...Täällä kohta vuoden Palloilleena, olen huomannut, Täälläkin voi Säteillä Karisma...
VirtuaaliKarisma??
Enpä ole sanaan ennen törmännyt?
Oletko Sinä?
PalstaKarismaa!
31
1366
Vastaukset 31
- HTZA
mutta aavistan kyllä.
- namisuku
...nyt ViimeiSeksi...heh=O
ole tullut tuota sanaa vastaan..:) Miksei se karisma voi täälläki säteillä...
- namisuku
...kyllä Olen merkille laittanut=D
ilkeilyllä ei kyllä pitkälle pötkitä, mutta Tietty...hmm Asiallisuus, Empaattisuus (tietysti), ehkä kiusoittelukin (leikkiMielellä), Tieto voisi olla myös Kova Sana, SanaLeikittely?...siinähän sitä olikin noin aluksi=D namisuku kirjoitti:
...kyllä Olen merkille laittanut=D
ilkeilyllä ei kyllä pitkälle pötkitä, mutta Tietty...hmm Asiallisuus, Empaattisuus (tietysti), ehkä kiusoittelukin (leikkiMielellä), Tieto voisi olla myös Kova Sana, SanaLeikittely?...siinähän sitä olikin noin aluksi=Dkyllä aistii helposti rivien välistä..Mut kaikki nuo myös,jotka mainitsit..:)
Tuli heti yksi henkilö mieleen,joka täyttää noi kaikki..;))- namisuku
mii-su kirjoitti:
kyllä aistii helposti rivien välistä..Mut kaikki nuo myös,jotka mainitsit..:)
Tuli heti yksi henkilö mieleen,joka täyttää noi kaikki..;))...vihjase vähän, (Naismaisesti);)
Arvaan, että kyseessä ON Mies...vai? namisuku kirjoitti:
...vihjase vähän, (Naismaisesti);)
Arvaan, että kyseessä ON Mies...vai?tosi mies onkin..;) Kirjoitusten perusteella voisin minäki juosta perässä..:D
- namisuku
mii-su kirjoitti:
tosi mies onkin..;) Kirjoitusten perusteella voisin minäki juosta perässä..:D
...jo arvaankin..hmmm...mutta ettei vaan olisi se yks tyyppi, joka Ainakin kuvitteli minun "juosseen hänen perässään"?
Ja kirjoitti siitä peräti Aloituksen...koin sen jotenkin itseeni vihjeidensä perusteella?...tiedä sitten:(
Jos se on hän, niin yöks:)
Sinulle Hyvää PäivänJatkoa=D namisuku kirjoitti:
...jo arvaankin..hmmm...mutta ettei vaan olisi se yks tyyppi, joka Ainakin kuvitteli minun "juosseen hänen perässään"?
Ja kirjoitti siitä peräti Aloituksen...koin sen jotenkin itseeni vihjeidensä perusteella?...tiedä sitten:(
Jos se on hän, niin yöks:)
Sinulle Hyvää PäivänJatkoa=Dollu se...:DDD
Tää herrashenkilö ei tee koskaan ilkeitä avauksia, eikä pahoita kenenkään mieltä...vain ihan huumorimielellä kylläki leikisti "ilkeilee"...:D
Kivaa perjantain jatkoa sullekki..:)- namisuku
mii-su kirjoitti:
ollu se...:DDD
Tää herrashenkilö ei tee koskaan ilkeitä avauksia, eikä pahoita kenenkään mieltä...vain ihan huumorimielellä kylläki leikisti "ilkeilee"...:D
Kivaa perjantain jatkoa sullekki..:)...tämä (vastaus) meni Lauantain puolelle, niin olipa minun pitänyt arvata, ettet "Pönttöjen" kanssa Näpyttele;D
Ihanaa Lauantaita=D namisuku kirjoitti:
...tämä (vastaus) meni Lauantain puolelle, niin olipa minun pitänyt arvata, ettet "Pönttöjen" kanssa Näpyttele;D
Ihanaa Lauantaita=DLauantaiaamu lähti maalaten käyntiin,joten ny on käpälät maalin peitossa..:)
- namisuku
mii-su kirjoitti:
Lauantaiaamu lähti maalaten käyntiin,joten ny on käpälät maalin peitossa..:)
...sitten vaan, jos on mahdollisuus=D
- mies*
keksiä vallan käyttökelpoisen uusiosanan. Onhan täällä oikein virtuaalikarismaattisia upeita naisia, ja miksei miehiäkin.
- namisuku
...Kumpiakin, Tasapuolisesti=D
- Jermuxi tms.
omatuntoja kohtuuttoman halvalla, Karismaa kolmen kilon säkeissä..Montakos laitetaan sinne?
Meikäläinen on niiiin hyvä, että parit karismat voi heittää tosta vaan. Kjäh!- karismaa
saman verran kuin kastemadossa
- Jermuxi tms.
karismaa kirjoitti:
saman verran kuin kastemadossa
Buaahahahahahahhahaaaa
Mutta asiaan. Paljonkos sulle laitettais karismaa, kun näyttäis sun mittari nollaa.
Huahhahahahahahaa, siitä taas sai pellenraato, niin että tuntuu. - namisuku
...minä...itsestäni...heh=)
Joops, Ihana Olet;)
- Pirre*
joillakin, mutta tuskimpa kannattaa ryhtyä rankkaamaan :)
No, O - Orvokin ilman muuta voi nimetä :)- namisuku
...täällä rankata, eihän=)?
Optimisti, Tottakaaaai;)
Ei tässä nyt ketään nimeämään...Kaikkihan sitä ovat...Omalla tavallaan...toiset vaan hiukka ...hmmm...enemmän?:) - helisevä
namisuku kirjoitti:
...täällä rankata, eihän=)?
Optimisti, Tottakaaaai;)
Ei tässä nyt ketään nimeämään...Kaikkihan sitä ovat...Omalla tavallaan...toiset vaan hiukka ...hmmm...enemmän?:)nostaa, jotka minuun vaikutuksen tehneet omalla karismallaan: Orvokki on niin fiksu ja karismaa löytyy.
Pirre , Tiina, Sinimarja(nen),Mandi, tammikuunlikka, pakkasakka ja jokunen, jonka tunnistan, kun luen ja namisuku ,sussa on niin paljon oivallusta ja ihanaa rönsyilyä. Joissain miehissä on esim. otto ja se joka kirjoittaa linnuista nätisti ja tää mies? voi niin monessa karismaa, mulle kolahtaa Seppä tietty kovaa , mutta en oikeen tykkää, kun kysen, hän ei vastaa niihin.Tiitussa on ropalta karismaa .KKta en unohda....oon vähä lapsellinen mutta haluun olla.
Entäs HATZA onhan siinä karismaa, mutta en halua sitä määritellä.
Mulla on ollut tänään nutturatiukalla ja tään laitan sen syyksi.Miks mää miljoonan unohdin karismaattinen monella tapaa.tykkääntyylistä ja rehellisyydestä. Mä tiiän muutaman tärkeen unohtuvan. - Sinimarjanen
helisevä kirjoitti:
nostaa, jotka minuun vaikutuksen tehneet omalla karismallaan: Orvokki on niin fiksu ja karismaa löytyy.
Pirre , Tiina, Sinimarja(nen),Mandi, tammikuunlikka, pakkasakka ja jokunen, jonka tunnistan, kun luen ja namisuku ,sussa on niin paljon oivallusta ja ihanaa rönsyilyä. Joissain miehissä on esim. otto ja se joka kirjoittaa linnuista nätisti ja tää mies? voi niin monessa karismaa, mulle kolahtaa Seppä tietty kovaa , mutta en oikeen tykkää, kun kysen, hän ei vastaa niihin.Tiitussa on ropalta karismaa .KKta en unohda....oon vähä lapsellinen mutta haluun olla.
Mulla on ollut tänään nutturatiukalla ja tään laitan sen syyksi.Miks mää miljoonan unohdin karismaattinen monella tapaa.tykkääntyylistä ja rehellisyydestä. Mä tiiän muutaman tärkeen unohtuvan.Sinä myös lukeudut siihen porukkaan.
Minun lista on melkoisen pitkä ja sitten
tietysti jälkeenpäin huomaan, että jäipä
luettelostani muutama nimi pois, mutta kuitenkin...
Wenla-G, Jartsev, Otto, Helisevä, Namisuku,
Tiina, Seppä, Mies-56, Pirre, Tätipuskasta. - namisuku
helisevä kirjoitti:
nostaa, jotka minuun vaikutuksen tehneet omalla karismallaan: Orvokki on niin fiksu ja karismaa löytyy.
Mulla on ollut tänään nutturatiukalla ja tään laitan sen syyksi.Miks mää miljoonan unohdin karismaattinen monella tapaa.tykkääntyylistä ja rehellisyydestä. Mä tiiän muutaman tärkeen unohtuvan....Näpytelty=D ja Kiitos=)
Itse en osannut lähteä nimeämään ketään, kun jotkut mukavat olis varmasti unohtunut ja sit heille olis (ehkä)tullut paha mieli:)
Ihanaa päivää Sinulle=D - namisuku
namisuku kirjoitti:
...Näpytelty=D ja Kiitos=)
Itse en osannut lähteä nimeämään ketään, kun jotkut mukavat olis varmasti unohtunut ja sit heille olis (ehkä)tullut paha mieli:)
Ihanaa päivää Sinulle=D..mielesi ABCD:lle Toisen vai Omasi Puolesta?...höh...on se välillä sellainen (venkula);)
- helisevä
Sinimarjanen kirjoitti:
Sinä myös lukeudut siihen porukkaan.
Tiina, Seppä, Mies-56, Pirre, Tätipuskasta.olikin listailla miten monta huomaankin unohtaneeni..missäs muuten täti puskasta luuraa...
helpompi ois sanoa, että karismaa on kaikissa paitsi jollakin on liikaa.
muistitestistä jo kohta käy, motako nimimerkkiä muistaa pohtii yöuniltaherännyt helisevä - Sinimarjanen
Sinimarjanen kirjoitti:
Sinä myös lukeudut siihen porukkaan.
Tiina, Seppä, Mies-56, Pirre, Tätipuskasta.että listalta jäi pois vielä, vaikka lista
olikin pitkä. Tankavaara, hänet haluan vielä
siihen listaan lisätä.
- vAiN oN
eTtEi KaIkIlLa OlE sEnPaReMmIn PaLsTa- KuIn IrLkArIsMaA,kUuLuT hEiHiN
- helisevä
Pikkutyttönä jostainsyystä pidin juha rihtniemeä karisnaattisena - sitä ei kukaan ymmärtänyt -
- namisuku
...se Karisma Oikein uhkuu;O
Minä tykkään teistä kaikista tällä palstalla tosi paljon. Huomaan kyllä, että jollain on joskus huono päivä, mutta niinhän meillä kaikilla. Kellään ei säteile aina.
Itsekukin säteilee joskus kirkkaammin ja joskus heikommin, joten en halua laittaa ketään suosikkijärjestykseen. Minä en myöskään kilpaile muiden kuin itseni kanssa.- namisuku
...eihän Täällä (pitäisi) kilpailla...mistä?
Kuitenkin sitä näkyy Täällä?:(
Kevyttä KesäPäivää sinulle=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.311389- 70919
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42853P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓196786Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss303726- 47702
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38648- 92640
- 52546
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan114545