stimulaattori

tl56

eikö suomessa ole kuin minulla stimulaattori
eikö kukaan naapurikaan ole puhunut tälaisesta
laitteesta, parkinsonintautiin tämä liittyy.

5

2607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kluuvari

Onko kukaan kuullut stimulaattorilla toimivasta sähköhansikkaasta, joka auttaisi Parkinsonin taudin oireisiin?

• tl56

sähköhansikas en ole kuullut,minulla on stimulaattori toiminta periaate on päähän on porattu kaksi reikää eletrodit on pujotettu niistä reijistä ja rinnasa on laite mistä lähtee jatkuva virta (taajuus)voin itsesäätää laitetta.
        miten toimii sähköhansikas.

• suklaaines

haluaisin tietää tarkemmin onko sinulle asennettu parkinsonintauttiin stimulaattori .

• tl56

kun kysyt niin vastaan on laitettu oulussa parkinsonintautia helpottava stimulaattori
        rinnasa ihon alla on laite mistä menee päähän 2 johtoa .voin itse kaukosäätö laitteella muuttaa kumpaakin puolta erikseen.

• Park.n vaimo
        tl56 kirjoitti:

kun kysyt niin vastaan on laitettu oulussa parkinsonintautia helpottava stimulaattori
        rinnasa ihon alla on laite mistä menee päähän 2 johtoa .voin itse kaukosäätö laitteella muuttaa kumpaakin puolta erikseen.

Miehelläni on stimulaattori. Asennettiin Helsingissä pari vuotta sitten. (On sairastanut P.a n.v.sta -94.) Pakkoliikkeet vähenivät huomattavasti ja lääkkeitä voitiin vähentää.
        Sensijaan "tökkökävely" tuli kuvaan, samoin horjuminen kävellessä. Puhe on muuttunut,
        ajoittain hyvinkin epäselväksi. Silmät painuvat kiinni yllättäen. Varsinkin aamuisin herätessä ei saa silmiään auki kuin vasta n tunnin kuluttua.On sellaisessa tilanteessa täysin autettava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16