Nimiehdotuksia eri koiraroduille!!!

Nimiä koirille

Elikkä täällä kerrotaan nimiä, jotka kävisivät millekin koirarodulle. Saa tietysti myös ehdottaa jos haluaa, että jollekin rodulle keksittäisiin nimiä ja ihan miten vaan. :)) Toivon itse nimiehdotuksia pienelle tyttökoiralle griffon bruxelloisille, eli sellaiselle rodulle, joka on siis pieni, punaruskea ja jolla on "parta." Tarkemman kuvan rodusta saatte käymällä griffonyhdistyksen sivuilla www.griffonyhdistys.com

11

1502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanipala2008

      tyttö koiralla Gilda ja poika koiralle hmmm.. pojalle onkin vaikeampi. No.. miten ois Nemo???

      Haluasin nimi ehdotuksia peinelle tyttö tai/ja poika koiralle norwichinterrierille musta ruskea..

      • Mauzi

        ... vaikka Siru? Lana? Siiri? Nelli? Sani? Essi? Sitten norwichille... Vaikeaa. Noista ylläolevista joku tai Nero, Iines, Nette, Namu, Nekku, Waterloo/ Watte, Alli, Onni, Leevi?


    • hölynpölyä

      ei nimen perusteella katsota minkänkokoiselle koiralle nimi käy! ite oot keksinyt sellasen jutun aivan varmasti! Sua en usko

      • nipa75

        mun koiran nimi on seppo.


      • <<<<
        nipa75 kirjoitti:

        mun koiran nimi on seppo.

        AMANDA
        NOVA
        GILDA
        AMADEUS
        ROCKY
        RAMSES
        LINDA
        EVE
        LOLA
        RONJA


    • kesälilja

      Joskus miettiä juuri rodulle sopivia.Esim. vinttikoirille jotain tuuli juttuja.Oma rotuni on coton de tulear ja tietysti on muutama Jerry tullut vastaan!,jee jee!.Sitten rodun kotimaasta.Luna eikös tarkoita Italiaksi kuuta.Rodun ulkonäön mukaankin.Oikein lutunen nimi vaikka Nuhve jollekin pitkäkarvaselle pikku söpöliinille.Ei sopisi rottikselle!Tuskin raskastekoiselle mopsille sopisi Siro,pikemmin perhoskoiralle.Mainitsemallesi rodulle en keksi erityistä.Vähän on risupartanen eli vaikka Rissu.Oli aikoinaan menestyvä ravitamma,,.R on muutenkin rotunimenä jotenkin sopiva.Rina,Rita,Rianna,,Griffoni.Joku kysyis rotua griffoni,mikä sen nimi on Rita.Poika Rino kävis hyvin!Heh sana leikkiä.

      • Sneff

        Ei pahalla, mutta välilyönti on aika kova sana.


      • ???
        Sneff kirjoitti:

        Ei pahalla, mutta välilyönti on aika kova sana.

        Ei mitään turhaa nipotusta välilöynneistä?? Itse sain ainakin ihan hyvin selvää...

        ja aiheeseen.. mun staffin nimi Möykky ja mielestäni se on kiva nimi lihaksikaalle "möykylle".


    • inkeriilistikarkki

      nimiä koirille on:musti nelli leidi nikita riko puli pudi nala rohmu

    • Anonyymi

      Tyttö koirille:
      Sade
      Wendy
      Sunny
      Sani
      Tuisku
      Halti
      Halla
      Hilla
      Lumi
      Lumo
      Netta
      Titta
      Heta
      Jade
      Ruska
      Bella
      Nipsu
      Napsu

    • Anonyymi

      Itse tarvitsisin nimen poika norwichille. Ja nimi olisi kiva jos se liittyisi jotenkin luontoon. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe