millaisia oireita teille on tullut stressistä?itellä on nyt 3 viikkoa ollu etovaa oloa,röyhtäilyä,vatsa löysällä,lieviä univaikeuksia,naamaa kuumottaa,hyvin pientä lämpöilyä ja kaikki nämä vaivat esiintyy yleensä aamulla ja päivällä ja illaksi helpottaa.tällä hetkellä tuntuu että päivät menee pelkästään ajatellessa kuoleman pelkoa tai sairastumista vakavasti.netissä seikkailen yhtenään ainoastaan syöpä-sivuilla.lääkärissä olen käynyt ja siellä sain diagnoosiksi paniikkihäiriön/stressin.hemoglobiinin mittasivat ja se oli 155 eli eikös se ole naiselle melko hyvä?käskivät lopettaa syöpä-sivuilla ramppaamisen ja muut huolehtimiset mut se onkin helpommin sanottu kuin tehty,ainakin minun kohdalla.onko kukaan muu kokenut samanlaista.
stressi ja sen oireet?
3
3343
Vastaukset
- ne oireet
Useimmillahan vatsa oireilee stressistä, hermostumisesta. Sydämentykytystä, käsien vapinaa.
Onneksi saat itsesi illaksi jonkinlaiseen kuntoon, kannattaa koittaa aikaistaa sitä, käy aamulla niillä syöpäsivuilla, mutta pistä itsellesi joku raja ja pakotat itsesi johonkin muuhun vaikka talon ympäri kiertämään, juot kupillisen kahvia tai käyt netissä katsomassa iltiksen otsikot ja sitten et enää palaa sairaussivuille. - Syöpää..
Miksi pelkäät syöpää niin paljon, että käyt päivittäin lukemassa siitä ja lietsot näin pelkoasi? Syöpä ei ole läheskään pahimmasta päästä, jos tauteja aletaan valita. Monet syövät on hyvin parannettavissa ja nykyaikaan aika "rutiinitapauksia". Ja jos käy niin että saat syövän jota ei saada pois ja kuolet, niin mitä sitten. Jokainen meistä kuolee välttämättä suunnilleen seuraavan 120v sisään (tod. näköisesti aijemmin). Osa kuolee syöpää, osa influenssaan, osa sydänkohtaukseen, osa tapaturmaisesti ja loput johonkin muuhun. Mutta kaikki kuolee ihan varmasti kuitenkin. Siitä ei kannata etukäteen stressata, tai ainakin vähentää sitä niin paljon kuin mahdollista. Ethän halua että kuolinvuoteellasi huomaat ettet elänyt vaan murehdit etukäteen asiaa, jota et voi välttää vaikka mitä tekisit.
- oireet on
minulla, kun on menkat tulossa tai muuten hormonitoiminnassa heilautuksia. Stressiä ei mulla ole ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131