Moi
Minulla on alkanut vahan purkautua pitkahihainen collage paita hihojen suista.
Kaverit ehdotti etta jos sytkarilla vahasen liekitan sita niin pitaisi loppua purkautuminen.
Onko muita toimivia ehdotuksia? En jaksa kayttaa saksia enaa kun ei se mitaan auta.
Kiitos vastanneille!!!
Vaatekappaleen purkautuminen?
2
2269
Vastaukset
- ompelijatyttö
Purkautuminen kyllä loppuu, mutta eipä siinä enää olisikaan mitään mikä voisi purkautua...
Otapa lankaa ja neula käteen (vaihtoehtoisesti ompelukone eteen) ja huolittele reuna. Käännöksen ei tarvitse olla kovin leveä, joten hiha ei lyhene liikaa. Toinen vaihtoehto on vetää ommel aivan reunaan, sellaiseen kohtaan missä ei ole vielä sitä purkaantunutta osaa, jolloin purkaantuminen päättyy ompeleeseen. - on keinokuitua...
...niin kyllä on mahdollista, että purkautuvan langan pään polttaminen voi hyvällä tuurilla pysäyttääkin purkautumisen. Mutta jos paita on vaikka puuvillaa, niin sehän vaan kärventyy, ja jotkut keinokuidutkin leimahtavat hyvinkin helposti palamaan. Eli kyllä minäkin ensisijaisesti ehdottaisin vaatteille korjausmenetelmäksi ompelua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312