Kävin tuossa jonkin aikaa sitten hakemassa kavereitteni kanssa sammankon poikasia lammesta hoitoon... minulla niitä on kolme. Mutta nyt olen kuullut kaikkea että kutu on rauhoitettua, siis onko sammakonpoikasetkin? Olen täysin tiedoton asiasta! Apua!
Sammakon poikaset
4
1668
Vastaukset
- tania78
Kyllä vain ovat rauhoitettuja.
Vie ne paikkaan josta löysit.
Vielä ei ole vahinkoa tapahtunut... - janina
Luonnossa eläviä sammakoita ei saa ottaa hoitoon. Jos ne eivät kuole, kun eivät ole tottuneet ihmisen käsittelyyn, ne tottuvat siihen että niitä ruokitaan ja hoidetaan. Jos ne tottuvat, niin ne eivät enää selviä kun on aika palauttaa ne luontoon. Anna siis sammakkojen olla!
- trollollolol
Tottakai niitä saa kasvattaa!!
Älä kuuntele tollasia ikäloppuja UkkeliPukkeleita!! - mnbvcx
Tuollaisten henkilöiden kuin trollollolol vuoksi sammakot vähenee jatkuvasti. Kaikki eivät tiedä että sammakot ovat rauhoitettuja mutta jos tietää että ne ovat rauhoitettuja ja silti ottaa niin sitten ei ole viaton. sammakkoja ei saa ottaa koska puolet kudusta kuolee tauteihin ja homeeseen ja sitten vielä saalistajat. Vain muutama yksilö selviää muodonvaihdoksesta joten olisi hyvä jättää se kutu rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073