On vähän pyöristynyt kummallisesti tuo mahan seutu, ihan selvästi näkyy monissa kuvissa, esim. Kaivarista. Voihan olla että muuten vaan on tullut painoa lisää.
Anna Abreu
9
798
Vastaukset
- ne osti
sen rivitalon kun perhe kasvaa.
- näi on
nii veikkaampa että panu on sen panu paksux..hän
nimittäi on "sukukypsä hetero"(varmaa titoa!) ja
tiettävästi aik varusteltu - väärä palsta
ja mitä se tänne kuuluu?
- otsikointi
meni väärin;))
- 777bun
..lekuri totesi;"..ei,neiti te ette ole raskaana.Se on vain finni"
- tilkkutäkkityttö
Ei muute oo raskaana.
-.- - sen varmaan
tilkkutäkkityttö kirjoitti:
Ei muute oo raskaana.
-.-varmasti tiedätkin, ellet sitten itse satu olemaan Anna?
- Onhan se
sen varmaan kirjoitti:
varmasti tiedätkin, ellet sitten itse satu olemaan Anna?
vähän pyäristyny tuo Anna. Ainaki jos vertaa Idols-aikoihin ja nykyhetkeen, niin uskataisin väittää että on lihonnut ainakin kymmenisen kiloa. Ei kylläkään pelkästään huono asia tuo lihominen ;)
- olla niinku "sexy"
Onhan se kirjoitti:
vähän pyäristyny tuo Anna. Ainaki jos vertaa Idols-aikoihin ja nykyhetkeen, niin uskataisin väittää että on lihonnut ainakin kymmenisen kiloa. Ei kylläkään pelkästään huono asia tuo lihominen ;)
Eli ei saisi olla sillein vyötäröllä. Eli taitaapi olla raskaana. On kyllä muuten nopeita, varsinkin, kun Panu jätti sen toisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790