Ollaan tulossa ekaan isoon konserttiimme.
Neuvokaa pls mitä kannattaa varata mukaan!
Mihin aikaan pitäis olla paikalla?
Saako digikameran ottaa mukaan?
Kiitoksia jo etukäteen!
Vinkkejä
6
2766
Vastaukset
- tietoa
siitä että onko siellä vessoja miten lähellä...kuiteskaan ihan sikakauan jaksa olla kusematta...:D
- oldman!
kannattaa ottaa kertakäyttösadetakki, jos
olet kentällä tai istumapaikalla jossa
ei katosta...ihan varmuuden vuoksi.
WC:t löytyy paikanpäältä...joten eipä
tuonne paljon muuta kannata, ehkä vähän rahaa
jos meinaa jotain ostaa=)
Stadionille sisäänmeno aika joustavaa ja
bändi aloittaa luultavasti tuossa 21 aikoihin,
joten ei kannata liian varhain...mutta kyllähän
tuolla varmaan saa ajan kulumaan vaikka menisi
vähän varemminkin...vaikka sitten oluella=)))
Kamera vähän niin ja näin...ei ainakaan viimeksi
katsottu (rollareiden konsertissa). - keikkailija
Aivan ehdottomasti kannattaa ottaa mukaan korvatulpat! Ei niitä sitten tarvitse käyttää, jos ei soiteta niin kovaa, mutta olen itse pelastanut kuuloni monta kertaa korvatulpilla. Itsekin mietin tuota aikaa, en pääse kuin noin tunnin etuajoissa, mutta luulen, ettei siellä ulkopuolella ole vessaa, joten jonottaminen voi olla hankalaa.
- ...
Korvatulppia myydään Stadionilla, siis semmoisia halpismalleja, jos tarvetta.
Joissain konserteissa on kentän reunaan roudattu veskikoppeja, muuten käytössä normit stadionin veskit ja jonot on helvetilliset.... joten olutta kannattaa juoda sen mukaan ;)
Ja joo, kertissadetakki taitaa olla syytä ottaa mukaan, sadetta lupaavat huomiselle :( Sateenvarjot on usein kerätty pois turvatarkastuksessa.
Pokkarikamerat saattaa saada alueelle, tapahtumakohtaista, mutta järeemmät pitkäputkiset järjestelmäkamerat tyssää portille ellei ole pressin edustaja.- tuoda
laukkua kentälle? siis sellasta ihan pientä naisten laukkua? onko stadionil narikka? mitä maksaa?
- ...
tuoda kirjoitti:
laukkua kentälle? siis sellasta ihan pientä naisten laukkua? onko stadionil narikka? mitä maksaa?
Mulla on itsellä sellainen todella pieni laukku, jonka aion ottaa mukaan. Ei ne laukkuja periaatteessa kait kiellä, tarkastavat vaan sisällön (jos tarkastavat...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39866PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113732Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 35676
- 104637
- 134635