Vinkkejä

ensikertalaiselle?

Ollaan tulossa ekaan isoon konserttiimme.
Neuvokaa pls mitä kannattaa varata mukaan!
Mihin aikaan pitäis olla paikalla?
Saako digikameran ottaa mukaan?

Kiitoksia jo etukäteen!

6

2743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      siitä että onko siellä vessoja miten lähellä...kuiteskaan ihan sikakauan jaksa olla kusematta...:D

    • oldman!

      kannattaa ottaa kertakäyttösadetakki, jos
      olet kentällä tai istumapaikalla jossa
      ei katosta...ihan varmuuden vuoksi.
      WC:t löytyy paikanpäältä...joten eipä
      tuonne paljon muuta kannata, ehkä vähän rahaa
      jos meinaa jotain ostaa=)
      Stadionille sisäänmeno aika joustavaa ja
      bändi aloittaa luultavasti tuossa 21 aikoihin,
      joten ei kannata liian varhain...mutta kyllähän
      tuolla varmaan saa ajan kulumaan vaikka menisi
      vähän varemminkin...vaikka sitten oluella=)))
      Kamera vähän niin ja näin...ei ainakaan viimeksi
      katsottu (rollareiden konsertissa).

    • keikkailija

      Aivan ehdottomasti kannattaa ottaa mukaan korvatulpat! Ei niitä sitten tarvitse käyttää, jos ei soiteta niin kovaa, mutta olen itse pelastanut kuuloni monta kertaa korvatulpilla. Itsekin mietin tuota aikaa, en pääse kuin noin tunnin etuajoissa, mutta luulen, ettei siellä ulkopuolella ole vessaa, joten jonottaminen voi olla hankalaa.

    • ...

      Korvatulppia myydään Stadionilla, siis semmoisia halpismalleja, jos tarvetta.
      Joissain konserteissa on kentän reunaan roudattu veskikoppeja, muuten käytössä normit stadionin veskit ja jonot on helvetilliset.... joten olutta kannattaa juoda sen mukaan ;)
      Ja joo, kertissadetakki taitaa olla syytä ottaa mukaan, sadetta lupaavat huomiselle :( Sateenvarjot on usein kerätty pois turvatarkastuksessa.
      Pokkarikamerat saattaa saada alueelle, tapahtumakohtaista, mutta järeemmät pitkäputkiset järjestelmäkamerat tyssää portille ellei ole pressin edustaja.

      • tuoda

        laukkua kentälle? siis sellasta ihan pientä naisten laukkua? onko stadionil narikka? mitä maksaa?


      • ...
        tuoda kirjoitti:

        laukkua kentälle? siis sellasta ihan pientä naisten laukkua? onko stadionil narikka? mitä maksaa?

        Mulla on itsellä sellainen todella pieni laukku, jonka aion ottaa mukaan. Ei ne laukkuja periaatteessa kait kiellä, tarkastavat vaan sisällön (jos tarkastavat...).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe