lapsen lääkitys

miksi tauko

miksi lääkitykseesä pidetään taukoja lomilla? Kokeilimme, mutta oireet taas pahenivat, joten omin päin jatkoin...lääkäri taas vasta loppukuusta.

4

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Meillä on lapsella käytössä conserta 18 ja36mg. Koulupäivinä otetaan tuota vahvempaa ja lomilla ja viikonloppuisin miedompaa.

    • Jattanen

      Se on vähän lääkäristä kiinni, ymmärtääkö olla vaatimatta taukoja. Jos lapsen kasvu on esimerkiksi ruokahaluttomuuden takia heikentynyt, saattaa tauko olla paikalla. Omasta mielestäni muuten ei.

      Meidän poika käytti Ritalinia/Concertaa 7 vuotta ilman varsinaisia taukoja. No päivä pari saattoi joskus olla ilman. Ainakaan hänelle ei tuosta ollut mitään haittaa.

      • tsaidu

        Ei meilläkään ole ollut lääkityksessä taukoja.Jo yksi päivä ilman lääkettä riittää niin meille muille, kuin itse lääkkeen tarvitsijallekin.Meillä lääkäri meinas taukoa,mutta kieltäydyimme.Me vanhemmat tiedämme paremmin kuin lääkäri mikä meidän adhd-pojalle sopii ja mikä ei.
        Tsemiä ja voimia Teille vanhemmat!Pitäkää päänne neuvotteluissa.TE tunnette lapsenne parhaiten!!!!


    • 1289

      käykää porukalla särkänniemessä ilman mitään tabuja,la syökää hattaraa mut varokaa ,ettei tule liikaa verensokeria, koska se aiheuttaa ylivilkkautta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe