Armeijan harmaisiin

menossa...

Moi!

Olen menossa ensi heinäkuussa vaivoineni armeijaan. Lääkäri olisi kirjoittanut minulle halutessani vapautuksenkin yliaktiivisen rakon eli pakkoinkontinenssin takia, mutta minulla on kuitenkin motivaatiot kohdallaan ja aion mennä armeijaan kaikesta huolimatta ja onhan se hyvää kohotusta itsetunnollekin jos palveluksen saa kunnialla suoritettua. Jos haluatte lukea tarkemmin vaivastani, olen kirjoittanut siitä aikaisemminkin tälle palstalle otsikolla Yliaktiivinen rakko ja nimimerkki 1234.

Eli pyytäisin nyt teitä armeijan jo käyneitä tämän palstan lukijoita kertomaan, miten olette itse aikoinaan selvinneet palvelusaikanne vaivoinenne. Kirjoittelen itsekin tänne jatkossa, miten on sujunut jos nyt satun muistamaan :)

8

5298

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostan....

ja toivotan tsemit! :) ei ole helppoa tuon vaivan kanssa eläminen, mutta tolla asenteella kyllä pärjäät!

• hgiyu

On sinulla ainaskin hyvä asenne varus mies palveluksen ja isän maahan. Olisi kannattanut silti otaa se vapautus, se touhu on meinaan ihan pelleilyä joudut juoksemaan 6-12 kuukautta siellä mettässä ja huudat sarja sarja laukaus laukaus ja joudut pokuroimaan herra sitä sun tätä. Kyllä siitä selviää oikealla asenteella ja kyvyllä olla välittämättä vittuilusta.

Hyviä intejä sinulle

• ja SA-vaipat

Minulla oli intissä todella hienoja aitoja laitos-muovihousuja ja suuria suur-suorakaidevaippoja. Pissa sai tulla vapaasti housuun taistelun tiimellyksessä. Illalla vahvuuslaskennassa seistiin rivissä yöpuvuissa ja minulla pömpötti paksu vaippa plastikkihousuissa alla. kaikki sen tiesi ja oli meitä muitakin.
      Olin sellaisessa erityis-kurikomppaniassa jossa meillä kaikilla oli SA-int plastikkihousut ja SA-laitos hoito varuste-leimalla varustetut vaipat aina muovihousuissa.
      Illalla oli kiva kun oltiin sinisissä väljissä puuvillaverkkareissa ja vaipat alla. Se yhdisti.
      Sain sieltä hyviä ystäviä ja vieläkin tapailemme paksut pissavaipat plastikkihousuissa, menemme peräkammariin ja asetumme valkoiselle siniraitaiselle SA-int lakanalle. housua alas ja pissainen sotilaspippeli siellä sykkii kivasti.
      Jos ketä kiinnostaa SA-yökastelu ja sotilaspoikien laitos plastikkihousut ja suurvaipat sekä siniset SA-int verkkarit ja siniharmaat laitos SA-alushousut niin ottakaa yhteyttä:
      [email protected]
      [email protected]

• GI Joe

Nyt on kirjoittajalla lipsahtanut sekaisin märät päiväunet, seksuaalifetissit ja vilkas mielikuvitus.

Hus, seksipalstoille siitä novelleinesi!

Sehän on hyvin tiedossa, että Intissä ei tarvitse olla, jos pidätyskyky ei riitä ilman vaippoja. Jokaisen sotilaan tulee pystyä myös kenttäolosuhteissa säilyttämään toimintakykynsä ja huolehtimaan edes kohtuullisesta henkilökohtaisesta hygieniasta. Märät housut voivat olla talvella kuolemaksi, eikä vaippahuolto kentällä ole oikein mahdollista.

Ketjun aloittajalle tsemppiä ja korkea hatunnosto halusta hoitaa intti pienistä vaivoista huolimatta.

• Upseerisetä

Ja mistähän tällainen erityisosasto löytyykään! Jospa jätettäisiin nämä jutut sinne, minne kuuluvatkin!

• Nimetön

Minulla oli yökastelua armeija-aikana (on edelleen). En kehdannut puhua siitä ennen lähtöä armeijaan.Mietin kyllä kun kutsuntoja varten kävin lääkärissä ja siinä lomakkeessakin kysyttiin että onko ollut yökastelua 12 ikävuoden jälkeen. Pärjäsin kyllä siellä.Vaippoja käytin joskus kasarmilla,mutta muulloin en. Silloin ei paljon leireillä nukuttu niin kaikki sujui aika hyvin talvellakin. Nykyisin voi olla toisin. Kyllä siellä pärjää oikealla asenteella. Vaatii kyllä vähän vaivan näköä. Tsemppiä!

• menossa

Hei kaikille ja kiitos kannustuksesta!

Olen nyt ollut intissä onnellisesti kaksi viikkoa ja vietän parhaillaan ekaa lomaa. Intin lääkärikin olisi kirjoittanut minulle C-paperit minun niin halutessani, mutta mielestäni olin kykeneväinen palvelukseen niin sain B-paperit. Sinänsä hassua, että siviilissä vähän ennen inttiä esiintyi vielä yliaktiivisen rakon oireita. Nyt intissä, stressaavassa ympäristössä, jonka luulisi vain pahentavan oireita, tuntuu kuin vaivani olisi parantunut kokonaan. Vedin toki ekalla viikolla Libraxeja paljon enemmän, kuin koskaan aikaisemmin ja joka päivä, vaikka reseptissä lukee että tarvittaessa. Lieneekö kuuri sitten puraissut ja totuttanut rakon rauhalliseksi. Olin toisen viikon kokonaan ilman Libraxeja, mutta Vesicarea käytän lähes säännöllisesti. Vastaan ei ole tullut vielä ainuttakaan erityisen ongelmallista tilannetta. Toivotaan, että kaikki menee loppuun asti hyvin.

• menossa

Kiitos edelleen kaikille teille, jotka olette tukeneet minua! Nyt minut on siirretty "Alokkaiden UudelleenKoulutukseen" eli aukkiin! No okei aliupserikouluun ja vuoden kakku napsahti. Itsepä tänne halusin :)
      Mitään fataalia ongelmatillannetta ei ole tullut vielä vastaan. Lääkkeet tekevät ihmeitä ja sotilasvalassakin oli yllä intiimihygieniatuote kaiken varalta. Nyt haluan kannustaa muita, jotka kärsivät samanlaisista vaivoista, että pystytte kyllä edelleenkin ihmisarvoiseen elämään! Avoin puhuminen vaivoista luotettavien ihmisten kanssa huojentaa kummasti oloa. Arvaatkas vaan kuinka monta kertaa minultakin on kysytty, miksi olen B-mies...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1014
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      123
      793
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      669
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      124
      560
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe