ja jälleen vaihtoehto jota varmasti veikattiin vähiten, voittaa...
tämä koko kisa on sopupeliä, aina käy se vähiten mahdollinen vaihtoehto, ja jos ei käy, niin katos vaan tuomari viheltää pilkun 92 minuutilla häviävälle!!!
1-1 puola itävalta... Haista vittu FIFA ja kaikki muut, olen nordin kanssa samoilla linjoilla älkää laittako näihin kisoihin rahaa!
tulette vaan huomennakin pettymään kun italia varmaan häviää romanialle
Vittu mitä idioottipelleilyä!
18
967
Vastaukset
- joo o
Aivan käsittämätön tuomio ei prkl..
- skldjasl
Nyt tosiaan tekisi mieli matkustamaan tonne Itävaltaan ja "jututtamaan" tota tuomaria.. Itellä kusi kaikki vedot, ja jäi tulematta noin 200 ton Itävallan maalin takia. Tuomarin vihellettyä, nousin ylös ja potkaisin sohvaa jokseenkin kovaa (tuntuu kipu vieläkin jalassa), ja maalin jälkeen kaukosäädin lensi seinää päin. Täydellistä sopupeliä/ kotiyleisön suosimista! Perkele!
- Nord
Kyllä joku taulapää "teppo" tulee vielä tänne sanomaan että 'sellaista se vedonlyönti on, veikkasin muuten tasapeliä'
Tää alko jo olemaan surullista, miten urheilun voi pilata sen takia että pidetään isäntämaan suuri yleisö tyytyväisinä ja huoli siitä että ostavat jatkossakin stadionille lippuja matseihin...
Joka ei katsonut ottelua suorana, katsopa vaikka joku nauhoite ja huomaa miten naurettava tuo pilkku "virhe" oli.
Tais saada tuomari siihen pieneen mikrofoni-headset laitteeseen vähän muutakin kuin lisäaikatietoja... - mitä sä
Nord kirjoitti:
Kyllä joku taulapää "teppo" tulee vielä tänne sanomaan että 'sellaista se vedonlyönti on, veikkasin muuten tasapeliä'
Tää alko jo olemaan surullista, miten urheilun voi pilata sen takia että pidetään isäntämaan suuri yleisö tyytyväisinä ja huoli siitä että ostavat jatkossakin stadionille lippuja matseihin...
Joka ei katsonut ottelua suorana, katsopa vaikka joku nauhoite ja huomaa miten naurettava tuo pilkku "virhe" oli.
Tais saada tuomari siihen pieneen mikrofoni-headset laitteeseen vähän muutakin kuin lisäaikatietoja...enää noita pelejä pelaat kun sanoit jo saksa pelin jälkeen ettet enää pelaa näitä kisoja?? Nää kisat on yhtä lottoa.
Nord kirjoitti:
Tais saada tuomari siihen pieneen mikrofoni-headset laitteeseen vähän muutakin kuin lisäaikatietoja...Teppo suosittelee sinullekin ottamaan vaarin Tepon teeseistä et sillei hei! Niillä tahkotaan maita ja mammonaa!
Teppo lupaa, että onnistut paremmin, jos luet esimerkiksi kesälomasi aikana kaikki Tepon lähettämät viestit Pitkäveto-palstalle 15.09.2006 alkaen tähän päivään et sillei hei! Viestejä on noin 4000, mutta se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin et sillei hei! Teppo suosittelee muillekin aloittelijoille samaa, jotka eivät ole Teppo-filosofiaan perehtyneet et sillei hei!
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=pitk%E4veto&poster=teppo.moi&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=10&sy=2006&ed=13&em=6&ey=2008&hpp=25- sadfaaadsf
mitä sä kirjoitti:
enää noita pelejä pelaat kun sanoit jo saksa pelin jälkeen ettet enää pelaa näitä kisoja?? Nää kisat on yhtä lottoa.
pahempi ratkaisu, mitä hollannin ruudin tekemä maali.. se sentää oli selvä paitsio, koska panucci oli rajojen ulkopuolella.. toivotaan, ettei toi sama tuomari tuomitse huomista italia peliä/ muitakaan pelekä koko helvetin turnauksessa. Unibet tarjoaa sen verran kovaa kerrointa huomenna saappaille, että pakko laittaa all in.
- -Lumiukko
teppo.moi kirjoitti:
Teppo suosittelee sinullekin ottamaan vaarin Tepon teeseistä et sillei hei! Niillä tahkotaan maita ja mammonaa!
Teppo lupaa, että onnistut paremmin, jos luet esimerkiksi kesälomasi aikana kaikki Tepon lähettämät viestit Pitkäveto-palstalle 15.09.2006 alkaen tähän päivään et sillei hei! Viestejä on noin 4000, mutta se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin et sillei hei! Teppo suosittelee muillekin aloittelijoille samaa, jotka eivät ole Teppo-filosofiaan perehtyneet et sillei hei!
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=pitk%E4veto&poster=teppo.moi&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=10&sy=2006&ed=13&em=6&ey=2008&hpp=25viestisi jo ulkoa, ja lainaan repliikkejäsi aina tilaisuuden tullen ja muutenkin et sillei hei!
- Nord
mitä sä kirjoitti:
enää noita pelejä pelaat kun sanoit jo saksa pelin jälkeen ettet enää pelaa näitä kisoja?? Nää kisat on yhtä lottoa.
Sulaa tyhmyyttä laitoin tohon puola/itävaltaan viime hetkillä ennenkuin alkoi, vielä on UB'llä n. 900e eikä yksikään sentti enää kulje EM kisoihin. Kattia kanssa, ton ottelun ratkasu meni jo liian pitkälle.
Kyllähän se houkuttelisi laittaa huomenna suuri panos X1 italian puolesta romaniaa vastaan, mutta luottamus kyllä murentunut täysin.
MAHDOLLISESTI voisi laittaa semmoisia 5-euron vetoja ihan viihdemielessä =) - mä en
Nord kirjoitti:
Sulaa tyhmyyttä laitoin tohon puola/itävaltaan viime hetkillä ennenkuin alkoi, vielä on UB'llä n. 900e eikä yksikään sentti enää kulje EM kisoihin. Kattia kanssa, ton ottelun ratkasu meni jo liian pitkälle.
Kyllähän se houkuttelisi laittaa huomenna suuri panos X1 italian puolesta romaniaa vastaan, mutta luottamus kyllä murentunut täysin.
MAHDOLLISESTI voisi laittaa semmoisia 5-euron vetoja ihan viihdemielessä =)onneksi enää laittanu vetoa, meinasin kyl pistää puolalle, mut luojan kiitos en laittanu olis vituttanu koko loppuviikon :)
- Stadin kundi
-Lumiukko kirjoitti:
viestisi jo ulkoa, ja lainaan repliikkejäsi aina tilaisuuden tullen ja muutenkin et sillei hei!
Hyvinkin sen takia Sinusta on jalostunut erinomainen vedonlyöjä, melkein jopa Tepon luokkaa et sillei hei!
- Nord.
mä en kirjoitti:
onneksi enää laittanu vetoa, meinasin kyl pistää puolalle, mut luojan kiitos en laittanu olis vituttanu koko loppuviikon :)
Taas yksi idiootti kusettaja...ihan varmana laitoit siihen, älä mua yritä kusettaa.
- se idiootti
Nord. kirjoitti:
Taas yksi idiootti kusettaja...ihan varmana laitoit siihen, älä mua yritä kusettaa.
tässä on kun on pelaanut 1:stä ja 2:sta? Ja mun ei tartte todistaa sulle yhtään mitään, koska tiedän itse etten ollut niin idiootti että olisin pelannut noin ympäripyöreää kohdetta. Jotkut vain osaa ja jotkut ei niinkuin tuossa pelissä nähtiin.
- Nord
se idiootti kirjoitti:
tässä on kun on pelaanut 1:stä ja 2:sta? Ja mun ei tartte todistaa sulle yhtään mitään, koska tiedän itse etten ollut niin idiootti että olisin pelannut noin ympäripyöreää kohdetta. Jotkut vain osaa ja jotkut ei niinkuin tuossa pelissä nähtiin.
Mä sentään ees pyrin voittamaan. Sä vaan häviit ja häviit...
- mistäs
Nord kirjoitti:
Mä sentään ees pyrin voittamaan. Sä vaan häviit ja häviit...
sen tiedät? Taitaa pojua ottaa vaan päähän kun muut potittaa ja itellä ei osu vaikka kahta merkkiä kohteeseen laittaa. Ja sullehan ne kaikki täällä nauraa jos et ole huomannut.
- Nord
mistäs kirjoitti:
sen tiedät? Taitaa pojua ottaa vaan päähän kun muut potittaa ja itellä ei osu vaikka kahta merkkiä kohteeseen laittaa. Ja sullehan ne kaikki täällä nauraa jos et ole huomannut.
Minä voin olla tyytyväinen laitettuani pienen summan myös tasuriin, mutta sun iltaa ei pelastakkaan enään mikään. Buahahahahaha...nauraen on hyvä mennä nukkuun.
- Nord
mistäs kirjoitti:
Mä en kyllä käytä henk.koht. loukkauksia, joku kaaliaivo käyttää mun nimimerkkiä. Sori, mä en kirjottanu yhtäkää noista loukkaavista =\
- vähän arvelinkin
Nord kirjoitti:
Mä en kyllä käytä henk.koht. loukkauksia, joku kaaliaivo käyttää mun nimimerkkiä. Sori, mä en kirjottanu yhtäkää noista loukkaavista =\
täällä nyt liikkuu kaikennäköisiä pellejä, mutta ne voi jättää ihan omaan arvoonsa. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720