Vittu mitä idioottipelleilyä!

SOPUPELI!!!!!

ja jälleen vaihtoehto jota varmasti veikattiin vähiten, voittaa...

tämä koko kisa on sopupeliä, aina käy se vähiten mahdollinen vaihtoehto, ja jos ei käy, niin katos vaan tuomari viheltää pilkun 92 minuutilla häviävälle!!!

1-1 puola itävalta... Haista vittu FIFA ja kaikki muut, olen nordin kanssa samoilla linjoilla älkää laittako näihin kisoihin rahaa!

tulette vaan huomennakin pettymään kun italia varmaan häviää romanialle

18

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo o

      Aivan käsittämätön tuomio ei prkl..

    • skldjasl

      Nyt tosiaan tekisi mieli matkustamaan tonne Itävaltaan ja "jututtamaan" tota tuomaria.. Itellä kusi kaikki vedot, ja jäi tulematta noin 200 ton Itävallan maalin takia. Tuomarin vihellettyä, nousin ylös ja potkaisin sohvaa jokseenkin kovaa (tuntuu kipu vieläkin jalassa), ja maalin jälkeen kaukosäädin lensi seinää päin. Täydellistä sopupeliä/ kotiyleisön suosimista! Perkele!

      • tuttua hommaa toi kaukosäätimen heittely.
        italian voittoa pidän aika helvetin varmana


      • Nord­­­­

        Kyllä joku taulapää "teppo" tulee vielä tänne sanomaan että 'sellaista se vedonlyönti on, veikkasin muuten tasapeliä'

        Tää alko jo olemaan surullista, miten urheilun voi pilata sen takia että pidetään isäntämaan suuri yleisö tyytyväisinä ja huoli siitä että ostavat jatkossakin stadionille lippuja matseihin...

        Joka ei katsonut ottelua suorana, katsopa vaikka joku nauhoite ja huomaa miten naurettava tuo pilkku "virhe" oli.

        Tais saada tuomari siihen pieneen mikrofoni-headset laitteeseen vähän muutakin kuin lisäaikatietoja...


      • mitä sä
        Nord­­­­ kirjoitti:

        Kyllä joku taulapää "teppo" tulee vielä tänne sanomaan että 'sellaista se vedonlyönti on, veikkasin muuten tasapeliä'

        Tää alko jo olemaan surullista, miten urheilun voi pilata sen takia että pidetään isäntämaan suuri yleisö tyytyväisinä ja huoli siitä että ostavat jatkossakin stadionille lippuja matseihin...

        Joka ei katsonut ottelua suorana, katsopa vaikka joku nauhoite ja huomaa miten naurettava tuo pilkku "virhe" oli.

        Tais saada tuomari siihen pieneen mikrofoni-headset laitteeseen vähän muutakin kuin lisäaikatietoja...

        enää noita pelejä pelaat kun sanoit jo saksa pelin jälkeen ettet enää pelaa näitä kisoja?? Nää kisat on yhtä lottoa.


      • Nord­­­­ kirjoitti:

        Kyllä joku taulapää "teppo" tulee vielä tänne sanomaan että 'sellaista se vedonlyönti on, veikkasin muuten tasapeliä'

        Tää alko jo olemaan surullista, miten urheilun voi pilata sen takia että pidetään isäntämaan suuri yleisö tyytyväisinä ja huoli siitä että ostavat jatkossakin stadionille lippuja matseihin...

        Joka ei katsonut ottelua suorana, katsopa vaikka joku nauhoite ja huomaa miten naurettava tuo pilkku "virhe" oli.

        Tais saada tuomari siihen pieneen mikrofoni-headset laitteeseen vähän muutakin kuin lisäaikatietoja...

        Teppo suosittelee sinullekin ottamaan vaarin Tepon teeseistä et sillei hei! Niillä tahkotaan maita ja mammonaa!

        Teppo lupaa, että onnistut paremmin, jos luet esimerkiksi kesälomasi aikana kaikki Tepon lähettämät viestit Pitkäveto-palstalle 15.09.2006 alkaen tähän päivään et sillei hei! Viestejä on noin 4000, mutta se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin et sillei hei! Teppo suosittelee muillekin aloittelijoille samaa, jotka eivät ole Teppo-filosofiaan perehtyneet et sillei hei!

        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=pitk%E4veto&poster=teppo.moi&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=10&sy=2006&ed=13&em=6&ey=2008&hpp=25


      • sadfaaadsf
        mitä sä kirjoitti:

        enää noita pelejä pelaat kun sanoit jo saksa pelin jälkeen ettet enää pelaa näitä kisoja?? Nää kisat on yhtä lottoa.

        pahempi ratkaisu, mitä hollannin ruudin tekemä maali.. se sentää oli selvä paitsio, koska panucci oli rajojen ulkopuolella.. toivotaan, ettei toi sama tuomari tuomitse huomista italia peliä/ muitakaan pelekä koko helvetin turnauksessa. Unibet tarjoaa sen verran kovaa kerrointa huomenna saappaille, että pakko laittaa all in.


      • -Lumiukko
        teppo.moi kirjoitti:

        Teppo suosittelee sinullekin ottamaan vaarin Tepon teeseistä et sillei hei! Niillä tahkotaan maita ja mammonaa!

        Teppo lupaa, että onnistut paremmin, jos luet esimerkiksi kesälomasi aikana kaikki Tepon lähettämät viestit Pitkäveto-palstalle 15.09.2006 alkaen tähän päivään et sillei hei! Viestejä on noin 4000, mutta se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin et sillei hei! Teppo suosittelee muillekin aloittelijoille samaa, jotka eivät ole Teppo-filosofiaan perehtyneet et sillei hei!

        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=pitk%E4veto&poster=teppo.moi&sort=relevance&fixed_interval_time=0&search_interval=exact&sd=01&sm=10&sy=2006&ed=13&em=6&ey=2008&hpp=25

        viestisi jo ulkoa, ja lainaan repliikkejäsi aina tilaisuuden tullen ja muutenkin et sillei hei!


      • Nord­­­­
        mitä sä kirjoitti:

        enää noita pelejä pelaat kun sanoit jo saksa pelin jälkeen ettet enää pelaa näitä kisoja?? Nää kisat on yhtä lottoa.

        Sulaa tyhmyyttä laitoin tohon puola/itävaltaan viime hetkillä ennenkuin alkoi, vielä on UB'llä n. 900e eikä yksikään sentti enää kulje EM kisoihin. Kattia kanssa, ton ottelun ratkasu meni jo liian pitkälle.

        Kyllähän se houkuttelisi laittaa huomenna suuri panos X1 italian puolesta romaniaa vastaan, mutta luottamus kyllä murentunut täysin.

        MAHDOLLISESTI voisi laittaa semmoisia 5-euron vetoja ihan viihdemielessä =)


      • mä en
        Nord­­­­ kirjoitti:

        Sulaa tyhmyyttä laitoin tohon puola/itävaltaan viime hetkillä ennenkuin alkoi, vielä on UB'llä n. 900e eikä yksikään sentti enää kulje EM kisoihin. Kattia kanssa, ton ottelun ratkasu meni jo liian pitkälle.

        Kyllähän se houkuttelisi laittaa huomenna suuri panos X1 italian puolesta romaniaa vastaan, mutta luottamus kyllä murentunut täysin.

        MAHDOLLISESTI voisi laittaa semmoisia 5-euron vetoja ihan viihdemielessä =)

        onneksi enää laittanu vetoa, meinasin kyl pistää puolalle, mut luojan kiitos en laittanu olis vituttanu koko loppuviikon :)


      • Stadin kundi
        -Lumiukko kirjoitti:

        viestisi jo ulkoa, ja lainaan repliikkejäsi aina tilaisuuden tullen ja muutenkin et sillei hei!

        Hyvinkin sen takia Sinusta on jalostunut erinomainen vedonlyöjä, melkein jopa Tepon luokkaa et sillei hei!


      • Nord.
        mä en kirjoitti:

        onneksi enää laittanu vetoa, meinasin kyl pistää puolalle, mut luojan kiitos en laittanu olis vituttanu koko loppuviikon :)

        Taas yksi idiootti kusettaja...ihan varmana laitoit siihen, älä mua yritä kusettaa.


      • se idiootti
        Nord. kirjoitti:

        Taas yksi idiootti kusettaja...ihan varmana laitoit siihen, älä mua yritä kusettaa.

        tässä on kun on pelaanut 1:stä ja 2:sta? Ja mun ei tartte todistaa sulle yhtään mitään, koska tiedän itse etten ollut niin idiootti että olisin pelannut noin ympäripyöreää kohdetta. Jotkut vain osaa ja jotkut ei niinkuin tuossa pelissä nähtiin.


      • Nord­­­­
        se idiootti kirjoitti:

        tässä on kun on pelaanut 1:stä ja 2:sta? Ja mun ei tartte todistaa sulle yhtään mitään, koska tiedän itse etten ollut niin idiootti että olisin pelannut noin ympäripyöreää kohdetta. Jotkut vain osaa ja jotkut ei niinkuin tuossa pelissä nähtiin.

        Mä sentään ees pyrin voittamaan. Sä vaan häviit ja häviit...


      • mistäs
        Nord­­­­ kirjoitti:

        Mä sentään ees pyrin voittamaan. Sä vaan häviit ja häviit...

        sen tiedät? Taitaa pojua ottaa vaan päähän kun muut potittaa ja itellä ei osu vaikka kahta merkkiä kohteeseen laittaa. Ja sullehan ne kaikki täällä nauraa jos et ole huomannut.


      • Nord­­­­
        mistäs kirjoitti:

        sen tiedät? Taitaa pojua ottaa vaan päähän kun muut potittaa ja itellä ei osu vaikka kahta merkkiä kohteeseen laittaa. Ja sullehan ne kaikki täällä nauraa jos et ole huomannut.

        Minä voin olla tyytyväinen laitettuani pienen summan myös tasuriin, mutta sun iltaa ei pelastakkaan enään mikään. Buahahahahaha...nauraen on hyvä mennä nukkuun.


      • Nord­­­­
        mistäs kirjoitti:

        sen tiedät? Taitaa pojua ottaa vaan päähän kun muut potittaa ja itellä ei osu vaikka kahta merkkiä kohteeseen laittaa. Ja sullehan ne kaikki täällä nauraa jos et ole huomannut.

        Mä en kyllä käytä henk.koht. loukkauksia, joku kaaliaivo käyttää mun nimimerkkiä. Sori, mä en kirjottanu yhtäkää noista loukkaavista =\


      • vähän arvelinkin
        Nord­­­­ kirjoitti:

        Mä en kyllä käytä henk.koht. loukkauksia, joku kaaliaivo käyttää mun nimimerkkiä. Sori, mä en kirjottanu yhtäkää noista loukkaavista =\

        täällä nyt liikkuu kaikennäköisiä pellejä, mutta ne voi jättää ihan omaan arvoonsa. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe