mistä tietää

onko skopun

ainoa kultsi, tai edes ykkönen?
Mistä yleensäkin tietää onko skopu tosissaan jos suullaan sanoo ei ja teoillaan kyllä?

10

2702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulma

      Itse olen painiskellut samojen kysymysten kanssa jo pitkään... Ko. skopu kun on niin läheinen, mutta etäinen. Mahdoton yhtälö? Hullua? Sitähän minäkin.

    • Skorppari_N -84

      Itse olen harrastanut joskus monen miehen pyörittämistä kerrallaan, eikä koskaan mies ole osannut epäillä ettei olisi ainoa. Aikataulutustahan se vaatii, mutta ei ole mahdotonta. Skorppari voi olla hyvinkin tunteeton, vaikka teot puhuvat sitä vastaan. Skorpparista on mukava testata omia rajojaan ja katsoa kuinka montaa on mahdollista pyörittää kerralla.

      Puhun kärjistettynä tietenkin.

      Mutta kun olen pyöritellyt useampaa, niin olen antanut kaikkien ymmärtää olevansa ainoa, enkä ole koskaan vastannut suoraan miehen kysymykseen haluanko olla vain hänen. Vastaan vastakysymyksillä, sillä en halua valehdella, mutta en myöskään kertoa totuutta.

      Joskus skorppari haluaa vain saada läheisyyttä, vaikka ei olisikaan varsinaisia tunteita henkilöä kohtaan. Silloin hän on koko ajan valmis aloittamaan uuden suhteen paremman saaliin osuessa kohdalle.

      Voisin siis sanoa, että jos et saa skorpparista selvää haluaako hän olla vain sinun kanssasi, niin todennäköisesti hänellä on jotain taka-ajatuksia suhteesi, tai sitten hän ei ole varma sinun tunteistasi. Tai yksinkertaisesti hän vain leikkii sinulla. Kysy asiaa suoraan, ja jos sinun skorpparisi on samanlainen kuin minä, niin hän ei halua valehdella. Eli hän joko kiertelee vastaamatta suoraan kysymykseesi, ja saattaa esittää esimerkiksi vastakysymyksen, että "Mihin minä muita tarvitsen?". Älä kuitenkaan tyydy tähän, vaan pyydä häntä vastaamaan suoraan, sillä sinähän olet tosissasi hänen suhteensa, etkä haluaisi tulla satutetuksi tahallaan.

      Ja jos skorpparilla on useampi, niin kukaan ei ole "ykkönen", vaan kaikki ovat samalla linjalla. Skorppari kun ei pidä huonompaa mukana roikkumassa jos on parempi tiedossa.

      • antaa

        noin p*skaa kuvaa skorpionista kun et kirjotuksesi perusteella 100% sellainen ole.
        Skorpioni osaa olla julma ja kylmä, kaksinaamainen ja ilkeä, MUTTA vain jos haluaa kostaa, maksaa samalla mitalla takaisin. Eli motto voisi olla "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
        En usko, että noi sun miehes on sulle mitään pahaa tehnyt, joten miksi ja nainen pyörität niitä kaikkia samaan aikaan ja mahdollisesti loukkaat todella syvältä jotain sulle viattomia? Et ole lähelläkään skorpionia. Skorpioni on lojaali, syvällinen eikä ollenkaan pinnallinen asioissa jotka koskee rakkautta, parisuhdetta, seksiä jne.


      • kyllä vaan
        antaa kirjoitti:

        noin p*skaa kuvaa skorpionista kun et kirjotuksesi perusteella 100% sellainen ole.
        Skorpioni osaa olla julma ja kylmä, kaksinaamainen ja ilkeä, MUTTA vain jos haluaa kostaa, maksaa samalla mitalla takaisin. Eli motto voisi olla "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"
        En usko, että noi sun miehes on sulle mitään pahaa tehnyt, joten miksi ja nainen pyörität niitä kaikkia samaan aikaan ja mahdollisesti loukkaat todella syvältä jotain sulle viattomia? Et ole lähelläkään skorpionia. Skorpioni on lojaali, syvällinen eikä ollenkaan pinnallinen asioissa jotka koskee rakkautta, parisuhdetta, seksiä jne.

        minäkin nuorempana pyöritin monta miestä yhtaikaa!!
        nyt 48v. ei enää löydy houkuttelevia tyyppejä...
        mut kyllä n.20v sitten oli monta kierroksessa!
        ihan skorpionimaista kylmää touhua!!


      • lapsellista
        kyllä vaan kirjoitti:

        minäkin nuorempana pyöritin monta miestä yhtaikaa!!
        nyt 48v. ei enää löydy houkuttelevia tyyppejä...
        mut kyllä n.20v sitten oli monta kierroksessa!
        ihan skorpionimaista kylmää touhua!!

        touhua. Ette ole vielä edes päässeet lapsellisuuksistanne kotelovaiheeseen vaikka luulette tietenkin olevanne aikuisia.

        Olette henkisesti täysiä lapsia mutta toivottavasti vielä tässä elämässä, tai seuraavassa elämässä opitte läksynne.


      • on taidettu
        kyllä vaan kirjoitti:

        minäkin nuorempana pyöritin monta miestä yhtaikaa!!
        nyt 48v. ei enää löydy houkuttelevia tyyppejä...
        mut kyllä n.20v sitten oli monta kierroksessa!
        ihan skorpionimaista kylmää touhua!!

        pistää väärät syntymäajat. ei skorppareihin kuulu tollasia säälittäviä pettureita!! varsinkaan juuri sinunlaisiasi jotka tahalleen tekee itestään kusipään ja satuttaa toisia ILMAN MITÄÄN SYYTÄ


      • skorpparinainen
        on taidettu kirjoitti:

        pistää väärät syntymäajat. ei skorppareihin kuulu tollasia säälittäviä pettureita!! varsinkaan juuri sinunlaisiasi jotka tahalleen tekee itestään kusipään ja satuttaa toisia ILMAN MITÄÄN SYYTÄ

        joku taitaa haukkua skorppareita muka "skorpparina", itse olen ollut saman miehen kanssa 17 vuotiaasta lähtien ja ikää nyt on 44, kaksosmies ei nyt ihan vastannut ihannemiestäni mutta kun mentiin naimisiin ja hankittiin lapsia niin yhdessä on pysytty niin myrskyillä kuin tyynelläkin, että se siitä skorpparin "pelaamisesta" ja kylmäverisyydestä.


      • minäkään...
        on taidettu kirjoitti:

        pistää väärät syntymäajat. ei skorppareihin kuulu tollasia säälittäviä pettureita!! varsinkaan juuri sinunlaisiasi jotka tahalleen tekee itestään kusipään ja satuttaa toisia ILMAN MITÄÄN SYYTÄ

        tunnista itsessäni tuollaisia piirteitä...
        Olen skorppari ja todellakin uskollinen ja lojaali viimeiseen asti...mutta tiedän toki toisenlaisenkin skorpionin...hän on mies ja pyörittää muita naisia jatkuvasti...ties kuinka monta on kierrossa parhaillaan...
        Mutta skorpionejahan onkin kuuleman mukaan kahta sorttia...korkealla liitävä kotka ja matalalla mateleva käärme...nämä kyseiset miesten/naisten pyörittäjät lienevät tuota jälkimmäistä kastia...


      • Nuca
        minäkään... kirjoitti:

        tunnista itsessäni tuollaisia piirteitä...
        Olen skorppari ja todellakin uskollinen ja lojaali viimeiseen asti...mutta tiedän toki toisenlaisenkin skorpionin...hän on mies ja pyörittää muita naisia jatkuvasti...ties kuinka monta on kierrossa parhaillaan...
        Mutta skorpionejahan onkin kuuleman mukaan kahta sorttia...korkealla liitävä kotka ja matalalla mateleva käärme...nämä kyseiset miesten/naisten pyörittäjät lienevät tuota jälkimmäistä kastia...

        Jotkut ovat vaan sellaisia, että täytyy hakea rajoja ja kokeilla mihin pystyy. Etsiä rakkautta ja sitä täydellisyyttä. Eikä sitä aina sisimmässään tiedä mitä haluaa ja sit ei osaa olla julma ja tehdä loppua, kun sille toiselle voisi tulla paha mieli, sit siin vaan on lauma, jota hallitaan tai sit vetäydytään kun tuntuu et kaikki kaatuu päälle. Voimia kerättynä sitä taas noustaan ja paljon kehittyneempänä. Se vaan sitä elämän opiskelua virheineen. Eihän kukaan meistä ole täydellinen, mutta se joka arvostelee liian radikaalisti ns. haukkuen on aika kehittymätön. Asiat voi opetella sanomaan kauniimminkin.


      • sanoa...
        Nuca kirjoitti:

        Jotkut ovat vaan sellaisia, että täytyy hakea rajoja ja kokeilla mihin pystyy. Etsiä rakkautta ja sitä täydellisyyttä. Eikä sitä aina sisimmässään tiedä mitä haluaa ja sit ei osaa olla julma ja tehdä loppua, kun sille toiselle voisi tulla paha mieli, sit siin vaan on lauma, jota hallitaan tai sit vetäydytään kun tuntuu et kaikki kaatuu päälle. Voimia kerättynä sitä taas noustaan ja paljon kehittyneempänä. Se vaan sitä elämän opiskelua virheineen. Eihän kukaan meistä ole täydellinen, mutta se joka arvostelee liian radikaalisti ns. haukkuen on aika kehittymätön. Asiat voi opetella sanomaan kauniimminkin.

        mielipiteeni ääneen...vaikka se nyt ei ihan jokaista imartelisikaan...
        Ja olen tosiaan tuon lukenut että skorpioneja on kahta sorttia...ja on aivan ilmiselvää kumpaa kastia nämä ihmissuhde pelleilijät edustaa...
        Toisten ihmisten tunteilla leikkiminen on aina sikamaista ja kehittymätöntä...ei sitä voi millään puolustella...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe