Etsinnässä hyvä reumalääkäri Tampereelta

zoex

Heippa,

etsin hyvää reumalääkäriä Tampereelta. Kokemuksia? Lähtövaatimus on se, että lääkäri pystyy katsomaan silmiin puhuesaan, on valmis keskustelemaan eikä pidä pahana, jos potilaskin tietää jotain taudistaan. Ja osaa rohkaistakin tarvitaessa...

5

5019

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

Tännekin tieto kelpaisi; Koskiklinikan reumälääkäreistä (2kpl) kokemuksia, mutten heitä välttämättä suosittelisi.

• lääkärit

Kyllä sellaiset reumalääkärit ovat niin suosittuja, ettei sinne uusia asiakkaita enää oteta.

Minäkin olen jollein tamperelaisellle kehutulle reumalääkärille yrittänyt, mutta vastaus oli, että ei oteta uusia asiakkaita.

• Elisama

Siellä tuntemistani paras on Marja Hypen jos ottaa uusia.

• ohomohom

Ikävä kyllä Marja Hypen PARAS!
        Näin itse terveydenhuollon edustajana voin sanoa...ei kasva joka puussa. Vaan jos kehutaan tulee kateita. Hän kannustaa työhön mutta osaa sanoa "nätisti" jos tilanne PAHA..antaa toivoa. Vaan haluan että hän jaksaa...koska APUA TARVITSEVIA reumapotilaita on paljon. Huono taso on monessa muussa paikassa! Hänellä on jalat maan pinnalla..ei ole ns. "solutason" lääkäri. Näkee jotain joka lahja ei ole kaikilla. Olen ollut 41v. alalla ja aika kovilla alueilla. Kannustan tohtoreita myös nuoria...ja niitä on esim. nyt SAIRAALA-sarjassa Tays:sta. Ja miehet vielä..kuinka COOL asenne SAIRAISIIN..sillä jo paranee!Pian pitäisi reuman asiantuntijoita myös saada joka "näkee" kokonaisuuksia ja KUUNTELEE!

• tyytyväinen reuma

Olavi Kauranen ottaa vastaan Pihlajalinnassa tiistaisin. On jo varmaan 70-v mutta aivan mahtava tyyppi ja taitava ja sympaattinen. Olen kiertänyt varmaan 20 reumalääkäriä ja Olavi on aivan paras. Bonuksena mieletön taito pistäää niveleen kuin niveleen ilman että tulee kipua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe