Heippa,
etsin hyvää reumalääkäriä Tampereelta. Kokemuksia? Lähtövaatimus on se, että lääkäri pystyy katsomaan silmiin puhuesaan, on valmis keskustelemaan eikä pidä pahana, jos potilaskin tietää jotain taudistaan. Ja osaa rohkaistakin tarvitaessa...
Etsinnässä hyvä reumalääkäri Tampereelta
5
4494
Vastaukset
- ihmeessä
Tännekin tieto kelpaisi; Koskiklinikan reumälääkäreistä (2kpl) kokemuksia, mutten heitä välttämättä suosittelisi.
- lääkärit
Kyllä sellaiset reumalääkärit ovat niin suosittuja, ettei sinne uusia asiakkaita enää oteta.
Minäkin olen jollein tamperelaisellle kehutulle reumalääkärille yrittänyt, mutta vastaus oli, että ei oteta uusia asiakkaita. - Elisama
Siellä tuntemistani paras on Marja Hypen jos ottaa uusia.
- ohomohom
Ikävä kyllä Marja Hypen PARAS!
Näin itse terveydenhuollon edustajana voin sanoa...ei kasva joka puussa. Vaan jos kehutaan tulee kateita. Hän kannustaa työhön mutta osaa sanoa "nätisti" jos tilanne PAHA..antaa toivoa. Vaan haluan että hän jaksaa...koska APUA TARVITSEVIA reumapotilaita on paljon. Huono taso on monessa muussa paikassa! Hänellä on jalat maan pinnalla..ei ole ns. "solutason" lääkäri. Näkee jotain joka lahja ei ole kaikilla. Olen ollut 41v. alalla ja aika kovilla alueilla. Kannustan tohtoreita myös nuoria...ja niitä on esim. nyt SAIRAALA-sarjassa Tays:sta. Ja miehet vielä..kuinka COOL asenne SAIRAISIIN..sillä jo paranee!Pian pitäisi reuman asiantuntijoita myös saada joka "näkee" kokonaisuuksia ja KUUNTELEE!
- tyytyväinen reuma
Olavi Kauranen ottaa vastaan Pihlajalinnassa tiistaisin. On jo varmaan 70-v mutta aivan mahtava tyyppi ja taitava ja sympaattinen. Olen kiertänyt varmaan 20 reumalääkäriä ja Olavi on aivan paras. Bonuksena mieletön taito pistäää niveleen kuin niveleen ilman että tulee kipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667