Olen katsellut kajareita veneeseen. Nyt kysymys että mitä eroa on 4 ja 8 ohmin kaiuttimilla?
Ulkoisesti näyttävät samanlaisilta.
Venekaiutin
kysely
3
599
Vastaukset
Ainakin "ennen vanhaan" autosoittimet oli sovitettu 4 -ohmisille kaiuttimille. Katso soittimesta tai sen ohjekirjasta. Ääni kuulunee hiljaisempana jos kytket 8 -ohmisen kajarin 4- ohmiseen soittimeen.
- tietäjä 64
Erona on puhekelan impedanssi. Käytännössä 12 voltin laitteissa käytetään 4 ohmisia kaiuttimia koska vahvistin pystyy syöttämään niihin kaksinkertaisen tehon verrattuna 8 ohmisiin. Teoriassa äänenvoimakkuus tulee kaksinkertaiseksi, jonka korva jo huomaa. Käytännössä kaiuttimen rakenne ja kotelointi vaikuttaa enemmän äänen voimakkuuteen.
- tiedoista
Eli laitan 4 ohmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139