Tein

itselleni palautteen

HTML koodilla. Sen pitäisi tulla sähköpostiini, mutta kun painaa nappulaa lähetä se avaa jonkin ihme jutun ja etsii isäntäkonetta?

Tässä koodi:






Nimi:


Sähköpostiosoite:


Viesti:

7

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksa

      lomakkeen action-kentässä pitää olla jokin lomakkeen käsittelevä skripti, joka muodostaa lomakkeen tiedoista sähköpostin sisällön ja lähettää sitten itse sähköpostin.

      Tällaista palvelua yleensä palveluntarjoajat tarjoavat asiakkailleen

      http://www.int2000.net/?act=formmail

      vastaanottajan sähköpostin laittaminen yhdeksi lomakkeen tiedoista ei ole kovin fiksua, koska lomaketta voi sitten käyttää smäppien lähettämiseen ja paljastuuhan sieltä sinun osoitteesikin.

      • on tätä

        tarkoitusta varten erillinen sähköposti näitä varten. Sekä tiedän miten saadaan sellainen kysymys (ehkä) että spämmejä saadaan estettyä.


    • keowkd qwo kqw

      missä sivusi sijaitsevat, sillä monella operaattorilla on valmis malli jota voi muokata...

      :)

      • siellä missä

        sivuni on. Angelfire, mutta jos joskus saisi muutettua ne pois sieltä.

        Tiedättekö mitä kaikkea tarvitaan, että PHP koodit toimii, koska minulla on koodeja, mutta ne ei näy. Ja mistä niitä ohjelmia saa.

        Sitten onko mahdollista tehdä oma serveri ILMAISEKSI, että saisi laittaa omat sivut. Se serveri tähän koneeseen niin, että pyöritän sivuja koneellani.


      • keowkd qwo kqw
        siellä missä kirjoitti:

        sivuni on. Angelfire, mutta jos joskus saisi muutettua ne pois sieltä.

        Tiedättekö mitä kaikkea tarvitaan, että PHP koodit toimii, koska minulla on koodeja, mutta ne ei näy. Ja mistä niitä ohjelmia saa.

        Sitten onko mahdollista tehdä oma serveri ILMAISEKSI, että saisi laittaa omat sivut. Se serveri tähän koneeseen niin, että pyöritän sivuja koneellani.

        luulenpa, että operaattorisi (kenen nettiyhteys sinulla on?) ei anna pitää omaa palvelinta...

        Helpointa olisi laittaa sivusi sellaiseen paikkaa jossa on mm. PHP tuki. Nyt en ole varma mutta ei taida angelfirellä olla sellaista ja aika pieni kotisivutila (20 mt) kylläkin...

        http://www.webhotellit.com/

        Tuolla voit vertailla eri paikkoja ja hintoja...

        :)


      • se onkelma
        keowkd qwo kqw kirjoitti:

        luulenpa, että operaattorisi (kenen nettiyhteys sinulla on?) ei anna pitää omaa palvelinta...

        Helpointa olisi laittaa sivusi sellaiseen paikkaa jossa on mm. PHP tuki. Nyt en ole varma mutta ei taida angelfirellä olla sellaista ja aika pieni kotisivutila (20 mt) kylläkin...

        http://www.webhotellit.com/

        Tuolla voit vertailla eri paikkoja ja hintoja...

        :)

        tuleekin. Minulla ei ole varaa tuhlata ylimääräisiä noihin maksullisiin paikkoihin.


      • keowkd qwo kqw
        se onkelma kirjoitti:

        tuleekin. Minulla ei ole varaa tuhlata ylimääräisiä noihin maksullisiin paikkoihin.

        monella operaattorilla on jo olemassa kotisivutila laajakaista-asiakkaille...

        Mm. DNA, sonera ja elisa tarjoaa laajakaistan yhteydessä kotisivutilaa, jonne voinet laitella omat sivusi...

        Et kuitenkaan malttanut kertoa kenen yhteys sinulla on, olisi helpottanut asiaa...

        Jospa joku muu keskittyisi siihen, itsellä lopahti mielenkiinto kun ei anneta tietoja enempää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      93
      1875
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1512
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1035
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      986
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      889
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      769
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      721
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      716
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      633
    Aihe