Hei! Onko kellään kokemusta Tampereen Teiskossa sijaitsevassa viinikioskin tuotteista??
Esim. tuo Metsän Kuningas viini kuulostaa hywältä =) :
Mustikka-vadelma -yhdistelmä on tummasävyinen ja metsän makuinen. Parhaimmillaan tämä puolikuiva viini on hirvenlihan seurassa.
Eli näyttää ja kuulostaa hywältä, mutta kannattaakohan vaivautua...?
http://www.teiskonviini.fi
Teiskon Viinikioski
4
639
Vastaukset
- ei kyllä
pitäisi saada kutsua viiniksi. Ja oletpa tyhmä, jos koet, että "Metsän kuningas" KUULOSTAA hyvältä! Viinin kuuluu MAISTUA hyvältä. Nimellä EI OLE MITÄÄN tekemistä maun kanssa.
Tuolla myydään pelkkää käynyttä marjamehua, ei viiniä.- Tommi
Näemmä et ole käyny. Eli olisit voinu pitää naamas kiinni.
- ...
Tommi kirjoitti:
Näemmä et ole käyny. Eli olisit voinu pitää naamas kiinni.
Olen käynyt tutustumassa kyseiseen viinitilaan ja maistelin muutamia tuotteita, ja minä ainakin pidin niistä kovasti. Arvostan sitä, että omistajalla on kokemusta pitkältä ajalta sekä intohimoa työhönsä, ja mielestäni se näkyy tuotteissa.
Eli kannattaa ehdottomasti kokeilla. :)
- Enoohomo
Ihan 4/5 iha laatta lennä ja haju aika karsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984