joutuuko ateistit helvettiin ?

Luttis Lassi

Herramme Jeesus sanoi,että seurakunta on Kristuksen ruumis,me olemme Jeesuksen morsian.mikä on morsiammen osa, se on olla uskollinen kihlatulleen,siihen asti kunnes vietämme Karitsan häitä.Karitsan hääarerialle kaikki ovat kutsutut,tulkaa.

54

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskikset sinne

      menevät, kun niin paasaavat.

      • Meditaattori

        Eivätkö kristityt opeta, että Jeesus sovitti syntimme kuollessaan ristillä? Emmekö siis ole kaikki ns. synnittömiä = pääse taivaaseen?

        Toisaalta Raamatussa myös väitetään, että pelastus tulee Kristuksen kautta eli uskomalla. Oppi on pullollaan ristiriitaista tietoa.

        Itse en usko helvettiin, paitsi ehkä maanpäälliseen. Yliaistillinen henkimaailma, jonka olen kahdesti meditaatiolla saavuttanut, on sama, ikuinen, kaikille yhteinen.


      • Huhhahhei
        Meditaattori kirjoitti:

        Eivätkö kristityt opeta, että Jeesus sovitti syntimme kuollessaan ristillä? Emmekö siis ole kaikki ns. synnittömiä = pääse taivaaseen?

        Toisaalta Raamatussa myös väitetään, että pelastus tulee Kristuksen kautta eli uskomalla. Oppi on pullollaan ristiriitaista tietoa.

        Itse en usko helvettiin, paitsi ehkä maanpäälliseen. Yliaistillinen henkimaailma, jonka olen kahdesti meditaatiolla saavuttanut, on sama, ikuinen, kaikille yhteinen.

        samaan "henkimaailmaan" pääsee vetämällä pari viivaa suoneen. Päänsisäiset "maailmasi" eivät ehkä välttämättä kestä päivänvaloa.


      • Anonyymi

        Ateistit joutuvat helevettiin jos uskovaat siihen, mutta jos eivät usko, asia ei koske heitä..


      • Meditaattori kirjoitti:

        Eivätkö kristityt opeta, että Jeesus sovitti syntimme kuollessaan ristillä? Emmekö siis ole kaikki ns. synnittömiä = pääse taivaaseen?

        Toisaalta Raamatussa myös väitetään, että pelastus tulee Kristuksen kautta eli uskomalla. Oppi on pullollaan ristiriitaista tietoa.

        Itse en usko helvettiin, paitsi ehkä maanpäälliseen. Yliaistillinen henkimaailma, jonka olen kahdesti meditaatiolla saavuttanut, on sama, ikuinen, kaikille yhteinen.

        > Emmekö siis ole kaikki ns. synnittömiä = pääse taivaaseen?

        Raamatun mukaan vain ne pääsevät taivaaseen, jotka ovat elossa kun maailmanloppu koittaa. Vähän karua, mutta näin siellä lukee. Jeesus ei ole kuolleiden herra ja vain Jeesuksen kautta pelastutaan...

        Tai no, niin ristiriitainen opushan tuo on, että mikä tahansa on mahdollista sen mukaan. :)


    • Huhahhhei

      joudu. Yleensäkään satukirjoissa mainittuja paikkoja ei oikeasti ole olemassakaan.

      • lut

        ikävä kykllä ,ikävällä tavalla.


      • ev.lutti
        lut kirjoitti:

        ikävä kykllä ,ikävällä tavalla.

        Ateistit joutuu taivaaseen! :)


      • nimimerkki
        lut kirjoitti:

        ikävä kykllä ,ikävällä tavalla.

        siitä, miten monta kirjoitusvirhettä hihhulit saavat mahtumaan yhdelle riville tekstiä. Ihme!


    • mitta täynnä

      Mulla alkaa olla mitta täynnä noita maireita, omassa erinomaisuudessaan paistattelevia röyhkeitä kiihkouskovaisia, jotka katsovat oikeudekseen saarnata toisille ihmisille moraalista ja uhkailla heitä helvetillä yms.

      Kaikki kiihkouskovaiset: painukaa itse sinne helvettiinne ja jättäkää normaalit ihmiset rauhaan!

      Seuraavan kerran kun joku uskis tulee kadulla työntämään jotain lapsellista jeesuslappua kouraan, sanon kyllä pari vähemmän valittua sanaa sille. Ottaa jo niin päähän nuo toisten ihmisten asioihin tuppautuvat, häiriköivät mielipuolet.

      Kiitos että sain avautua.

    • Luiskis läiskis

      Siis homot eivät saa mennä avioon, mutta lampaita saa vapaasti naida?

      Normaaliin terveeseen järkeen kaikki ovat kutsutut, mutta valitettavasti monet liian kauaksi eksyneet eivät sinne koskaan löydä.

      Mutta onhan se ymmärrettävää, että jos yökaudet kedolla kaitsee lampaita, eikä ultrakiihkeiden siveellisyyskäsitysten vuoksi voi koskaan saada naista, niin apu löytyy siitä mikä on lähinnä. Sitä vaan en ymmärrä, että miksi noiden lampaannussijoiden kansansatuja pitäisi jotenkin vielä arvostaa? Kuvottavaa sairasta sontaa!

      • Anonyymi

        Ihan selkeesti on nähtäväsissä asioiden kääntämistä päälaelleen, jotta saisi oikeuden pilkata..... Ei siinä mitään, mutta niin kauan kuin ette pysty todistaa että Herraa ei olisi niin ei kannattaisi pilkata. Ja BTW suosittelen lämpimästi että otat riskin ja uskot Jumalan olemassa oloon. Ja että Jeesuksen kautta pelastut.
        Laitan tässä pienen mietteen tulille.... Mitä sanoisit siihen onko Demoneja olemassa?!
        Jos on, eikä silloin ole myöskin Jumala. Jos taas väität, että ei ole myöskään demoneja... Niin Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!? Sinulla ei ole teoriassa mitään vaaraa, jos ei ole demoneja... Mutta Jos on niin silloin ei kannattaisi kaveraata niiden kanssa. Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selkeesti on nähtäväsissä asioiden kääntämistä päälaelleen, jotta saisi oikeuden pilkata..... Ei siinä mitään, mutta niin kauan kuin ette pysty todistaa että Herraa ei olisi niin ei kannattaisi pilkata. Ja BTW suosittelen lämpimästi että otat riskin ja uskot Jumalan olemassa oloon. Ja että Jeesuksen kautta pelastut.
        Laitan tässä pienen mietteen tulille.... Mitä sanoisit siihen onko Demoneja olemassa?!
        Jos on, eikä silloin ole myöskin Jumala. Jos taas väität, että ei ole myöskään demoneja... Niin Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!? Sinulla ei ole teoriassa mitään vaaraa, jos ei ole demoneja... Mutta Jos on niin silloin ei kannattaisi kaveraata niiden kanssa. Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa.

        "Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!? Sinulla ei ole teoriassa mitään vaaraa, jos ei ole demoneja... Mutta Jos on niin silloin ei kannattaisi kaveraata niiden kanssa. Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa."

        Oletko aikuinen vai lapsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan selkeesti on nähtäväsissä asioiden kääntämistä päälaelleen, jotta saisi oikeuden pilkata..... Ei siinä mitään, mutta niin kauan kuin ette pysty todistaa että Herraa ei olisi niin ei kannattaisi pilkata. Ja BTW suosittelen lämpimästi että otat riskin ja uskot Jumalan olemassa oloon. Ja että Jeesuksen kautta pelastut.
        Laitan tässä pienen mietteen tulille.... Mitä sanoisit siihen onko Demoneja olemassa?!
        Jos on, eikä silloin ole myöskin Jumala. Jos taas väität, että ei ole myöskään demoneja... Niin Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!? Sinulla ei ole teoriassa mitään vaaraa, jos ei ole demoneja... Mutta Jos on niin silloin ei kannattaisi kaveraata niiden kanssa. Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa.

        ” Niin Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!?”

        Eikö joku sitten uskalla? Ei kai kovin moni aikuinen enää mörköjä pelkää...

        ”Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa.”

        Niin mistä ajatuksista??? En minä Jumalaa pelkää sen enempää kuin mörköjäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!? Sinulla ei ole teoriassa mitään vaaraa, jos ei ole demoneja... Mutta Jos on niin silloin ei kannattaisi kaveraata niiden kanssa. Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa."

        Oletko aikuinen vai lapsi?

        Nuorena leikittiin ouija-laudan kanssa. Mukavaahan se oli istua yhden kaverin ullakolla, kynttilävalossa, kysyttiin kaikenlaista, mutta ei tullut kunnon vastausta mistään. Ei tullut demoneita eikä enkeleitä eikä muutakaan yliluonnollista väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena leikittiin ouija-laudan kanssa. Mukavaahan se oli istua yhden kaverin ullakolla, kynttilävalossa, kysyttiin kaikenlaista, mutta ei tullut kunnon vastausta mistään. Ei tullut demoneita eikä enkeleitä eikä muutakaan yliluonnollista väkeä.

        Eikös jokainen teininä noita lautoja kokeillut ja tuloksetta, jos ei joku korttitemppujen taitaja ollut ratissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Uskallatko mennä esim pimeeseen kylppäriin laitat yhden kynttilän lattialle ja alat puhumaan ja rukoilemaan DEMONIEN tuloa luoksesi!? Sinulla ei ole teoriassa mitään vaaraa, jos ei ole demoneja... Mutta Jos on niin silloin ei kannattaisi kaveraata niiden kanssa. Noista ajatuksista johtaen ei ole järkevää tyrmätä Jumalan olemassa oloa."

        Oletko aikuinen vai lapsi?

        Jos rukoilee demoneita, silloin myös uskoo niihin, tai sitten ei usko henkiolentoihin,.


    • Lady_Stardust

      Ateisti ei joudu helvettiin, sillä ateisti ei siihen usko. Ateisti ei myöskään "pääse" taivaaseen, koska taivasta ei ateistille ole. Yksinkertaisempaa?

    • joudu helvettiin

      mutta eipä sinne joudu kukaan muukaan.

    • Anonyymi

      Jos mies on Jeesuksen morsian, eikö se ole vähän homoa?

      • Anonyymi

        Jeesus on enemmän kuin veli.
        Mutta Jumalan morsiamia kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on enemmän kuin veli.
        Mutta Jumalan morsiamia kyllä.

        Melkoiset perspeijaiset tulee Jeesuksen morsiammille hääyönä.


    • Anonyymi

      Saako uskova mielensä hyväksi toivottaessaan ateistin helvettiin? Jos saa niin kannattaa miettiä, miten mieletöntä hommaa uskominen on. En minäkään ateistina toivottele uskovia helvettiin ensiksikin siitä syystä ettei helvettiä ole ja toiseksi, miksi toivoa toisille ihmisille pahaa.

      • Anonyymi

        Kristinuskon tärkein oppi on helvetin pelko.
        Jos et usko, niin jouut helvettiin.
        Kristityt ovat pappi nimisten mainosmiesten uhreja.


    • Kuka nyt edes haluaas elää ikuusesti? Etova ajatuskin. Kaikella on on alku ja loppu. Ei siinä sen dramaattisempaa.

    • Anonyymi

      Hieno juttu , että te uskovaiset olette matkalla taivaaseen. Ateistit eivät mene helvettiin, vaan kun te olette lähteneet he perustavat maan päälle oman paratiisimaansa. Tuo paratiisimaa tulee olemaan mahtava paikka. Mutta tietenkin toivomme, että uskovaisia lähtee taivaaseen mijardeittain sillä kun väki vähenee pidot paranee.

    • Anonyymi

      Rakenneratkaisu, henkilökohtainen päätös, jonka loppua ei näy.

    • Anonyymi

      Eivät ateistit helvettiin joudu. Se on vaan tyhjää puhetta siihen asti, kunnes uskova tuo todisteet jumalan ym. porukan olemassaolosta.

    • Anonyymi

      "joutuuko ateistit helvettiin ?"

      Helvettiin joutuvat vain uskovaiset, koska juuri he siihen uskovat. Tarkemmin sanottuna he ovat siellä jo eläessään. Ja vain eläessään.

    • Anonyymi

      helvetti voi olla paikka, missä henki on jumissa ja loukossa. se voi olla
      maan päällä täällä, vaikka kellarissa tai ullakolla, tai haudassa. henki
      tietää elävänsä ja jääneensä paitsi ylösnousemuksesta kirkkauteen,
      tämä tekee elämästä helvetin kun on tieto tilanteesta.
      En suosittele että kukaan pilkkaa Pyhää Henkeä, Jumalaa, Jeesusta.
      Ketään maanpäällistä profeettaa, joka on aikaansaannut positiivista

      • Anonyymi

        Pikemminkin maapallon sisuksissa olevassa sulassa rautaytimessä.


    • Anonyymi

      Emme joudu, etkä sinäkään joudu koska ei tuota helvettiä ole olemassa.

    • Anonyymi

      Kristitty, kuinka paljon sinä murehdit muiden uskontojen kuoleman jälkeisiä rangaistuksia? Et varmaan juurikaan. Tämän ajatusmallin kautta sinun on helppo asettaa itsesi ateistin asemaan ja ymmärtää, miksei ateistia huoleta Helvetillä/kadotuksella uhkailu.

    • Anonyymi

      Nöyristelemme kovapalkkaisten ulkomaalaisten edessä niin paljon, että olemme tuhoamassa kielemme – Suomi kutistuu kyökkikieleksi, sanoo professori Tilaajille

    • Anonyymi

      Ikuinen elämä on vanhurskaille. Jos ateisti ei ole vanhurskas, päätyy kuolemaan.

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      " Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

      • Anonyymi

        Jos siis uskoo tämän satukirjan loruihin .. mihin emme toki usko :)


    • Anonyymi

      Olen ateisti mutta minua alkoi nyt pelottamaan että joudunko helvettiin. Voisiko joku kiltti uskovainen rukoilla puolestani.

      • Anonyymi

        Olet joutumassa useampaan helvettiin. Alkuperäiseen Hel-jumalan valtakuntaan, kristilliseen helvettiin, sheoliin, jne


      • Anonyymi

        Itse löysin mielenrauhan helluntalaisista, meillä on oikea yhteys Jumalaan.
        Olen ollut aikaisemmin vanhoillislestadiolainen joka on harhaoppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse löysin mielenrauhan helluntalaisista, meillä on oikea yhteys Jumalaan.
        Olen ollut aikaisemmin vanhoillislestadiolainen joka on harhaoppi.

        Olet uskonnarkkari joka tarvitsee aina vaan väkevämpää julistusta saadakseen jokapäiväiset jeesuskiksinsä.


      • Anonyymi

        Olen itsekkin qteisti. Itse asiassa ateistinahan et usko helvettiin? Ole vain huoletta, helvettiin joutuvat vain teistit, sillä juuri hehän siihen uskovat. Et joudu helvettiin jos et siihen usko. En kyllä usko että joudut sinne vaikka siihen uskoisitkin. Pelkään enemmän itse kuolemaa kuin helvettiä.


    • Anonyymi

      Raamattu on itsenäinen satu ilman kytköksiä Harry Potter -sarjaan. Kirjailijan tarkoituksena oli julkaista se heti ensimmäisen Harry Potterin jälkeen, mutta Raamatun menestyksen myötä suunnitelmat muuttuivat. Niinpä käsikirjoitus jäi pölyttymään vuosikausiksi hänen ullakolleen.

    • Anonyymi

      Kyllä. Ateistit joutuvat helvettiin.
      Ja kristityt joutuvat kaikkein syvimpään helvettiin ansiostaan. Muut tuomitsevat, rikoksia ihmiskuntaa vastaan tehneet, ulkokultaiset ja omavanhurskaat kristityt ovat kauhistus Jeesukselle. Jeesus sentään oli hyvä mies.
      Ja monia jumalia pitäville, ensimmäistä, eli pääkäskyä rikkovalle kristikunnalle Jumala keksii oikein erikoiskovan rangaistuksen.

    • <<joutuuko ateistit helvettiin ?>>

      Huonoa suomenkieltä pitää olla
      Joutuvatko ateistit helvettiin ?
      ja kyllä he joutuvat elleivät kadu ateismiaan.
      Minä en joudu koska en usko helvettiin enkä Jumalaan.

    • Anonyymi

      Totta helvetissä ateistit joutuu helvettiin! Tarvitseeko tuota edes kysyä? Tolloko olet?

    • Rovasti Jouko Koistinen kirjoittaa nettisivullaan Ilmestyskirjan tapahtumista, siitä, kuinka saatana "yrittää kaikessa matkia Jumalan tekoja, niin myös hänen pyhää kolminaisuuttaan."

      Koistinen mainitsee tekstin lopussa, että:
      "Eräänä päivänä he (ateistit) huomaavat olevansa kontallaan pedon kuvan edessä ja palvovan itse saatanaa, jota he luulevat jumalaksi!"

      PAHAN KOLMINAISUUS
      Ilmestyskirjasta voimme löytää eräänlaisen pahan kolminaisuuden: lohikäärme, peto ja väärä profeetta ( Ilm. 16:13; 20:10 ). Saatanahan yrittää kaikessa matkia Jumalan tekoja, niin myös hänen pyhää kolminaisuuttaan. Lohikäärme on siis saatana, peto on lähinnä se liittovaltio, joka on nouseva ja väärä profeetta on Antikristus.

      Kuten olen edellisillä sivuilla jo maininnut, en yhtään ihmettelisi, vaikka saatana menisi Jumalan tekoja matkiessaan niin pitkälle, että Antikristus olisi puoliksi ihmissiemenestä ja puoliksi saatanasta. Syntiinlankeemuskertomuksessahan sanotaan saatanalle (käärmeelle): ”Minä panen vainon sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille” (1.Moos. 3:15, huom. vuoden 1933 käännös). Eli viittaako ”sinun siemenesi” siihen, että saatanan lähettiläs Antikristus todella on puoliksi lähtöisin saatanasta ja puoliksi ihmisestä. Näinhän Jeesus Kristuskin oli lähtöisin Jumalasta ja ihmisestä.

      Tähän pahan kolminaisuuteen liittyy selvästi myös palvontamenot. Vaikuttaa siltä, että saatanan taktiikka lopunaikana ei suinkaan ole uskotella ihmiskunnalle, ettei ole mitään jumalaa. Päinvastoin saatana haluaa jopa säilyttää kaikki palvontamenotkin, mutta palvontakohde ei ole enää Jumala, vaan saatana itse! Näin se saa koko ihmiskunnan kumartamaan ja palvomaan itseään (Ilm. 13:4, 8, 14). Kyseessä on siis selvä uskonnollinen meno. Lopulta Antikristus jopa asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa jumala (2.Tess. 2:4).

      Olen joskus jopa hieman ironisesti ajatellut tämän päivän itseään sivistyneinä pitäviä ateisteja, jotka jopa ylemmyyttä tuntien julistavat, etteivät he usko Jumalaan, eivätkä tarvitse mitään uskontoa. Eräänä päivänä he huomaavat olevansa kontallaan pedon kuvan edessä ja palvovan itse saatanaa, jota he luulevat jumalaksi!

    • Anonyymi

      Huh-huh?!?
      KAUHEET PERSPEIJAISET TULOSSA.

    • Anonyymi

      Totta helvetissä ateistit joutuvat helvettiin! Tarvitseeko tuota edes kysyä? Pellekö olet?

    • Anonyymi

      Millainen on ateistien helvetti?

      Se on uskovaisten taivas!

      Siellä on Jeesus Kristus Herrana ja Kuninkaana ja kaikki ovat uskovaisia hihhuleita, jotka eivät tee mitään pahaa!

      Kaikki pahan tekeminen on taaksejäänyttä elämää ja jokainen palvoo Jeesusta tämän jalkojen juuressa, joten se on ateistille helvetti!

      Tämä todistaa sen, että kaikki pääsevät taivaaseen! Uskovaiset nauttivat elämästä taivaassa, mutta ateisteille se on yhtä helvettiä, joka ei lopu koskaan! :)

    • Anonyymi

      >>>joutuuko ateistit helvettiin ?<<<<

      Helvettiin joutumis -pohdinnoissa pitää olla varovainen.

      Kannattaa rukoilla että ateistitkin tulevat uskoon.


      "Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan."
      Luukkaan evankeliumi: 6:37

      • Anonyymi

        Ja että avomaankurkku mahtuu peräaukkoon just silloin myös


    • Anonyymi

      Jeesuksen kieltäjä möykkynenätkin päätyvät helvettiin!

    • Anonyymi

      Minä ainakin aion palaa helvetin ikuisessa tulessa!

    • Anonyymi

      Kyllä helvettiin mennään. Tule mukaan siellä parhaat bileet
      Varma Tieto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe