Tohmajärvi - raiskaajien paratiisi?

Tuomari.

Toivottavasti raiskaajajaakot saavat kunnon tuomion. Ei kai kyse ole pesäpallojoukkueen jäzenistä?

47

10965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja viinan kanssa läträtessä

      Joukkue mikä tahansa. Joukossa tyhmyys tiivistyy, tunnetusti. Urheilujoukkueissa erityisesti. Ja viinaa,kun vielä läträtään, niin jo tulee tulosta.
      Vankilaan vaan ja kunnon korvaukset kärsineille.

      • jokojoko.

        Heh, älkää sotkeko mokomia kyykkäjulleja urheilu-
        porukoihin. olisivat antaneet kylän mummojen kivittää mokomat juipit.


      • Ex Pkarjala

        Mitä Tohmajärven raiskaajille ja raiskatulle kuuluu? Onko raiskaus edelleen suosittu harrastus sielläpäin?


    • nimisiä

      nämä veijarit ovat?

      • pajoo

        veijari 1,veijari2,,,vitun tollo


      • olisi pitänyt

        heittää häkkiin...


      • vartija

        Näistä saa Riihimäen Bandiitot hyviä morsmaikkuja kiven sisään.Saavatpahan tuntea itse miltä tuntuu olla höylättävänä.


      • mulla olis niille hyvä rang...
        vartija kirjoitti:

        Näistä saa Riihimäen Bandiitot hyviä morsmaikkuja kiven sisään.Saavatpahan tuntea itse miltä tuntuu olla höylättävänä.

        Entäs, jos nämä raiskaajasiat laitetaan helpompaan paikkaan Pyhäselän vankilaan? Vaikkapa sen takia, että on perheet ja perheenjäsenet lähempänä vierailemaan vankien luona.... Voi tokkiinsa, sanon kuin mummoni aikoinaan Pohjois-Karjalassa. Ei tuollaiset voi olla ihmisen pentuja. Mulla olisi kyllä niille tiedossa hyvä rangaistus, vaan se ei taida olla laillinen....


      • vankilaan

        Kuka kertoisi meille muun Suomen asukkaille, mitä nämä raiskaajarikolliset tekevät tai oikeastaan tekivät (ovat nyt vankilassa) muussa elämässään?
        Mihin tekoihin ovat yltäneet arkielämässään,kun kännissä pystyivät peräti viiden miehen voimin raiskaamaan nuoren teini-ikäisen tytön. On siinä ollut testosteronit liikkeellä ja uroksen voimaa näytetty kuin mullit laitumella.

        Olivatko jo valmiiksi elämässä sivuluisuun joutuneita luusereita vai näesnnäisen kunnollisia perheenisiä,jotka viettivät ihanaa porvarista perhe-elämää vaimoineen ja lapsineen, mitä nyt siinä ohessa raiskasivat teinitytön?
        Eipä taida jutun tultua julki tosiaan vaimot tai tyttöystävät päätä silittää. Ja vanhemmat saavat harmaita hiuksia,jos niitä ei vielä olisi.


      • voe elämän kevät

        häväistyjä itse eli yhteiskunnan raiskaamia. On se vaan kumma, että vanhemmat päästää alaikäisensä miesten illanistujaisiin ja kuvittelee, että ne pojat ois jotain luostarimunkkeja... pyh. Katsokaa Big Brother-touhuja vähän aikaa, siellä ei näy olevan mitään häpyä kellään ja ihan se filippiiniläinen Cathy näyttää oikeasti pelkäävän tulevansa hyväksikäytetyksi tai jymäytetyksi ja nolatuksi. Ihan ihmetyttää tämä maailman meno. Minunkin poikani sai kärsiä väärästä tuomiosta, koska pari ihmistä osittain valehteli ja pahasti. Mutta nyt on pihapiirissäni valvontakamera ja kuvat pihassa liikuskelijoista tallentuu jonnekkin keskusyksikköön ... Eli varokaa oman käden oikeuden ottajat, esim. pihapiirisssä isännän poissaollessa kävijät ja kääntyilijät, ovelle pyrkivät ja salametsästäjät, kamera näkee tontin rajalle asti!


      • Raiskaajille rangais
        voe elämän kevät kirjoitti:

        häväistyjä itse eli yhteiskunnan raiskaamia. On se vaan kumma, että vanhemmat päästää alaikäisensä miesten illanistujaisiin ja kuvittelee, että ne pojat ois jotain luostarimunkkeja... pyh. Katsokaa Big Brother-touhuja vähän aikaa, siellä ei näy olevan mitään häpyä kellään ja ihan se filippiiniläinen Cathy näyttää oikeasti pelkäävän tulevansa hyväksikäytetyksi tai jymäytetyksi ja nolatuksi. Ihan ihmetyttää tämä maailman meno. Minunkin poikani sai kärsiä väärästä tuomiosta, koska pari ihmistä osittain valehteli ja pahasti. Mutta nyt on pihapiirissäni valvontakamera ja kuvat pihassa liikuskelijoista tallentuu jonnekkin keskusyksikköön ... Eli varokaa oman käden oikeuden ottajat, esim. pihapiirisssä isännän poissaollessa kävijät ja kääntyilijät, ovelle pyrkivät ja salametsästäjät, kamera näkee tontin rajalle asti!

        Toivon että sinut raiskataan ja vielä tapetaan sitten vaikka saksilla leikkelemällä.

        Lapsen kanssa sukupuoliyhteys ja vielä isolla porukalla on aina raiskaus ja siitä pitäisi aina antaa vähintään kaksi vuotta linnaa.

        Toivottavasti joku kostaa näille raiskaajlle tytön puolesta.


    • viestejä

      prkle...niitten akkojen nimet esiin kans!!!

      • miksi näin uhkaavia

        kysymyksiä:
        "prkle...niitten akkojen nimet esiin kans!!!"

        Vieläkö aiot uhkailla uhria, vai miksi kyselet nimiä?
        Vai etsitkö sinäkin sijaiskärsijää, johon purkaisit muualla kertynyttä vihaasi?


    • miksi vaiettiin

      Miksi kesti näin monta vuotta ennen kuin nämä "mahtisonnit" saivat tuomionsa. Kuka suojeli ja salasi?

      Monia kysymyksiä jäi auki. Mitä teki uhrin lähipiiri, opettajat, lääkärit? Miten toimivat raiskaajien vanhemmat? Kuka paikkakunnalla toimi silloin, kun apua olisi tarvittu?

      • kunnossa !

        Lehtitietojen mukaan tapahtuman uhri on ollut niin huonossa kunnossa, että ei ole kyennyt tekemään rikosilmoitusta ennenkuin kuluvan vuoden huhtikuusssa. Ilman rikosilmoitusta prosessia ei voi viedä eteenpäin.


      • tyjktxyk
        kunnossa ! kirjoitti:

        Lehtitietojen mukaan tapahtuman uhri on ollut niin huonossa kunnossa, että ei ole kyennyt tekemään rikosilmoitusta ennenkuin kuluvan vuoden huhtikuusssa. Ilman rikosilmoitusta prosessia ei voi viedä eteenpäin.

        Kuinka huonossa kunnossa tarkoitetaanko sillä sitä että se veti viinaa niin paljon että ei yhtenäkään päivänä pystynyt asemalle hipsimään. Epäilisin suuresti että tais olla vaan rahastus mielessä. Tuollaisissa tapauksissa pitäis laki säätää että maks.3kuukautta tapahtuneesta ja sen jälkeen pitäköön kipeenään. jos ei ole jotain todella painavaa syytä ilmoituksen lykkääntymiseen.


      • Neiti Etsivä
        tyjktxyk kirjoitti:

        Kuinka huonossa kunnossa tarkoitetaanko sillä sitä että se veti viinaa niin paljon että ei yhtenäkään päivänä pystynyt asemalle hipsimään. Epäilisin suuresti että tais olla vaan rahastus mielessä. Tuollaisissa tapauksissa pitäis laki säätää että maks.3kuukautta tapahtuneesta ja sen jälkeen pitäköön kipeenään. jos ei ole jotain todella painavaa syytä ilmoituksen lykkääntymiseen.

        Ettekö te saatanan vatipäät tajua, että uhri oli tapahtumahetkellä 15-vuotias lapsi? Jos tapahtumailtana 5 aikuista eivät osanneet käyttäytyä järkevästi vaan piti puikottaa humalaista alaikäistä (ovat itse myöntäneet oikeudessa panneensa tyttöä), niin miksi vitussa te odotatte, että lapsi olisi osannut toimia rationaalisesti? Kyllä tuo Tohmajärvi on oikea lasten paratiisi Kabulin tyyliin, jos olet alaikäisenä väärässä paikassa väärään aikaan, niin voit sanoa hyvästit ihmisoikeuksillesi.


      • tohmatohma
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Ettekö te saatanan vatipäät tajua, että uhri oli tapahtumahetkellä 15-vuotias lapsi? Jos tapahtumailtana 5 aikuista eivät osanneet käyttäytyä järkevästi vaan piti puikottaa humalaista alaikäistä (ovat itse myöntäneet oikeudessa panneensa tyttöä), niin miksi vitussa te odotatte, että lapsi olisi osannut toimia rationaalisesti? Kyllä tuo Tohmajärvi on oikea lasten paratiisi Kabulin tyyliin, jos olet alaikäisenä väärässä paikassa väärään aikaan, niin voit sanoa hyvästit ihmisoikeuksillesi.

        Mikäköhän sinua vaivaa neiti etsivä? Joku noista pojista tainnu antaa sulle rukkaset aikoinaan kun oot noin katkera? :D

        Joo alaikäistä on nussittu se on selvä, mutta onko tapahtunut raiskaus se onkin sitten eri juttu. Hovioikeus sen tulee päättämään, tämä tuomio on amatööri lautamiesten tuomitsema.


      • Neiti Etsivä
        tohmatohma kirjoitti:

        Mikäköhän sinua vaivaa neiti etsivä? Joku noista pojista tainnu antaa sulle rukkaset aikoinaan kun oot noin katkera? :D

        Joo alaikäistä on nussittu se on selvä, mutta onko tapahtunut raiskaus se onkin sitten eri juttu. Hovioikeus sen tulee päättämään, tämä tuomio on amatööri lautamiesten tuomitsema.

        Etten onneksi ole koskaan elämässäni törmännyt näihin Tohmajärven saastoihin, saati käynyt paikkakunnalla (ja aion jatkossakin pysyä poissa).

        Mikäkö minua vaivaa? Minua vaivaa kohtelu, jonka kohteeksi lapsi on joutunut tässä asiassa, niin pitäisi vaivata jokaista inhimillisyyttä omaavaa ihmistä. Minua vaivaa, että kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (mahdollisine oheistoimintoineen) ja täällä vain haistatellaan vitut uhrille.

        Kun kerran alaikäistä on nussittu, niin hovista pitäisi joka tapauksessa tulla penaltia lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, tuomion ankaruus sitten kasvaa sitä mukaan, miten teon törkeyden todisteet pitävät.


      • hulukkonen
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Etten onneksi ole koskaan elämässäni törmännyt näihin Tohmajärven saastoihin, saati käynyt paikkakunnalla (ja aion jatkossakin pysyä poissa).

        Mikäkö minua vaivaa? Minua vaivaa kohtelu, jonka kohteeksi lapsi on joutunut tässä asiassa, niin pitäisi vaivata jokaista inhimillisyyttä omaavaa ihmistä. Minua vaivaa, että kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (mahdollisine oheistoimintoineen) ja täällä vain haistatellaan vitut uhrille.

        Kun kerran alaikäistä on nussittu, niin hovista pitäisi joka tapauksessa tulla penaltia lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, tuomion ankaruus sitten kasvaa sitä mukaan, miten teon törkeyden todisteet pitävät.

        Jos kerran on lapsi niin pitäis sitten olla niin kuin lapset mitä helvettiä on mennyt sinne ja vielä vapaaehtoisesti. Jos ei olis leikkiny aikuista niin tätäkään "hirveyttä" ei olisi tapahtunut. Pitäiskö suomeen saada laki että kaikki alle 16v tytöt ja POJAT oltava kotona ennen KLO 18:00 ja ne jotka näyttää vanhemmilta joutuis putkaan. Niin pitkään kuin teinit leikkii aikuista saamme lukea lehdistä juuri tällaisia juttuja.


      • Neiti Etsivä
        hulukkonen kirjoitti:

        Jos kerran on lapsi niin pitäis sitten olla niin kuin lapset mitä helvettiä on mennyt sinne ja vielä vapaaehtoisesti. Jos ei olis leikkiny aikuista niin tätäkään "hirveyttä" ei olisi tapahtunut. Pitäiskö suomeen saada laki että kaikki alle 16v tytöt ja POJAT oltava kotona ennen KLO 18:00 ja ne jotka näyttää vanhemmilta joutuis putkaan. Niin pitkään kuin teinit leikkii aikuista saamme lukea lehdistä juuri tällaisia juttuja.

        Riippumatta siitä missä lapsi oli tai mitä teki, vastuu on viime kädessä AINA aikuisella. Lapsi eli teini voi leikkiä aikuista muttei ole aikuinen, pitäisi aikuisten ukkojen tämä tajuta. Mitä helvettiä varten aikuiset juopottelivat lasten kanssa (ja nussivat niitä?). (Ja joidenkin uutisten mukaan juopunut tyttö talutettiin raiskareiden kämpille, jossa raiskaus tapahtui. Voiko tätä sanoa vapaaehtoiseksi olemiseksi jossain paikassa?)


      • Mr. Hankey
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Riippumatta siitä missä lapsi oli tai mitä teki, vastuu on viime kädessä AINA aikuisella. Lapsi eli teini voi leikkiä aikuista muttei ole aikuinen, pitäisi aikuisten ukkojen tämä tajuta. Mitä helvettiä varten aikuiset juopottelivat lasten kanssa (ja nussivat niitä?). (Ja joidenkin uutisten mukaan juopunut tyttö talutettiin raiskareiden kämpille, jossa raiskaus tapahtui. Voiko tätä sanoa vapaaehtoiseksi olemiseksi jossain paikassa?)

        Voi,voi kun turhauttaa lukea noita älyvapaita, "kaikkitietäviä" kommenttejasi. Jos tietäisit asiasta jotain konkreettista, etkä vain mitä olet lehdistä/netistä lukenut, niin voisi olla aika lailla eri ääni kellossa. Vituttaa tuollaiset bessesrwisserit,hyi saatana. Uskot varmasti horoskooppeihinkin kun ne kerta lehdestä luet. Tyttökö ollut huonossa kunnossa nämä vuodet,ei saata. HAHAHA!


      • Neiti Etsivä
        Mr. Hankey kirjoitti:

        Voi,voi kun turhauttaa lukea noita älyvapaita, "kaikkitietäviä" kommenttejasi. Jos tietäisit asiasta jotain konkreettista, etkä vain mitä olet lehdistä/netistä lukenut, niin voisi olla aika lailla eri ääni kellossa. Vituttaa tuollaiset bessesrwisserit,hyi saatana. Uskot varmasti horoskooppeihinkin kun ne kerta lehdestä luet. Tyttökö ollut huonossa kunnossa nämä vuodet,ei saata. HAHAHA!

        Olitko sinä tapahtumailtana paikalla? Jos et, tiedät vain kuulopuheita. Jos vetoat siihen, että tunnet asianosaisia, se ei todista että tietosi asioiden kulusta olisivat oikeat. Olihan tuolla insestihirviö Josef Fritzelilläkin ystäviä jotka luulivat tuntevansa jannun, silti sillä oli aika helvetin synkkä salaisuus.

        Jos tekstini nyppivät, jätä lukematta. Minä edes perustelen mielipiteeni jotenkin, voi voi, jos kiusallisia puolia asioista tulee eteen. Fakta on, että jätkät hävisivät eka kierroksen oikeudessa, koska eivät pystyneet todistamaan omaa versiotaan tapahtumien kulusta uskottavammin kuin tyttö kykeni. Tytön sielunelämään en ota kantaa eikä pitäisi ottaa sinunkaan, ellet ole mielenterveyspuolen ammattilainen. Vain heillä on pätevyyttä sanoa, kenellä on valot päällä ja joku kotona. Muu on vain henkilökohtainen mielipiteesi, ei fakta.


      • joopa joo
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Ettekö te saatanan vatipäät tajua, että uhri oli tapahtumahetkellä 15-vuotias lapsi? Jos tapahtumailtana 5 aikuista eivät osanneet käyttäytyä järkevästi vaan piti puikottaa humalaista alaikäistä (ovat itse myöntäneet oikeudessa panneensa tyttöä), niin miksi vitussa te odotatte, että lapsi olisi osannut toimia rationaalisesti? Kyllä tuo Tohmajärvi on oikea lasten paratiisi Kabulin tyyliin, jos olet alaikäisenä väärässä paikassa väärään aikaan, niin voit sanoa hyvästit ihmisoikeuksillesi.

        mitä tekin siellä jauhetta asiasta kun ette tiedä siitä mitään muuta kuin netin ja lehtien kautta.
        ei nuo pojat kyllä ollu kovin aikuisia 20.. vai olitteko itse jo sillion täysin aikuisia??
        eikä tuo tyttö kyllä noita jalkoja osannut muutenkaan pitää kiinni..
        rahastusta koko homma..


      • kirjoitit lapsen
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Etten onneksi ole koskaan elämässäni törmännyt näihin Tohmajärven saastoihin, saati käynyt paikkakunnalla (ja aion jatkossakin pysyä poissa).

        Mikäkö minua vaivaa? Minua vaivaa kohtelu, jonka kohteeksi lapsi on joutunut tässä asiassa, niin pitäisi vaivata jokaista inhimillisyyttä omaavaa ihmistä. Minua vaivaa, että kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (mahdollisine oheistoimintoineen) ja täällä vain haistatellaan vitut uhrille.

        Kun kerran alaikäistä on nussittu, niin hovista pitäisi joka tapauksessa tulla penaltia lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, tuomion ankaruus sitten kasvaa sitä mukaan, miten teon törkeyden todisteet pitävät.

        seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Raiskaus ei ole seksuaalisuuden ilmentämistä. Se on pahoinpitelyä, koska tyydytys saadaan siitä kun uhria vahingoitetaan.

        Ota nyt silmä kätees ja katso mitä kirjoitit:

        "Kun kerran alaikäistä on nussittu, niin hovista pitäisi joka tapauksessa tulla penaltia lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, tuomion ankaruus sitten kasvaa sitä mukaan, miten teon törkeyden todisteet pitävät."

        Ja sovella itsees tuota löytämääsi pykälää, jos joku joskus pahoinpitelee sinua vittus kohdasta!!


      • kyselet, että
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Riippumatta siitä missä lapsi oli tai mitä teki, vastuu on viime kädessä AINA aikuisella. Lapsi eli teini voi leikkiä aikuista muttei ole aikuinen, pitäisi aikuisten ukkojen tämä tajuta. Mitä helvettiä varten aikuiset juopottelivat lasten kanssa (ja nussivat niitä?). (Ja joidenkin uutisten mukaan juopunut tyttö talutettiin raiskareiden kämpille, jossa raiskaus tapahtui. Voiko tätä sanoa vapaaehtoiseksi olemiseksi jossain paikassa?)

        "Voiko tätä sanoa vapaaehtoiseksi olemiseksi jossain paikassa?)"

        Ei voi. Aivan kuten Jammu-sedän käsittelyssä henkensä menettäneet tytöt, niin tässäkin tyttö oli täysin viiden täysi-ikäisen raiskaajansa väkivaltaisesti pahoinpideltävänä.


      • ei itsenäisesti

        päättänyt, vaan Tohmajärven valtaa käyttää aivan toinen taho, ja sen mukaisesti käyttäytyivät myös virkojen haltijat?


      • kirjoitit, että
        joopa joo kirjoitti:

        mitä tekin siellä jauhetta asiasta kun ette tiedä siitä mitään muuta kuin netin ja lehtien kautta.
        ei nuo pojat kyllä ollu kovin aikuisia 20.. vai olitteko itse jo sillion täysin aikuisia??
        eikä tuo tyttö kyllä noita jalkoja osannut muutenkaan pitää kiinni..
        rahastusta koko homma..

        "ei nuo pojat kyllä ollu kovin aikuisia".

        Kyllä olivat. Ja he ovat kiduttaneet tyttöä näihin päiviin asti, ties vaikka vieläkin kehittelisivät ivalaulujaan.


      • Kirjoittanut:
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Etten onneksi ole koskaan elämässäni törmännyt näihin Tohmajärven saastoihin, saati käynyt paikkakunnalla (ja aion jatkossakin pysyä poissa).

        Mikäkö minua vaivaa? Minua vaivaa kohtelu, jonka kohteeksi lapsi on joutunut tässä asiassa, niin pitäisi vaivata jokaista inhimillisyyttä omaavaa ihmistä. Minua vaivaa, että kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (mahdollisine oheistoimintoineen) ja täällä vain haistatellaan vitut uhrille.

        Kun kerran alaikäistä on nussittu, niin hovista pitäisi joka tapauksessa tulla penaltia lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, tuomion ankaruus sitten kasvaa sitä mukaan, miten teon törkeyden todisteet pitävät.

        #Neiti Etsivä 25.6.2008 klo 14.02#

        #Minua vaivaa, että kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö (mahdollisine oheistoimintoineen)#

        Raiskauksen ja seksuaalisen hyväksikäytön välinen raja on kuin yöllä ja päivällä. Raiskaus on pahoinpitely, eikä sillä ole seksuaalisuuden kanssa mitään tekemistä. Vahingoittamalla lapsen sukuelinten aluetta, ja sen jälkeen henkisen väkivallan avulla eli ivaamalla lapsiuhria julkisesti on uhri hiljennetty tehokkaasti.
        Lisäksi keksimällä muka lauluja, todellisuudessa sekin henkisen väkivallan konsteja, oli vedetty lisää hulluja väkivaltaa harjoittavan lauman kokoa kasvattamaan ja tukemaan väkivallan tekijöitä.

        Myös nuo kahdeksan henkisen väkivallan vuotta ovat vahingoittaneet lasta paljon, josta toipumisen pitäisi alkaa siitä, että tutkittaisiin sitä kuka yleisemminkin pitää vallan ohjia Tohmajärvellä.


      • luetun ymmärtäminen
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Ettekö te saatanan vatipäät tajua, että uhri oli tapahtumahetkellä 15-vuotias lapsi? Jos tapahtumailtana 5 aikuista eivät osanneet käyttäytyä järkevästi vaan piti puikottaa humalaista alaikäistä (ovat itse myöntäneet oikeudessa panneensa tyttöä), niin miksi vitussa te odotatte, että lapsi olisi osannut toimia rationaalisesti? Kyllä tuo Tohmajärvi on oikea lasten paratiisi Kabulin tyyliin, jos olet alaikäisenä väärässä paikassa väärään aikaan, niin voit sanoa hyvästit ihmisoikeuksillesi.

        #Kirjoittanut: Neiti Etsivä 25.6.2008 klo 12.18
        Ettekö te saatanan vatipäät tajua#

        Olet kirjoittanut useilla paikkakunnilla ”saatanan vatipäistä”. Tarkoittanet koululaitosta, jossa opettajat kaatavat tietoa oppilaiden päihin?


      • lukihärö
        joopa joo kirjoitti:

        mitä tekin siellä jauhetta asiasta kun ette tiedä siitä mitään muuta kuin netin ja lehtien kautta.
        ei nuo pojat kyllä ollu kovin aikuisia 20.. vai olitteko itse jo sillion täysin aikuisia??
        eikä tuo tyttö kyllä noita jalkoja osannut muutenkaan pitää kiinni..
        rahastusta koko homma..

        Kipitäppäs kertomaan poliisille, jos tiedät muitakin hyväksikäyttötapauksia. Tiedäthän, että rikoksen salaaminen on myös rikos.


      • vatipäiksi
        luetun ymmärtäminen kirjoitti:

        #Kirjoittanut: Neiti Etsivä 25.6.2008 klo 12.18
        Ettekö te saatanan vatipäät tajua#

        Olet kirjoittanut useilla paikkakunnilla ”saatanan vatipäistä”. Tarkoittanet koululaitosta, jossa opettajat kaatavat tietoa oppilaiden päihin?

        jos lapsia ensin koulussa pakottu sellaisiksi?


      • Mr.Hankey
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Olitko sinä tapahtumailtana paikalla? Jos et, tiedät vain kuulopuheita. Jos vetoat siihen, että tunnet asianosaisia, se ei todista että tietosi asioiden kulusta olisivat oikeat. Olihan tuolla insestihirviö Josef Fritzelilläkin ystäviä jotka luulivat tuntevansa jannun, silti sillä oli aika helvetin synkkä salaisuus.

        Jos tekstini nyppivät, jätä lukematta. Minä edes perustelen mielipiteeni jotenkin, voi voi, jos kiusallisia puolia asioista tulee eteen. Fakta on, että jätkät hävisivät eka kierroksen oikeudessa, koska eivät pystyneet todistamaan omaa versiotaan tapahtumien kulusta uskottavammin kuin tyttö kykeni. Tytön sielunelämään en ota kantaa eikä pitäisi ottaa sinunkaan, ellet ole mielenterveyspuolen ammattilainen. Vain heillä on pätevyyttä sanoa, kenellä on valot päällä ja joku kotona. Muu on vain henkilökohtainen mielipiteesi, ei fakta.

        Tiedän aika helvetin hyvin mistä tässä on kyse...
        Tyttö oli muuten tiedustellut tutultani, että "onko Tohmajärvellä porukka hiiltynyt kun hän tällaisen jutun järjesti." Joo, porukka on hiiltynyt eikä KUKAAN ole kuullut mitään helvetin pilkkalaulua tai mitään asiaan viittaavaa. Eräs tytön sukulainen kertoi tytön ja äidin muuttaneen Tohmajärvelle koska äiti ei saanut kontrollia tytön villiin käytökseen. Rippikoulutyttö,juu...


      • murrosikä
        Mr.Hankey kirjoitti:

        Tiedän aika helvetin hyvin mistä tässä on kyse...
        Tyttö oli muuten tiedustellut tutultani, että "onko Tohmajärvellä porukka hiiltynyt kun hän tällaisen jutun järjesti." Joo, porukka on hiiltynyt eikä KUKAAN ole kuullut mitään helvetin pilkkalaulua tai mitään asiaan viittaavaa. Eräs tytön sukulainen kertoi tytön ja äidin muuttaneen Tohmajärvelle koska äiti ei saanut kontrollia tytön villiin käytökseen. Rippikoulutyttö,juu...

        meneillään, se ei tee miesten pahoinpitelyä häntä kohtaan lailiseksi. Eiköhän murrosikään kuuluvat asiat ole ensisijaisesti vanhempien ratkaistavia. Koskaan niitä ei ole kai tarkoitus jättää tuollaisten roistojen hoidettaviksi.

        Ja mikäs sinun mustamaalaukses oikeuttaa?!! Taidat itse olla samoja roistoja.


      • Satunpa
        murrosikä kirjoitti:

        meneillään, se ei tee miesten pahoinpitelyä häntä kohtaan lailiseksi. Eiköhän murrosikään kuuluvat asiat ole ensisijaisesti vanhempien ratkaistavia. Koskaan niitä ei ole kai tarkoitus jättää tuollaisten roistojen hoidettaviksi.

        Ja mikäs sinun mustamaalaukses oikeuttaa?!! Taidat itse olla samoja roistoja.

        vain tuntemaan tapauksen hyvin. Minkäänlaista mustamaalausta en harrasta, mainitsemani asiat ovat vain faktoja, joista kenenkään ei tulisi loukkaantua. Pointtini on se, että miksi väittää/esittää toista, jos menneisyys kertoo jotain ihan muuta. Kaunistelua vai valehtelua?


      • ja syyn vierittäminen
        Satunpa kirjoitti:

        vain tuntemaan tapauksen hyvin. Minkäänlaista mustamaalausta en harrasta, mainitsemani asiat ovat vain faktoja, joista kenenkään ei tulisi loukkaantua. Pointtini on se, että miksi väittää/esittää toista, jos menneisyys kertoo jotain ihan muuta. Kaunistelua vai valehtelua?

        uhrin niskoille on väärin. Uhri voi jo nyt olla vahingoittunut loppuiäkseen.

        En usko että tunnet asian faktat. Pikemminkin näytät tahtovan olla vain ilkeä.


      • Neiti Etsivä
        Mr.Hankey kirjoitti:

        Tiedän aika helvetin hyvin mistä tässä on kyse...
        Tyttö oli muuten tiedustellut tutultani, että "onko Tohmajärvellä porukka hiiltynyt kun hän tällaisen jutun järjesti." Joo, porukka on hiiltynyt eikä KUKAAN ole kuullut mitään helvetin pilkkalaulua tai mitään asiaan viittaavaa. Eräs tytön sukulainen kertoi tytön ja äidin muuttaneen Tohmajärvelle koska äiti ei saanut kontrollia tytön villiin käytökseen. Rippikoulutyttö,juu...

        Huokaus, edelleen viljelet noita kuulopuheita faktoina, mitä ne eivät (välttämättä) ole. Mietipä mitä yhteistä on lasten leikillä rikkinäinen puhelin ja sillä, että kuulopuheita ei kelpuuteta oikeudessa todisteina?


      • Neiti Etsivä
        kirjoitit lapsen kirjoitti:

        seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Raiskaus ei ole seksuaalisuuden ilmentämistä. Se on pahoinpitelyä, koska tyydytys saadaan siitä kun uhria vahingoitetaan.

        Ota nyt silmä kätees ja katso mitä kirjoitit:

        "Kun kerran alaikäistä on nussittu, niin hovista pitäisi joka tapauksessa tulla penaltia lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, tuomion ankaruus sitten kasvaa sitä mukaan, miten teon törkeyden todisteet pitävät."

        Ja sovella itsees tuota löytämääsi pykälää, jos joku joskus pahoinpitelee sinua vittus kohdasta!!

        Minun vittua ei rovellettu, kun olin alaikäinen ja olen jo ylittänyt 28-vuoden ikärajan, johon mennessä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö-rikosnimike vanhenee, että eipä tuota voi soveltaa enää yhtään mitenkään minuun.

        Terminä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on paljon laajempi kuin raiskaus. Raiskaus pitää sisällään seksuaaliseen aktiin pakottamisen, lapsen seksuaalista hyväksikäyttö on paljon laajenpi skaala, ei ainoastaan yhdyntä alaikäisen kanssa, vaan hyväksikäyttöä on myös lapsen epäsopiva koskettelu, joka myös on vahingollista lapsen mielenterveydelle.

        Ja olen erimieltä tuosta raiskauksesta. Se on sadistisen seksuaalisuuden ilmentymä, jossa tekijä saa seksuaalista nautintoa uhrin nöyryytyksestä. Toki raiskaus on myös pahoinpitely, jonka välineenä käytetään seksiä. Mutta katsotaan, pitävätkö todisteet, joiden mukaan tyttö oli pakotettu yhdyntään vasten tahtoaan, myös hovissa, jolloin kyseessä on sekä (törkeä) lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö että raiskaus.

        Minusta on mielenkiintoista, että jos tekijät katsoivat olevansa kovinkin vahvoilla ja katsoivat, että näyttö suhteessa syytteisiin oli heikko ellei olematon, niin miksi tyttöä piti alkaa uhkailemaan oikeudenkäynnin alla?


      • väännetään
        Neiti Etsivä kirjoitti:

        Huokaus, edelleen viljelet noita kuulopuheita faktoina, mitä ne eivät (välttämättä) ole. Mietipä mitä yhteistä on lasten leikillä rikkinäinen puhelin ja sillä, että kuulopuheita ei kelpuuteta oikeudessa todisteina?

        sitten rautalangasta. En olekaan viljellyt faktoja NIMENOMAAN tapauksesta itsestään, vaan muutamia esimerkkejä "traumatisoituneen" tytön käytöksestä. Tajusitteko nyt? Räikeämpiäkin asioita olisi, mutta niitä en täällä ala levittelemään. En sano, mutta JOS sanoisin tässä, että ko. tytön "klaani" on nostanut samaan aikaan useita rikostutkintoja samasta aiheesta ja nämä väitteet olisi todettu poliisin toimesta perättömiksi, niin muuttuisiko suhtautumisenne? Suostuisitteko myöntämään, että tässäkin kolikossa on se kuuluisa toinen puoli? Toistan: tämä on jossittelua.


      • edelliseen
        väännetään kirjoitti:

        sitten rautalangasta. En olekaan viljellyt faktoja NIMENOMAAN tapauksesta itsestään, vaan muutamia esimerkkejä "traumatisoituneen" tytön käytöksestä. Tajusitteko nyt? Räikeämpiäkin asioita olisi, mutta niitä en täällä ala levittelemään. En sano, mutta JOS sanoisin tässä, että ko. tytön "klaani" on nostanut samaan aikaan useita rikostutkintoja samasta aiheesta ja nämä väitteet olisi todettu poliisin toimesta perättömiksi, niin muuttuisiko suhtautumisenne? Suostuisitteko myöntämään, että tässäkin kolikossa on se kuuluisa toinen puoli? Toistan: tämä on jossittelua.

        useita ilmoituksia samasta tai samankaltaisesta rikosnimikkeestä. HUOM! ÁIVAN ERI HENKILÖITÄ VASTAAN. Jotain kai siinä juomavedessä sitten Tohmajärvellä on... Tai seura tulisi valita paremmin... tai sitten pitäisi hankkia selkäranka, jolla suoristaa selkä.


      • asioissa
        edelliseen kirjoitti:

        useita ilmoituksia samasta tai samankaltaisesta rikosnimikkeestä. HUOM! ÁIVAN ERI HENKILÖITÄ VASTAAN. Jotain kai siinä juomavedessä sitten Tohmajärvellä on... Tai seura tulisi valita paremmin... tai sitten pitäisi hankkia selkäranka, jolla suoristaa selkä.

        voi aina olla toinenkin puoli. En puolustele tai syyttele ketään, mutta eikö olisi oikeasti iloinen asia, jos tätä tapausta ei olisikaan tapahtunut.


      • Neiti Etsivä
        väännetään kirjoitti:

        sitten rautalangasta. En olekaan viljellyt faktoja NIMENOMAAN tapauksesta itsestään, vaan muutamia esimerkkejä "traumatisoituneen" tytön käytöksestä. Tajusitteko nyt? Räikeämpiäkin asioita olisi, mutta niitä en täällä ala levittelemään. En sano, mutta JOS sanoisin tässä, että ko. tytön "klaani" on nostanut samaan aikaan useita rikostutkintoja samasta aiheesta ja nämä väitteet olisi todettu poliisin toimesta perättömiksi, niin muuttuisiko suhtautumisenne? Suostuisitteko myöntämään, että tässäkin kolikossa on se kuuluisa toinen puoli? Toistan: tämä on jossittelua.

        Minulla tökkii edelleen se, että sinä viljelet täällä kaverin kertomuksia (kuten tuo, että tyttö oli kysynyt kaveriltasi (eli keltä tahansa kummin kaimalta) että onko häly ärsyttänyt (vapaa lainaus sanomisistasi). Ellet ole itse kuullut omin korvin tuota keskustelua, niin kannattaisi jättää omaan arvoonsa.

        Sitten raiskatun käytös. Onko siitä olemassa joku standardi? Esim. ollakseen sovelias uhri täytyy pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päällensä ja standardista poikkeavat eivät missään nimessä voi olla seksuaalisen väkivallan uhreja? Tämäkään ei mene minulle läpi, Suomessa tapahtuu arviolta 10 000 raiskausta vuodessa, näistä noin 400 - 500 tulee poliisin tietoon. Miten vitussa muka jonkun naamasta voi nähdä onko tätä pantu väkisin vai ei? Ja ironista asiassa on, että vaikka tyttö olisikin jaellut tavaraansa kuin aamulehteä, niin alaikäisen holtiton seksuaalikäytös voi olla oire seksuaalisesta väkivallasta.

        Kaikista näistä urbaanilegendoista, joita tytöstä liikkuu täälläkin, vedän vain sen johtopäätöksen, että tyttö ei nyt vain satu olemaan mieluinen uhri tohmajärveläisille jostakin syystä, joten koko tapauksen täytyy olla bluffia kiistäjien mielestä. Logiikka kusee siinä, että se mitä tyttö on (tai ei ole), ei ole mikään todiste tapahtumien kululle (lukuunottamatta terveydenhoitopuolen lausuntoja ja koska terveyspuolen lausunnot kuuluvat vaitiolovelvollisuuden piiriin, ammattilaiset eivät voi täällä niitä levitellä syyllistymättä vakavaan virkavirheeseen).


      • kuin äiti
        Mr.Hankey kirjoitti:

        Tiedän aika helvetin hyvin mistä tässä on kyse...
        Tyttö oli muuten tiedustellut tutultani, että "onko Tohmajärvellä porukka hiiltynyt kun hän tällaisen jutun järjesti." Joo, porukka on hiiltynyt eikä KUKAAN ole kuullut mitään helvetin pilkkalaulua tai mitään asiaan viittaavaa. Eräs tytön sukulainen kertoi tytön ja äidin muuttaneen Tohmajärvelle koska äiti ei saanut kontrollia tytön villiin käytökseen. Rippikoulutyttö,juu...

        Vai muuttivat Tohmajärven persläpeen tytön ongelmien takia? Jospa kysyisit tytön äidiltä, miksi sinne kauhupaikkaan erehtyivät muuttamaan? Saisit varmaan oikeaa tietoa.Tämä sukulainen on kuule nyt täysin hakoteillä tämän tietonsa suhteen.Pikkujuttu, mutta tuo järjetön asioiden vääristely alkaa jo vit...


    • Rahoiksi

      Miksi ei hoitanut asiaa silloin kun se tapahtui, ainakin 8 vuotta kerkesi miettiä asiaa...

      • oikeus tapahtuu

        tässä tapauksessa ole mitään tekemistä. Rikos on tapahtunut ja siitä annettu tuomiot. Lasta on aina kaikissa tilanteissa suojeltava.


      • Häpeä, senkin ksipää

        Toivottavasti sinut raiskataan, mokoma sika!


    • Muistetaan aina

      Kuinka voi kukaan nainen tehdä lapsia noiden raiskarien kanssa.Miltä tuntuu heidän lapsistaan kun aikanaan saavat tietää isien teot.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe