olisi ollut mukava muisto lapselle
itselleen,jos olisi saanut kummiltaan
edes perinteisen lusikan kastelahjaksi.mutta
ei mitään.ei edes lahjarahaa millä
itse ostaa se vaikka itse.mitäs
muut mieltä asiasta?Ajattelimme
hankkia sellaisen myöhemmin
tuonnempana.kummius ei tietysti
ole kiinni lahjoista...olen
kuitenkin pitänyt yhteyttä
kummiin aika-ajoin,mutta
vastakaiku on vaisua..en tiedä
syytä
moiseen käytökseen.
lapsen kummilta
4
786
Vastaukset
- äit74
jep jep. meille kävi kanssa näin ja ei ole kummi käyny yksilläkään syntymäpäivillä lahjasta puhumattakaan. valittteli tuossa joku aika sitten, kun ei ole tullu käymään. edellisestä kerrasta puolitoista vuotta ja silloin lapsi ei ollut kotona.
- En ymmärrä
Tekstistäsi ei saa selvää kuka valitteli ja mitä?
Etkö sinä käu lapsesi kanssa säännöllisesti kylässä kummilla? Vai mitä tarkoitit? - ei olla ainoita
Joilla on sama kohtalo.surullista
eikö vain?kans kerran oli sama
tilanne:
kummi tuli ennakkoon ilmoittamatta.
ja oli ihan muita suunitelmia,ja
erityisesti ihmetyttää ne kummin
lupaukset/ja sitten selitykset
perään, miksi ei päässyt!v...u
hävettää ihan tuommoinen!mitäs
ryhtyivät koko touhuun jos ei
kiinnosta yhtikäs.tyhjääkin saa
pyytämättä.
- Ota yhteyttä
Kuinka läheinen olit kummin kanssa ennen kuin lapsesi syntyi?
Missä vaiheessa pyysit häntä kummiksi? Millä lailla? Oliko hänellä mahdollisuus kieltäytyä sinua loukkaamatta?
Puhuitteko mitä odotat kummilta?
Kummius on hieno asia jonka jokainen hoitaa omalla perssoonallaan. Kummin tehtävä ei ole toimia ostoautomaattina kummilapselleen. Joskus kummeus jää hoitamatta..mutta onko siihen kummi yksinään syyllinen?
Mitä sinä olisit voinut tehdä toisin? Mitä voisit nyt tehdä toisin?
Muistatko sinä kummin nimipäivät ja syntymäpäivät? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701