olisi ollut mukava muisto lapselle
itselleen,jos olisi saanut kummiltaan
edes perinteisen lusikan kastelahjaksi.mutta
ei mitään.ei edes lahjarahaa millä
itse ostaa se vaikka itse.mitäs
muut mieltä asiasta?Ajattelimme
hankkia sellaisen myöhemmin
tuonnempana.kummius ei tietysti
ole kiinni lahjoista...olen
kuitenkin pitänyt yhteyttä
kummiin aika-ajoin,mutta
vastakaiku on vaisua..en tiedä
syytä
moiseen käytökseen.
lapsen kummilta
4
784
Vastaukset
- äit74
jep jep. meille kävi kanssa näin ja ei ole kummi käyny yksilläkään syntymäpäivillä lahjasta puhumattakaan. valittteli tuossa joku aika sitten, kun ei ole tullu käymään. edellisestä kerrasta puolitoista vuotta ja silloin lapsi ei ollut kotona.
- En ymmärrä
Tekstistäsi ei saa selvää kuka valitteli ja mitä?
Etkö sinä käu lapsesi kanssa säännöllisesti kylässä kummilla? Vai mitä tarkoitit? - ei olla ainoita
Joilla on sama kohtalo.surullista
eikö vain?kans kerran oli sama
tilanne:
kummi tuli ennakkoon ilmoittamatta.
ja oli ihan muita suunitelmia,ja
erityisesti ihmetyttää ne kummin
lupaukset/ja sitten selitykset
perään, miksi ei päässyt!v...u
hävettää ihan tuommoinen!mitäs
ryhtyivät koko touhuun jos ei
kiinnosta yhtikäs.tyhjääkin saa
pyytämättä.
- Ota yhteyttä
Kuinka läheinen olit kummin kanssa ennen kuin lapsesi syntyi?
Missä vaiheessa pyysit häntä kummiksi? Millä lailla? Oliko hänellä mahdollisuus kieltäytyä sinua loukkaamatta?
Puhuitteko mitä odotat kummilta?
Kummius on hieno asia jonka jokainen hoitaa omalla perssoonallaan. Kummin tehtävä ei ole toimia ostoautomaattina kummilapselleen. Joskus kummeus jää hoitamatta..mutta onko siihen kummi yksinään syyllinen?
Mitä sinä olisit voinut tehdä toisin? Mitä voisit nyt tehdä toisin?
Muistatko sinä kummin nimipäivät ja syntymäpäivät? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673