Cosinan arvo?

myytynä

Kaapistani löytyi tuollainen Cosina CT-1A järjestelmäkamera. Olen viimeeksi käyttänyt kyseistä laitetta joskus -90 luvun lopussa.

Kameran arvosta minulla ei ole mitään tietoa, joten jos jollain olisi heittää jotain hinta-arviota, niin saattaisin laittaa myyntiin kyseisen laitteen.

Kamera on siis Cosina CT-1A, mukana tulee 2 putkea: MC COSINON-T 135MM 1:3,5 sekä COSINON-S 50MM 1:2. Putkissa on tulpat tallella. Mukana tulee salamalaite Electronic 210. Ja koko komeus on siisti ja lepää Popular merkkisessä, nahkaisessa olkalaukussa.

4

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myytynä

Koko läjän arvo satasen paikkeilla. Erikseen myymällä saa muutamia euroja enemmän.

• Canonisti minäkin

Cosina oli aikoinaan halpa käyttökamera, jolla momi opetteli kuvaamaan. Katso esimerkiksi MR-Kamerasta hinta ja ota siitä puolet pois. Muutamia kymppejä on kyllä aika lähellä totuutta.

Käyttöarvoa kameralla on paljon enemmän kuin rahallista arvoa. Jos et myy tai lahjoita nuorisolle muutaman diafilmin kera, niin käy vuosittan läpi kaikki aukot ja ajat muutaman kertaan, niin ettei kamera pääse pikeentymään.

Kamerasta saanee hyvän opettelukameran nuorisolle huollattamalla. Esimerkiksi Mustonen & Laine Töölössä osaavat huoltaa mekaanisia kameroita

• myytynä
        Canonisti minäkin kirjoitti:

Cosina oli aikoinaan halpa käyttökamera, jolla momi opetteli kuvaamaan. Katso esimerkiksi MR-Kamerasta hinta ja ota siitä puolet pois. Muutamia kymppejä on kyllä aika lähellä totuutta.

Käyttöarvoa kameralla on paljon enemmän kuin rahallista arvoa. Jos et myy tai lahjoita nuorisolle muutaman diafilmin kera, niin käy vuosittan läpi kaikki aukot ja ajat muutaman kertaan, niin ettei kamera pääse pikeentymään.

Kamerasta saanee hyvän opettelukameran nuorisolle huollattamalla. Esimerkiksi Mustonen & Laine Töölössä osaavat huoltaa mekaanisia kameroita

kamerassa oli filmi paikoillaan, ja vanhoja muistellessa räpsin sen täyteen. Pitää kehittää rulla, niin näkee pitkästä aikaa kunnon paperikuvia....

Sattuneista syistä olen perheen "nuorin", enkä oikein välitä siitä, että nurkissa pyörii kaikenlaista tavaraa. Eli pitänee laittaa laite myyntiin viimeistään juhannuksen jälkeen tuonne nettimarkkinoille.

• Canonisti minäkin
        myytynä kirjoitti:

kamerassa oli filmi paikoillaan, ja vanhoja muistellessa räpsin sen täyteen. Pitää kehittää rulla, niin näkee pitkästä aikaa kunnon paperikuvia....

Sattuneista syistä olen perheen "nuorin", enkä oikein välitä siitä, että nurkissa pyörii kaikenlaista tavaraa. Eli pitänee laittaa laite myyntiin viimeistään juhannuksen jälkeen tuonne nettimarkkinoille.

Tällaisille käyttökameroille on parhaat markinat loppukesästä, kun nuoret hankkivat kalustoa kesätyörahoilla. Jos se toimii, niin tuostakin saa paljon digijärkkäriä halvemmalla hyvän opettelukameran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1383
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1350
    3. 76
      1145
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1096
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      81
      934
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      77
      911
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      36
      889
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      845
    9. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      821
    10. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      815
    Aihe