Kaapistani löytyi tuollainen Cosina CT-1A järjestelmäkamera. Olen viimeeksi käyttänyt kyseistä laitetta joskus -90 luvun lopussa.
Kameran arvosta minulla ei ole mitään tietoa, joten jos jollain olisi heittää jotain hinta-arviota, niin saattaisin laittaa myyntiin kyseisen laitteen.
Kamera on siis Cosina CT-1A, mukana tulee 2 putkea: MC COSINON-T 135MM 1:3,5 sekä COSINON-S 50MM 1:2. Putkissa on tulpat tallella. Mukana tulee salamalaite Electronic 210. Ja koko komeus on siisti ja lepää Popular merkkisessä, nahkaisessa olkalaukussa.
Cosinan arvo?
4
1777
Vastaukset
- myytynä
Koko läjän arvo satasen paikkeilla. Erikseen myymällä saa muutamia euroja enemmän.
- Canonisti minäkin
Cosina oli aikoinaan halpa käyttökamera, jolla momi opetteli kuvaamaan. Katso esimerkiksi MR-Kamerasta hinta ja ota siitä puolet pois. Muutamia kymppejä on kyllä aika lähellä totuutta.
Käyttöarvoa kameralla on paljon enemmän kuin rahallista arvoa. Jos et myy tai lahjoita nuorisolle muutaman diafilmin kera, niin käy vuosittan läpi kaikki aukot ja ajat muutaman kertaan, niin ettei kamera pääse pikeentymään.
Kamerasta saanee hyvän opettelukameran nuorisolle huollattamalla. Esimerkiksi Mustonen & Laine Töölössä osaavat huoltaa mekaanisia kameroita - myytynä
Canonisti minäkin kirjoitti:
Cosina oli aikoinaan halpa käyttökamera, jolla momi opetteli kuvaamaan. Katso esimerkiksi MR-Kamerasta hinta ja ota siitä puolet pois. Muutamia kymppejä on kyllä aika lähellä totuutta.
Käyttöarvoa kameralla on paljon enemmän kuin rahallista arvoa. Jos et myy tai lahjoita nuorisolle muutaman diafilmin kera, niin käy vuosittan läpi kaikki aukot ja ajat muutaman kertaan, niin ettei kamera pääse pikeentymään.
Kamerasta saanee hyvän opettelukameran nuorisolle huollattamalla. Esimerkiksi Mustonen & Laine Töölössä osaavat huoltaa mekaanisia kameroitakamerassa oli filmi paikoillaan, ja vanhoja muistellessa räpsin sen täyteen. Pitää kehittää rulla, niin näkee pitkästä aikaa kunnon paperikuvia....
Sattuneista syistä olen perheen "nuorin", enkä oikein välitä siitä, että nurkissa pyörii kaikenlaista tavaraa. Eli pitänee laittaa laite myyntiin viimeistään juhannuksen jälkeen tuonne nettimarkkinoille. - Canonisti minäkin
myytynä kirjoitti:
kamerassa oli filmi paikoillaan, ja vanhoja muistellessa räpsin sen täyteen. Pitää kehittää rulla, niin näkee pitkästä aikaa kunnon paperikuvia....
Sattuneista syistä olen perheen "nuorin", enkä oikein välitä siitä, että nurkissa pyörii kaikenlaista tavaraa. Eli pitänee laittaa laite myyntiin viimeistään juhannuksen jälkeen tuonne nettimarkkinoille.Tällaisille käyttökameroille on parhaat markinat loppukesästä, kun nuoret hankkivat kalustoa kesätyörahoilla. Jos se toimii, niin tuostakin saa paljon digijärkkäriä halvemmalla hyvän opettelukameran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418