Monta kertaa yössä?

n27

Vähän tällaista gallupin tyylistä teen, että montako kertaa jaksat (siis jos olet mies) tai miehesi jaksaa yhden yön aikana, jos tapaatte/harrastatte seksiä suht harvoin, eli noin viikon välein? Laittakaa ikä myös mukaan, siis miehen

26

10773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patjantamppaaja

Enkka on kolme kertaa, mut siitä on jo aikaa ! Nykyään vois kokeilla uutta ennätystä, mutta partneri ei jaksa. Mä kyllä luulisin edelleen jaksavani. Siis olen mies, ikä 34 v. Onks kerran viikossa suht harvoin ? Ei meillä...

• t32

Kertojen määrä on vähän suhteellinen. Oma ennätykseni on kolme orgasmia yön aikana. Tai ehkä pitää sanoa illan ja yön aikana, menihän siinä toistakymmentä tuntia. (Hyvänen aika, niinkö kauan se hierominen jaksoi innostaa!) Naiseni sai useampia kuin minä.

Sinä aikana kuitenkin oltiin yhdynnässä vaikka kuinka monta kertaa. Välillä syötiin, kuunneltiin musiikkia ja kauhisteltiin omaa moraalittomuuttamme - olimmehan naimisissa, mutta emme keskenämme.

Jos yhdynnän pitää päätyä orgasmiin, niin eiköhän pari varvia piisaa. Kolmekin saattaa mennä, mutta sitten tulee kyllä toppi. Mieskunnon lisäksi loppuu nimittäin lihaskunto.

Ikää muuten on 32, kuten yltä voi havaita.

• Mies

ajankohdalla ole väliä?

Kaksi kertaa menee hyvin, jos huilaa ekan lastin jälkeen puolisen tuntia. Kolmas kerta voisi onnistua ehkä tunnin tauon jälkeen (on ainakin onnistunut itsetyydyttäen).

Olen 38-v. mies.

• kerran

Kyllä se kerran yössä tämän ikäisenä (63 v) riittää, kun tekee kuten minä teen; työnnän illalla kyrvän vittuun ja aamulla vedän sen pois.
      Tehkää nuoremmat perästä!

• jaksaa

Seurustelun alkuaikoina n.10v sitten ei ollut harvinaista jos rakasteltiin viisikin kertaa
      yössä. Vähintään kuitenkin kerran yössä. Nyt sellainen kolme neljä kertaa viikossa.
      Olen mies 47v

• 7 kymppinen

joskus tänä vuonna nainut 5 kertaa ,vuorokausi siinä meni kaikkien lepoaikojen kanssa.
        Ai niin sehän oli uusivuosi eli tammikuun1 ensimmäinen silloin.
        Minäs teitä nuoria miehiä oikein vaivaa?
        Kun minäkin vanhamies pystyn sentään näinkin hyvin.
        No olihan se nainen aika paljon nuorempi, kun minä. Ei olis varmaan muuten jaksanutkaan.

• m76

Ennen lapsia, kun sai rauhassa touhuilla yöt läpeensä, saatoin laueta yössä jopa 5 kertaa! Avovaimo sai monia peräkkäisiä orgasmeja. Kalu oli vielä kova kahden orgasmin jälkeen. Tämä vaatii kyllä harjoittelua, molemminpuolista kyltymättömyyttä, ihtohimoa ja hyvää lihaskuntoa.

Nykyään jos sais ees kerran kuussa.

• Minä

Olen seitenkymppinen ja eronnut. Minulla on useita naissuhteita, joita vuorottelen. He ovat iältään 30-50 vuotiaita, yksi 23 vee.
        Viikonvaihteessa rakastelen 3 kertaa yössä, illalla, yöllä torkahduksen jälkeen ja aamulla herättyämme (alkoholia jonkinverran). Puolenviikon maissa eri naisen luona 3 kertaa yössä (kuten ed.) Nuorempana seurustellessani vähän yli 20 v. oli ennätykseni 8 kertaa yössä ilman viinaa. Tosin ensimmäiset vedot olivat jotakin kaksi työntöä ja ravistus, heh.

• Rockhard

Olen mies ja 35v.

Tarkoitat ilmeisesti, että montako kertaa yössä mies pystyy laukeamaan?

Siinäpä se koko homman jippo onkin, että ei päästä itseään laukeamaan vaan hiljentää kun alkaa olla lähellä, taikka vaikkapa antaa naiselle hetken suuseksiä, niin että orkku ikäänkuin menee kauemmas. Ja sitten voikin taas jatkaa. Tuolla tavalla voi naida vaikka monta tuntia ja naisen tyydytys on taattu.

Itse rakastelen tuolla tavoin joskus 2-3 tuntiakin ja ainakin minun erektioni kestää hyvin (ilman dopingia). Kun sitten nainen on saanut tarpeeksi ja voi antaa itselleen luvan tulla, niin orkku on silloin todella valtava ja suorastaan taivaita hipova.

Jos vaan jyystää loppuun asti ja antaa lastin lentää, niin uni tulee kyllä aika nopeasti. 3 kertaa yössä alkaa silloin olla maksimi ainakin minulle.

• Mies

näin. Eihän se ruiskutuksien määrä ole ratkaisevaa.
        Teinipoikana saattoi heittää monetkin mällit yössä, mutta panemiseen käytetty aika yhteensä oli pienempi kuin nyt taidolla tehty yhden mällin kierros.
        Taito ja itsehillintä on näissä hommissa kaiken A ja O.
        Pikku hiljaa paneskelu on molemmille osapuolille mukavampaa kuin rytkyttävä mällien heittely.

• Poika

eli bongasin yhen tosi hyvän näkösen muijan ja rakasteltiin kiihkeesti joku pari tuntii ja laukesin neljä kertaa sen aikana. se oli niin seksikäs muija. Mut kyl seki laukes aika paljo.

• sister18

HYVÄ HYVÄ...OLET OIKEASSA..
        minulla miehiä ollut "muutama" :)
        eri kokoisia näköisiä..viimeisin kumppanini 40 ja paras ja kestävin(NIMENOMAAN PIDÄTTÄMÄÄN)sängyssä..
        Yhdessä koettiin mielettömiä öitä ja aamuja, jolloin luonnollisesti jatkoimme illalla alkanutta

Nautin piinaavasta ja pakottavasta halusta ja kuumotuksesta poskipäillä..odotuksesta mitä seuraavaksi tapahtuu...
        Piinaaminen sopi meille molemmille ja nautittiin päiviäkin kestävää julmaa härnäysleikkiä..HUOM!ilman varsinaista yhdyntää!!
        Kun sitten itsehillintää ei enää jaksanut niin nussittiin aivot pellolle toisiltamme..ja orkkuja tuli niin että uuh..

• Rockhard
        sister18 kirjoitti:

HYVÄ HYVÄ...OLET OIKEASSA..
        minulla miehiä ollut "muutama" :)
        eri kokoisia näköisiä..viimeisin kumppanini 40 ja paras ja kestävin(NIMENOMAAN PIDÄTTÄMÄÄN)sängyssä..
        Yhdessä koettiin mielettömiä öitä ja aamuja, jolloin luonnollisesti jatkoimme illalla alkanutta

Nautin piinaavasta ja pakottavasta halusta ja kuumotuksesta poskipäillä..odotuksesta mitä seuraavaksi tapahtuu...
        Piinaaminen sopi meille molemmille ja nautittiin päiviäkin kestävää julmaa härnäysleikkiä..HUOM!ilman varsinaista yhdyntää!!
        Kun sitten itsehillintää ei enää jaksanut niin nussittiin aivot pellolle toisiltamme..ja orkkuja tuli niin että uuh..

Kyllä asia on juuri noin, eli että se minkä me vanhemmat ( 30) miehet erektion kovuudessa tai kunnon kestävyydessä hävitään, niin se me tekniikan hallinnassa ja naisten ja seksin kokonaisvaltaisemmassa ymmärtämisessä voitetaan.

Ainakin minä tunnen olevani näin 35 vuoden iässä seksuaalisesti paljon parempi kumppani kuin joskus parikymppisenä. Silloin tietty seisoi koko ajan ja seksi oli koko ajan mielessä, mutta tuskin naiset tulivat kovin hyvin tyydytettyä.

Nykyisin ainakin minulle naisen nautinto ja tyydytys on minulle tärkein ja suorastaan kunnia asia. Kun vielä tekniikka on hallussa eli tietää mistä naiset tykkää ja samoin pystyy hallitsemaan omaa erektiotaan ja tulemistaan, niin ei voi muuta todeta kuin että elän elämäni parhaita (seksi)vuosia.

Vinkki siis muillekin nuorille naisille: Jos haluatte hyvää seksiä, niin unohtakaa nuoret pojat...

• Jussi2003

saman iltapäivän aikana, joskus pari vuotta sitten.

35v mies olen.

• Aviomies

Näin valitettavan harvoin seksiä harrastavana miehenä (vaimoni kanssa säpinää 2-3 krt/kk) sanoisin että 2-4 kertaa on vielä nautinnollista yhden yön aikana. Tietysti riippuu miehestä ja kunnosta, mutta kyllä jokaisen normaalimiehen pitäisi vähintään kahteen suoritukseen pystyä.

On myös erittäin suositeltavaa näin miehen puolesta harrastaa seksiä useammin yön aikana, jos muuten ei usein sitä pysty harrastamaan. Kun miehelle on pitkän tauon aikana kertenyt paineita, voi

• Kerran kuukaudessa

...Olisin yhtä paksua paskanjauhantaa lukenut, edes internetistä. Kun juttuja kerrotaan naamakkain, niin sentään ei kehdata kusettaa kovin paljoa, mutta teillä herrasmiehillä on kyllä mopo käsistä, ja kunnolla.

Kyllähän orgasmeja pystyy saamaan niin paljon että muna punoittaa, mutta ei siinä ole mieltä.

Kyllähän Naistakin voi panna niin kauan kuin kunto antaa myöten, mutta MELKOISEN harvassa on nainen jota moinen armoton höylääminen kiinnostaa.

Ei se määrä, eikä edes se laatu, vaan keskinäinen luottamus ja nautinto.

Tietenkin olen onnellinen puolestanne, jos teillä homma toimii, ja olette kumppaneinenne tyytyväisiä seksielämäänne huolimatta siitä kuinka tosia tai valheellisia lausuntoja tänne kirjoitattekin.

• m40

Parin vuoden takaa parhaimmillaan: kolme omaa laukeamista ja sen lisäksi pari kertaa kumppani huipulle peniksellä ja pari kertaa hyväilemällä. Silloiseen naiseeni olin rakastunut! Nyt pari kertaa yössä riittää.

• m29

Kahden kerran jälkeen touhusta alkaa mennä maku. Siitä tulee turhaa puurtamista ilman että edes tekee mieli. Kolmas kerta onnistuu, mutta ei se kivaa ole.

• whenever

12 tunnin aikana toi 7 kertaa on kerran tullut laitettuu ku olin intistä lomilla tyttöystävän luona. Olen 20v.

Ja vanhoille äijille tiedoksi että (vaikka olen nuori) pystyn myös monen tunnin yhdyntään tarvittaessa. Mä annan muijalle sillo ku se haluu ja niin pitkää ku se haluu.

• Kali

sun kannatas perustaa sperma pankki.Sähän voisit pyörittää sitä ihan yksin.Kyllä varmaan 7kertaa.Tainnut nähdä unta poika.

• teak

Tuota seitsemää kertaa en epäile. Mutta uhosi kertoo, ettet ole vielä edes tavannut naista joka haluaa todella paljon. Siinä nimittäin loppuu lihaskunto ennen kuin mieskunto... ja aivan varmaa on, että kumpikin kunto loppuu ennen kuin oikein halukkaan naisen halut.

• kata

Alussa kun ruvettiin seurustelemaan, nin mies jaksoi 7 kertaa ensimmäisenä yönä kun harrastimme seksiä... Ja aika kauan vielä sen jälken, mutta näin kolman vuoden jälkeen... n, 2-3 kertaa joskus vain kerrankin, ja se riittää ihan mukavasti... Varsinkin jos saa joka yö!

• Mona

Ennätys on 6 kertaa :)

• aatu

kaikki minä laitoin sen sinne pimppaan illalla klo 10.30 ja otin aamulla sen pois sieltä klo 6.45.ja oli vieläkin jämäkkänä.he he

• Anonyymi

On meillä kova kuntosia miehiä/naisia oisivatpa töissäkin yhtä kovia niin ei tarttis hake ulkomailta työläisiä.
        NO meneehän se työinto ja voimatkin tehdä mitään yöt pitkät nai,joopa joo siitä kun palkkaa ei saa jollei lapsia tai tauteja lasketa EEHEH!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe