minkä vuotisissa lohissa tehtiin takapenkki poikittain ? noissa vanhemmissa (80-84)vuosina valmistuneissa kun ne on pitkittäin.niin ja ne penkit mitkä on poikittain,pystyykö niitä purkamaan jolloin saisin kokonaan perän avoimeksi. vene kun tulisi veto hommiin.mikä ois vähimmäis hepo määrä kenties viiskymppinen ois liika pieni? ois kiva kuulla kokemuksia veneestä ja toisaalta mitä pitäis tietää ja varoa kun lähden lohi ostoksille.vene malli sinäänsä on jo viennyt sydämmen enään tarvis löytää se "oikea". kummonen urakka on esim. veneen hionta ja maalaus mä kun haluan lohesta finnmaster tyyliin kelta rungkosen.
lohi 585 ht
1
782
Vastaukset
- Seam
Moro.
Tukeva vene on.Ei kallistele turhia.Tilava HT veneeksi.Mun vm- 88 takapenkki on poikittain. Penkin keskiosan saa ainakin helpolla pois.
kovassa kelissä hakkaa jonni verran mutta kaasukahvan kun asettelee noin 16-17 solmun nopeuteen niin kyllä pärjäilee tai sitten paahtaa yli 23-25 solmua niin menee mukavasti aaltojen harjalla =) Viime lauantainakin tuuleskeli tommosta 12 m/s idästä ja vastaseen mentiin Hesasta Emäsalon kärkeen ihan hyvin.
Vaatii mielestäni vähintään 70 hv koneen, omassani 90 hv eikä ole yhtään liikaa. Kantaa hyvin neljä aikuista, oikeastaan on vaan parempi menemään kun on enempi painoa kyydissä.
Kumilista ikkunoilla olevia en ostaisi koska ne ovat usein vuotaneet ja sisusta on sitten sen näköinen.
Hiominen koneella ei ole isokaan homma ja maaliksi käy esim TopCoat sävytettynä.
Voit katsoa www.venemarket.fi ja haulla Lohi jos kiinnostaa mun Vene ? Itse tarvitsen isomman veneen.Veneessä on katsastusvarusteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2256997Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743