taso on alhainen. Kuten nämä kirjoitukset Arin virallisella foorumilla:
Kirjoittaja ari not anna hot päivämäärä 14.06.2008, 14:50
paska arii paska paska paska ari anna on paras vittu anna on paraas ari ON PASKA LOPETA SE MUITTEN HAUKKUMINEN ARI VITTU LOPETA ITE OOT KAIKKII NII 100000000000000000000 KERTAA HUONOMPI KETÄ OOT HAUKKUNU ET VITTU REVI SIITÄ HOMO
Kirjoittaja ari not anna hot päivämäärä 14.06.2008, 14:48
vittu paska ari homo tollanen vitun paskiainen ei päse pitkälleet sylkee yleisöö ja heittää vettä pälle jos ari näät tän niii me inhotaaaa sua senkin paskiainen me ollaa tehtykerho nimeltää ari on paska ja siin on jo 40 jäsentä et miettikää sitä
Annan
5
406
Vastaukset
- olen....
Mutta mun mielestä on tosi säälittävää haukkua toisia. Niin kuin jotku Anna-fanit haukkuu Aria ja toisin päin. Kaikki ei tykkää samanlaisesta musiikista, Mutta voisi silti laittaa perusteluja miks ei tykkää yms.
Mä aineki toivon että nää keskustelut ois rakentavia eikä tollaista paska-haukkumista. Mutta pitää ottaa huomioon että täällä käy paljon sellasia "pikkulapsia" jotka ei osaa sanoa ku vaan että tykkää tai ei.. :DD- ainakin
kirosanat olevan hallussa. Kielenkäyttö on aivan ala-arvoista. Antaa surkean kuvan Anna-faneista.
- Anna--
ainakin kirjoitti:
kirosanat olevan hallussa. Kielenkäyttö on aivan ala-arvoista. Antaa surkean kuvan Anna-faneista.
Itse fanejaan valitse? Eikä Anna fanejaan ole "kouluttunut". Ehkä vika on vaa nykyajan nuorisossa..
- ala-arvoista,
ainakin kirjoitti:
mutta tuossa kirosanojen käytössä olisi paljonkin oppimista. meidän äitikin pystyy parempaan...
- ----------------
arin pikkupissisemofani on tänne tullut raivoamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869