Annan

fanien

taso on alhainen. Kuten nämä kirjoitukset Arin virallisella foorumilla:

Kirjoittaja ari not anna hot päivämäärä 14.06.2008, 14:50
paska arii paska paska paska ari anna on paras vittu anna on paraas ari ON PASKA LOPETA SE MUITTEN HAUKKUMINEN ARI VITTU LOPETA ITE OOT KAIKKII NII 100000000000000000000 KERTAA HUONOMPI KETÄ OOT HAUKKUNU ET VITTU REVI SIITÄ HOMO

Kirjoittaja ari not anna hot päivämäärä 14.06.2008, 14:48

vittu paska ari homo tollanen vitun paskiainen ei päse pitkälleet sylkee yleisöö ja heittää vettä pälle jos ari näät tän niii me inhotaaaa sua senkin paskiainen me ollaa tehtykerho nimeltää ari on paska ja siin on jo 40 jäsentä et miettikää sitä

5

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen....

Mutta mun mielestä on tosi säälittävää haukkua toisia. Niin kuin jotku Anna-fanit haukkuu Aria ja toisin päin. Kaikki ei tykkää samanlaisesta musiikista, Mutta voisi silti laittaa perusteluja miks ei tykkää yms.
      Mä aineki toivon että nää keskustelut ois rakentavia eikä tollaista paska-haukkumista. Mutta pitää ottaa huomioon että täällä käy paljon sellasia "pikkulapsia" jotka ei osaa sanoa ku vaan että tykkää tai ei.. :DD

• ainakin

kirosanat olevan hallussa. Kielenkäyttö on aivan ala-arvoista. Antaa surkean kuvan Anna-faneista.

• Anna--
        ainakin kirjoitti:

kirosanat olevan hallussa. Kielenkäyttö on aivan ala-arvoista. Antaa surkean kuvan Anna-faneista.

Itse fanejaan valitse? Eikä Anna fanejaan ole "kouluttunut". Ehkä vika on vaa nykyajan nuorisossa..

• ala-arvoista,
        ainakin kirjoitti:

mutta tuossa kirosanojen käytössä olisi paljonkin oppimista. meidän äitikin pystyy parempaan...

• ----------------

arin pikkupissisemofani on tänne tullut raivoamaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      91
      3942
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3307
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      125
      2617
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      207
      1938
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1774
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      80
      1675
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      95
      1668
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1529
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1291
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1192
    Aihe