vesimiehet??

virgo..

Moi!!
Oon tässä miettiny et miten hyvin neitsyet ja vesimiehet tulevat toistensa kanssa toimeen ja mitä mieltä vesimiehet on neitsyistä??Itse ihailen vesimiehissä mitä olen huomannut niin mm. ahkeruutta, suoruutta, ystävällisyyttä..hienoja piirteitä kaikki..

12

3056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eieieieiei

      Oma kokemukseni on, etten siedä neitsyitä edes kaveri mielessä! Karu tosiasia. Heissä ja heidän käytöksessä, puheessa, jutun aiheissa ym. on jotain mikä saa raivoni nousemaan ja nostamaan kytkintä. Liian nipottavaa ja ahdasmielistä porukkaa sanon minä.

    • taasneit

      Tämä toisesta keskustelusta suoraan, viittaa vain parisuhteeseen, kuitenkin:

      ”Molempia merkkejä leimaa tietty ihanteellisuus ja täydellisyyden tavoittelu. Neitsyelle rakkaus on puhtautta ja vesimiehelle suvaitsevaisuutta ja epäitsekkyyttä. Molemmilla jarrut päällä parisuhdeasioissa ja -tilanteissa. Molemmat myös turvautuvat aikalisään tilanteen niin vaatiessa. Neitsyen viileyteen(ei kylmyyttä kai?) on syynä se, että se ei osaa muuttaa rakkautta nautinnoksi, ei osaa sitä realisoida. Vesimiehelle taas realisointi tai sen puute tarkoittaa vajavaisuutta jatkuvaan yhteyteen ja ykseyteen. Molemmilla merkeillä riittää "puuhaa" omissa elämäntehtävissään. Neitsyt tutkii maailman pieniä yksityiskohtia ja vesimies asettaa oman elämänsä aikana ottaneet valokuvat järjestykseen. Ja pitäis olla vielä aikaa hedelmälliseen parisuhteeseen.”

      Itse pidän neitsyistä, sopivan haasteellisia ja antavat tilaa. Ei ole iilimatona koko ajan kintussa neitsyt, tekee työnsä ja tietää, että minäkin teen. Vapaa-ajalle teemme paljon yhdessä kuitenkin, se riittää.Kokemusta kahdesta, hyvin tullaan juttuun.

      yst.terv. viileähkö vesimiesnainen

      • Juha82

        taan toiseen(:

        yhden neitsyen tiedän ja helppo tulla toimeen hänen kanssaan.
        Sama juttu yhden Vesimiehen(mies) kanssa joka lisäksi hyvin ystävällinen.


    • Nimetön

      vanhenpani olivat neitsyt-vesimies pari.paljon eri käsityksiä käytännön asioista mutta tunne ja rakkauselämä kohdallaan.

    • eikä yhtään tasa edessä

      siis aivan hyvin menee alkuun....mutta Neitsyet ei uskalla sitoutua,ei edes vuosien jälkeen.

      niillä pitää saada olla joku hallinta sihde puolisoon ja ne on vitun mustasukkaisia!

      T: VesimiesN

      • Yoan

        ei ne pahinta törmäyskurssia ole mutta raivostuttavaa porukkaa kuitenkin


      • vaihtelevaa

        olen veskarinainen ja olen ollut neitsytmiehen kanssa 30vuotta yksissä.3 lasta,jo aikuisia ja nyt tuntuu että hyvinhän tämä menee...kovaa työtä kummaltakin mutta kannatti.pitää vaan jaksaa odottaa että särmät hioutuu kummaltakin.


      • neitsyt tytsy

        No huh, meillä menee toisinpäin. Itse neitsyt nainen ja poikaystävä vesimies. Hän menee helposti mustasukkaiseksi.
        Itse en ole kovinkaan mustasukkainen. Jos toinen katselee toista naista oikein innolla ajattelen vaan että ''okei tehkööt mitä lystää'' ja saatan ajatella ettei tämä suhde tule kestämään. On se hieman vaivaalloista, mutta ihansama, jos en kelpaa juuri hänelle niin suhde poikki. Ei kiinnosta :)
        Jos taas minä katson jotain ohikulkevaa miestä -en edes kiinnitä huomiota ulkonäköön- poikaystäväni on heti kysymässä tunnenko hänet ja onkos hyvännäköinen jne jne. :P Hieman ärsyttävää.
        Silti meillä menee ihan hyvin ja mun mielestä neitsyt nainen ja vesimies mies sopii ihan hyvin yhteen. Hän on se enemmän tunteitaan ilmaiseva osapuoli ja minä hieman sulkeutuneempi tunteitteni osalla, en ole oikein hyvä rakkaudenosoituksiin. :O Että välillä hän oikeen kysyy rakastanko häntä enää? Tietysti rakastan ;) Jos hän kysyy liian usein joka ärsyttää saatan vastata jotain kylmempää, mutta hän ottaa sen sarkasmina. Vaikka saattaa olla kovempi pamaus sisällä.


    • epäsopiva pari

      Vesimieshän on humanisti ja älykkö, boheemi taiteilija.
      Neitsyt junttimainen, kriittinen ja pikkusieluinen.

      Eipä tosiaan sovi yhteen.

      (En ole vesimies, enkä neitsyt)

      • omanmerkkini

        Olen vaaka ja nainen ja vihaan neitsytmiestä.Piste


      • havukka-ahon ajattelija
        omanmerkkini kirjoitti:

        Olen vaaka ja nainen ja vihaan neitsytmiestä.Piste

        Olen lukenut kaikkia näitä horoskooppi merkkien pohdiskeluja ja tullut siihen tulokseen että kaikki solvaa tai ylistää toisiaa. hauska juttu sinänsä mutta eikös olis kuitenkin parasta etsiä selainen kumppani jonka kanssa sopisi hyvin yhteen oli se merkki sitten mikä tahansa.


      • mutta ymmärrettävää,

        että yleistät, koska et edusta merkeistä kumpaakaan.

        Veskarinaisena pidän paljon neitsytluonteista, mutta en ehkä parisuhdetasolla. Minulla on ollut neitsytystäviä, neitsyttyötovereita ja läheinen neitsyt-miespuolinen sukulainen, ja hyvin olen tullut juttuun merkin kanssa. Neitsyen kanssa olen voinut käydä monet syvälliset keskustelut. Neitsyt voi olla mukava, ja hyvä keskustelukumppani, perusteellinen ja huolehtiva.

        Parisuhteessa ongelma voisi tulla pikkuasioiden kanssa, joissa veskarina en ole lainkaan tarkka. En kestä urputusta ja nalkuttamista.
        Siksi kaverina toimii parhaiten. Eikä minua haittaisi tuoda kotiini järjestystä ylläpitävää neitsyt-miestä. Mutta nalkutuksen pelossa en ole kotiini sellaista järjestelijää päästänyt. Muuten olisin voinut vaikka päästääkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe