Juhannus, Tampere

jussitampere

Mitä tehdä jussina Tampereella? Hyviä ideoita otetaan vastaan? Ihan yksin en varmaan tule olemaan....

Mitkä ois hyviä paikkoja mennä jos ja kun sää sallii? Onko ketään muita kaupungissa?

14

7424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlie_girlie87

      haluaisin tietää. itse olen tulossa juhannuksena myös tampereelle ystäväni luokse, mutta vähän mietityttää että onko kaupunki autioitunut sillon.
      no jos on, ni ompahan enemmän tilaa meille :D
      pitänee haahuilla keskustassa yksinään jos muut on paenneet festareille ja mökille:D

      • treella

        ..itseasiassa ensimmäinen jussi kaupungissa!

        Viime juhanuksena kuulamma oli kaupungissa paljonkin porukkaa, useimmat baaritkin on auki....ainakin Paapanterassi, Henryspub(vanhanpostin alakerta), Lovehotel...siinäpä ainakin jotain...

        Meitäkin 5 jannua, et törmäillään vaan...


    • 35mies

      Tuttu tunne. Ajattelin mennä kaloja narraamaan oli sää mikä tahansa, sillä onhan nyt keskikesän juhla. Ihan selvin päin, kuten aina...

    • t

      yksin jäin minäki tänne tammervorssiin. Olutta on mutta ei sitä yksinään kovin kauaa jaksa kitata. Grillatakkin vois mutta pitkäksi tulee aika. Jos aloittaja /(joku muu) vielä lukee niin saa tulla seuraksi tahi kertoa missä on menoa johon pääsee mukaan...

    • tulppaani82

      Mäkin vietän syystä tai toisesta juhannusta yksin Tampereella. Oon 26 kesäinen nainen keskustasta. Kaipailisin (baari-)seuraa kaikenlaisista ihmisistä. Ilmotelkaa, niin saadaan pystyyn kaikkien aikojen kaupunkijuhannus... :D

      • t

        baari olisi kohteena? Taitaa olla suljettuja aika moni =(


      • ffffff
        t kirjoitti:

        baari olisi kohteena? Taitaa olla suljettuja aika moni =(

        miks pitää,mennä edes juhanuksena johokin? miksei voi olla kotana....JUHANNUS ON AIVAN TURHAA HÖSSÖTYSTÄ


      • cityjuhannus

        meininkiä täksi päiväksi? Meitä on kolmen hengen porukka ja ollaan suuntaamassa viikinsaareen...


      • JJ

        Meikä on 26 sälli ja meinasin lähtee kaupunkiin seikkailemaan baareja tutkailemaan kerta ei nyt tullu mihinkään lähettyä =D


      • mies tre
        t kirjoitti:

        baari olisi kohteena? Taitaa olla suljettuja aika moni =(

        auki on ainakin tiikerihai ja onnela ja londoni ja semafori harmi vaan et ei oo vittu yhtään rahaa mihinkään baariin lähtee!


    • tirdena

      Tää on ihan mahtava keskustelu kun kukaan ei oo kattonu minä vuonna edellinen on kirjottanu :D

    • 2012 Juhannus Tampereella!? Mitä tehdä? Tässä vastaus!

      Tampereen Juhannuslaituri – Juhannus keskellä kaupunkia!

      Juhannusaattona 22.6.2012 Tampereen rautatieaseman valtaa Juhannuslaituri. Tapahtuma alkaa klo 18.00 ja tarjoaa viihdykettä koko perheelle, pienimmästä suurimpaan. Juhannuslaituri on ilmainen tapahtuma ja avoin kaikille.

      Luvassa taianomaista juhannusmeininkiä keskellä Tampereen ydintä – samanlaista kaupunkijuhannusta ei ole aikaisemmin Tampereella nähty.

      Tapahtuman ohjelmaan kuuluu juhannustanssit, joissa ihmisiä tanssittaa tamperelainen yhtye Heartbreakers, Ofelia Marketin muotinäytöksiä, sirkusesiintyjiä, mölkynheittoa, tilataidetta, Tatuoidut tamperelaiset – valokuvanäyttely ja burleskiesityksiä pitkin iltaa. Lapsille on luvassa Keppihevostalli, jossa jokainen voi tehdä ikioman keppihevosensa.

      Tampereen Juhannuslaituria juontaa Sillä Silmällä -ohjelmasta tuttu Gekko Paavilainen.

      Lisätietoa tapahtumasta:
      www.juhannuslaituri.com
      www.facebook.com/tampereenjuhannuslaituri

    • Hottis!

      Härmälän leirintäalueella on vielä mökkejä vapaana vuokrattaviksi ja jos ei halua mökkiä vuokrata niin sisäänpääsy alueelle maksaa 5€. Siellä on klo.22 kokko ja alueelta löytyy terassi sekä varmasti hauskaa seuraa! :)

    • tanssiin.com

      Onks ketään menos tänä vuonna fat ladyyn jussina?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe