Kylvin timjamia semmoseen moreeniin tehtyyn leikkaukseen, eli käytännössä hiekkaan. Parikymmentä neliötä oli alaa ja laitoin sen ihan vakoihin. Nyt se on itänyt.
Ongelma on se, että en tiedä, pitäisikö sitä harventaa. Taimet on tosi tiheässä. Kylvin ehkä turhan tiuhaan, kun en luottanut, että se hyvin lähtee kasvuun hiekassa.
Nyt se kasvaa tosi tiheissä ryppäissä. Pitäisikö mun harventaa sitä, tai yrittää siirtää niitä pikku taimia lusikallinen kerrallaan uusiin paikkoihin? Vai annanko vaan kasvaa niillä sijoilla ja annan niiden ite päättä, kuka elää ja kuka kuolee?
Kylvetty timjami
-ukko-
1
667
Vastaukset
- Stigur
Kannattaa harventaa, sillä muutoin kaikki taimet kärsivät tilanteesta. Helpointa olisi nyppiä osa timjameista pois, jos vain raaskii. Nimittäin jos rupeaa siirtämään niitä yksitellen tiheästä kasvustosta niin saattaa menettää siirretyt että paikalleen jätetyt timjamit. Mutta päätä itse mitä raaskit ja haluat tehdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941