Kylvin timjamia semmoseen moreeniin tehtyyn leikkaukseen, eli käytännössä hiekkaan. Parikymmentä neliötä oli alaa ja laitoin sen ihan vakoihin. Nyt se on itänyt.
Ongelma on se, että en tiedä, pitäisikö sitä harventaa. Taimet on tosi tiheässä. Kylvin ehkä turhan tiuhaan, kun en luottanut, että se hyvin lähtee kasvuun hiekassa.
Nyt se kasvaa tosi tiheissä ryppäissä. Pitäisikö mun harventaa sitä, tai yrittää siirtää niitä pikku taimia lusikallinen kerrallaan uusiin paikkoihin? Vai annanko vaan kasvaa niillä sijoilla ja annan niiden ite päättä, kuka elää ja kuka kuolee?
Kylvetty timjami
-ukko-
1
716
Vastaukset
- Stigur
Kannattaa harventaa, sillä muutoin kaikki taimet kärsivät tilanteesta. Helpointa olisi nyppiä osa timjameista pois, jos vain raaskii. Nimittäin jos rupeaa siirtämään niitä yksitellen tiheästä kasvustosta niin saattaa menettää siirretyt että paikalleen jätetyt timjamit. Mutta päätä itse mitä raaskit ja haluat tehdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964746Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1502687Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842285- 351453
- 441413
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451396- 791241
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1511070Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8977MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14932