Mihin spermat?

lovedick

Rakastan suihinottoa mutta en haluaisi niella spermoja, joten kertokaapa kanssasisaret miten te toimitte. Lähdettekö miehen lauettua käymään vessassa suu täynnä mälliä vai miten? Ja mitä te miehet tykkäätte naisesta joka ei halua niellä. Ja jos teemme sitä luonnonhelmassa, niin tuntuu vähän epäseksikkäältä limpata mällit ulos...

53

13005

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smigo

      Siinä vaiheessa kun huomaat miehesi olevan laukeamassa, vedät kullin viime hetkellä ulos suusasi ja annat mällien roiskua pisin naamaasi! Siitä näystä 72,5 prosenttia miehistä pitää, vallankin jos olet kaunis nainen!

      • Jörtsikkä

        Alaikäisten kannattaa kirjoitella oman kehittymisen edistymiseksi fiktionsa päiväkirjaansa. Tieteellisesti tutkittuja prosentteja voi naureskellen lueskella aikusisuuden tavoitettua finnipellon.

        Ei ole väliä mihin mällit sylkee kunhan ei tuhoa perintöhuonekaluja tai persialaista mattoa. Sylkemisen jälkeinen imutus kuittaa korkojen kera kaiken mahdollisen ja mahdottoman mitä kukin maitohammasvalas mahtaa miettiä. Tauon tullessa voit hyvin kurlata tai pestä hampaat. Älä selíttele tai pyytele anteeksi syljeskellessäsi syöksyä serlaan, muumimukiin tai mihin parhaaksi katsot. Te vain niin. Turha selostus tuhoaa tunnelman.


    • witunpäivänsäde

      nielen ja välillä sylkäisen vessan lavuaariin. Useimmiten nielen.

      • AmiRossi

        Milloin tehdään se yhdessä? Olen myös Tampereelta..


    • pysty

      ottaan mälliä kunnolla edes suuhun, vaan kun mies laukeaa, spermat saa lentää miehen vatsalle, reidelle tai minne vaan, lähinnä kuitenkin miehen itsensä päälle. Jos vaikka mies ei tästä tykkää, ei voi mitään. Omat ovat mällinsä, en minä niitä halua suuhuni :)

      • aIkuinen mies

        Mitä kamalaa siinä spermassa sitten on kun sitä pitää lähteä karkuun? Kyllä minäkin naisen alapäätä nuolen, vaikka se on kokoajan limainen.


      • ei "lennä"
        aIkuinen mies kirjoitti:

        Mitä kamalaa siinä spermassa sitten on kun sitä pitää lähteä karkuun? Kyllä minäkin naisen alapäätä nuolen, vaikka se on kokoajan limainen.

        Kyllä se miehen kalukin tuottaa nesteitä ennen siemensyöksyäkin ja niitä tulee tietenkin nuoltua..mutta mäkään en niele, ei vaan tunnu siltä..hieman saatan niellä, mutta yleensä ku mies tulee, ni annan sen tulla siihen alavatsalle ja sit vain pyyhin sen pois. eikö se oo tärkeintä et ottaa suihin ja vielä loppuun asti???


      • Loppuun asti
        ei "lennä" kirjoitti:

        Kyllä se miehen kalukin tuottaa nesteitä ennen siemensyöksyäkin ja niitä tulee tietenkin nuoltua..mutta mäkään en niele, ei vaan tunnu siltä..hieman saatan niellä, mutta yleensä ku mies tulee, ni annan sen tulla siihen alavatsalle ja sit vain pyyhin sen pois. eikö se oo tärkeintä et ottaa suihin ja vielä loppuun asti???

        On se tärkeää, että nainen imee miehelle loppuun asti ja nielee spermat. Se on suihinoton koko ajatus, ja miehen haluavat ja toivovat sitä. Kesken se nautinto jää, jos vedät juuri parhaalla hetkellä kullin suustasi ja ohjaat sen roisikaan vaikka vatsalle. Toinen juttu on sitten, jos suuhommia käytetään esileikkeinä.


    • Äitee kertoo

      Teen sen näin. Varaan esimerkiksi yöpöydälle paperinenäliinoja joihin voin kätevästi mällin suustani " siirtää " ja nimenomaan hiljaisesti äänekäs sylkeminen kun ei kuulu mielestäni näihin hommiin.

      • ens kerralla

        viedä juttu kunnolla loppuun asti. mullaki ollut tapana sit ku mies tulee, ni hieman siitä tulee suuhun, mut en oo vaan kyennyt ottaan sitä kaikkea suuhun..mut niin, oiskohan se parempi, jos esim. nuolee alta silleen, ettei kalu oo enää täysin suussa ja sperma voi silloin valua sitten vaikka miehen päälle tai jonnekin. mua ihan totta pelottaa, et antasin ylen, jos sen lastin ottasin suuhun ja nielisin, kerran tuli aika voimakas tunne..mut onneksi ei käynyt mitenkään..ois sekin, ku laattais siihen miehen kalulle...:/ mut toisaalta ärsyttää yrittää itse tehä toi juttu niin hyvin ja miestä miellyttäen, kun tän hetkinen mieheni ei hirveästi anna mulle suuseksiä, tai antaa, mut ei kovin pitkään ja minä kyllä otan aina siltä ja loppuu asti...ja on kyl sanonut, et teen homman hyvin ja taitaa siitä tosissaan pitääkin..mut täytyy naisenki saada!!!


    • lempi69

      Minä kyllä nautin kun mies laukeaa mun suuhun ja lämmin mälli purskahtelee poskiin ja kitalakeen, mutta muistan kyllä "ekan kerran" kun luulin tukehtuvani ja ajattelin että montako litraa sitä tulee ;-)Makuasioista ei sovi kiistellä toisten mielestä sperma maistuu pahalle, mun mielestä ei ja minä nautin siitä viimeiseen pisaraan. Mutta niin kuin joku mainitsi että aika moni mies nauttii siitäkin kun saa ruiskia kasvoille tai rinnoille. Onhan se sottaista puuhaa, mutta mitä sitten? Nauttimisiin !

      • Hei vaimolla on vakkari Mies 25v olen ottanut suihin vaimon kanssa yhdessä häneltä hältä tulee paljon tuntuu hyvältä lämmin sperma nielen


    • Anonyymi

      Meillä mies saa tulla mihin haluaa jos ollaan kotona. Kyläreissuissa missä ei voi käydä pesulla heti pitää homma hoitas ilman sitkuja, eli vaikka paperin päälle suoraan tai suuhun voin ottaa myös. Yleensä haluan katsoa kun soermat tulee, kiva nähdä kun kalu jäykistyy ja sitten laukeaa lopulta ja kivekset tyhjenee ihan pieniksi.

    • Anonyymi

      Mulle ihan sama mihin mieheni laukeaa kunhan vaan laukeaa, pesulla täytyy käydä kuitenkin. Pimppi ehkä paras mutta kun ei ole ehkäisyä niin se harvoin käy, tykkään myös katsoa kun hän saa vaikka roiskimistahan se vähän on.

    • Anonyymi

      Kiikuta suullinen spermapankkiin. Varaa ensin asiointiaika, ettet vahingossa nielaise talletustasi.

    • Anonyymi

      Kotiolosuhteissa ihan pilluun perseeseen ja suuhun. Jos jossain reissussa tai vaikka hotellilla ja haluaa päiväksi lähteä kaupungille, tai kylässä, niin suuhun on kaikista siistein. Sinne menee hupsis. Toiseksi perseeseen, sinne katoaa. Meillä ei roiskita pitkin poikin.

    • Anonyymi

      Ensin imen, kun mies alkaa tulla niin joko työnnän kullin vittuuni tai lasken lastin tisseilleni.

      • Anonyymi

        Sait kaluni kovaksi.


    • Anonyymi

      Meillä lastit yleensä suuhun, oltiinpa kotona tai vieraissa, rouva tykkää imuttaa. Ei olla käytetty ehkäisyä koskaan joten siitä johtunee että 69-asennolla mennään alku ja loppu nainnit.

      Toinen tapa on esim kylpyhuoneessa ampua pituutta kuten rouva sanoo, eli roiskasta vaan menemään.

      Se jännä miten mieli muuttuu, ex kanssa sai laittaa sisään ja silloin tuntu että olispa mukava kun ottaisi mällit suuhun ja nyt on toisin päin. Niinä harvona kertona kun saa laskea pimppiin tai peppuun tuntuu nyt todella hyvältä.

    • Anonyymi

      Tyttökaveri tykkää ottaa sisälle, eli pillu tai peppu silloin. Joskus muutaman kerran vuodessa hän haluaa katsoa kuinka laukean ja silloin vähän sotkuista.

      Kylässä ollessa jos ei pääse salassa pesulle yöllä niin sitten pitää keskiä muuta, vaikka kertakäyttökuppiin.

      • Se tyttökaveri ei ole hoksannut vielä sitten kumminkaan sitä, että se hänen suunsa on se " kertakäyttökuppi" jos on vielä tyttökaveriasteella,. niin hän ehtii hyvin oppia, minne ne mällit lasketaan.


    • Anonyymi

      niin naiset tykkääät eri asioista toinen ottaa suihin ja he haluavat että mies nimenomaan päästää mällitsuuhun ja nainen vielähaluaa niellä kokolastin sitten on niitä jotka tykkäävät oraaliseksistä että siis ottavat mielellään suihin mutta eivät halua niellä spermoja no siihen on monta eri ratkaisua spermat voi sylkäistä kahvikuppiin käsipaperiin tai vastaavaan. olenmyös tavannut naisia jotka haluavat tätä 69 asentoa jolloin nainen ottaasuihin ja mies nuolee naisen pimppiä siis oraali seksiä kaikki olen aina yrittänyt niin etten vain minä miehenä laukeaisi vaan nainenkin saisi rale1

    • Anonyymi

      kun otat suihin ja mies on lauennut spermat vaan vaikka käsipaperiin mukiin tai vastaavaan minulle on tämä oraaliseksi ollut usein asento 69 eli samalla kun nainen ottaa suihin niin nuolen hänen pimppiään että mitä kukin haluaa

    • EIHÄN TUO ONGELMA OLE KÄSIPAPERI MUKI TAI JOKU VASTAAVA itse useasti olen harrastanut oraali seksiä niin että nainen imenyt ja minä nuollut siis tuo 69 asento tärkeää että ei vain mies laukea vaan nuolen niin että myös nainen tulee

    • niin naisia on monenlaisia toiset eivät halua niellä ja toiset taas haluavat mutta kun nainen ottaa suihin spermat voi ottaa vaikka käsipaperiin mukiin tai vastaavaan olen vuosia harrastanut oraaliseksiä niin sanotussa 69 asennossa eli näinen ottaa suihin jaminä nuolen koska haluan että vain minä laukean vaannuolen niin että myös nainen saa.

    • Anonyymi

      Onko kukaan kokeillut kortsua

      • Kauhean vaikeaa sylkeä kortsuun spermoja.


    • Anonyymi

      No oletko ajatellut, että esim. pikkuhousut on hyvä juttu johon voi pyyhkiä?
      Vaikka se talouspaperi onkin hyvä asia, niin se voi myös latistaa!

      Toinen asia mikä latistaa on se, että nainen ei anna laetta lainkaan.

    • Anonyymi

      Meillä rouva on aina päättänyt mihin spermat heitetään. Voisin sanoa että kaikki on käytössä, tosin paikka ratkaisee aika paljon koska kumpikaan meistä ei halua ylimääräistä sotkua vaikka joskus niinkin käy.

    • Anonyymi

      Suuseksin päätteeksi on kiihottavaa laueta naamalle. Ei tule ongelmaa nieleekö vai sylkeekö.

    • Anonyymi

      Naisena voisin sanoa että riippuu täysin paikasta missä olemme. Kun ehkäisyä minulla ei ole niin pimppiin ei saa laukaista mutta muuten ei sääntöjä ole. Pesupaikka myös ratkaisee, jos sitä ei ole käytössä sitten ei voi sotkea ja loppu tehtävä siististi vaikka suuhun ottamalla. Sperman mausta en juuri välitä mutta heti kun nielaisee niin kyllä se menee. Muistakaa että pääasia on että molemmat on tyytyväisiä lopussa.

      • Suu on ylivoimainen paikka tuon sotkun ehkäisyssä, ei voi kiistää. Itse rakastan laueta sinne muutenkin ja varmaan aika moni muukin. Veneiltiin ennen ja siellä ei ollut aina paikkaa missä pääsgä suihkuun tyttöystävä saattoi joutua päivän valuttelemaan spermoja jos sisään laukesit. Tyttökaveri oli erityisen hanakka ottaa kaikki suuhun ja sitä kyllä hyödynnettiin noilla retkillä. Sai kyllä muutakin suuhunsa mutta se on eri threadin aihe. Myöhemmin parani veneet ja sitten ei ollut enää niin väliä.


    • Anonyymi

      Meidän perheessä rouva on aina päättänyt kuinka tyhjentää minut. Pilluun en ole saanut heittää muuten kuin lapsia tehdessä, varmaan 10v kun viimeksi. Normaalisti siten että sanon vähän ennen kuin saan ja hän tekee lopun käsillä&suihin ottamalla. Soermat ottas harvoin suuhun. Peppuseksi tuli meille uutena ihan vasta ja peppuun olen saanut tyhjentää muutaman kerran. Se on tuntunut hyvältä kun ei tarvii miettiä milloin tulee kun antaa mennä vaan loppuun asti.

    • Anonyymi

      Naisena sanon että miehet voisi enemmän käyttää kortsua, pääsee monesta ongelmasta. Meillä kortsut käytössä siten että aluksi paljaalla ja lopuksi kumi käyttöön, ei tarvii jännittää milloin hän saa ja voi tulla vaikka yhtä aikaa.

    • Anonyymi

      Miehet ei halua käyttää kumia, ei tunnu samalta kuin paljaalla. Rouva ratkaisi ongelman muutama vuosi sitten synttärilahjalla, oli tilannut moottoripimpin. En ole kehdannut rouvalle sanoa mutta on paljon parempi kuin oikea tavara,, siinä on vielä pieni imu joten kyllä ainakin paikat tyhjäksi saadaan.

    • Olen itse ottanut suihin poika kaveri ei pahastu jos otan ulos kun hän saa ruokkii naamalle

    • Jollet pysty nielemään niin annapoa lasti miehen suuhun jos hän pystyy nielemään niin sinunkin tarttee opetella

    • Anonyymi

      Minä kyllästyin mahalle tai rintojen päälle ruikkimiseen, otin pillerit käyttöön, nyt saa laskea sisälle kun haluaa ja loppujen lopuksi siistimpää kuin masulle. Olempa tehnyt sillai että mies kun on laskenut lastin sisälle niin olen antanut hänelle pillun nuoltavaksi, eihän tuosta murinaa ole tullut ja puhdasta jälkeä tulee😀

      • Saman teen itse välillä. Toki liian harvoin. Lasken tahallaan sisään ennen kuin vaimo tulee ja menen sitten nuolemaan spermasta pillua. Sperma valuu samalla peppuvakoon ja sormetan persettä samalla kun nuolen. Ei siinä kauaa mene kun hän laukeaa. Ja tykkää.


    • Pitempäänhän se suussa maistuu jos ei sitä siinä niele.

      • Siinä voi vaikka suudella samalla 😍 mikään ei ole parempi kuin naiselta saatu spermainen suudelma, kun on saanut ensin sykkiä mällit sinne.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kukaan muu kiinnittää huomioita naisen kasvoihin. Oppinut huomaamaan jaaha tuo saanut vähän kasvoille.
      Näitä pieniä muutoksia.😁
      Kiva mennä kaupassakin jonnekkin vihannes osastolle ja kattoo ihoo jaahas.
      Siis sen mällin näkee ihon pienistä muutoksista.

      • Anonyymi

        Yksi aamu oltiin meidän assarin kanssa tutkimassa jotain juttua tietsikalta molempien turvat kiinni ruudussa melkein poski poskella. Voiismpa väittää, että olin haistavivavi selkeästi, että siellä oli otettu lastit suuhun just ennen töihin lähtöä. Oliko vaan omaa pervoa kuvitelmaa vai ei, mutta haju oli selkeä


    • Anonyymi

      Jos kerran tykkäät ottaa poskeen ni täytyy tällöin ol valmis nielemäänkin

    • Anonyymi

      Ennen tuli roiskittua mihin vaan, monet kerrat tullut runkattua vaimon edessä aamupalalla ja heittänyt lastit vaimon puurokuppiin, siitä hän on syönyt spermat.

      Nykyään siistiä sisähommaa, peppureikään lasken ja ennen kuin vaimo saa, sitten lopuksi sauvalla runkkaan vaimon väsyksiin.

    • Anonyymi

      Sperma aiheuttaa vaimolla kuivuutta pimpissä joten se on ollut pois käytöstä jo 15v, ehkä viisi kertaa tullut tuona aikana heitettyä spermat pimppiin. Kaikki muut sitten käy, ehkä joka toinen kerta peppuun ja joka toinen kerta vaimon pepulle/rinnoille ja harvakseltaan suuhun. Vähän harmittaa tuo pimppi mutta enpä ole siitä numeroa nostanut kun vaimo ei sille mitään mahda.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä meillä ole ongelmaksi tullut,oli sitten oma mies tai vieras mies. On sen verran kiimassa silloin että haluaa.
      Jos ei pysty nielemään on pikkuhousut ja Serla rulla lähellä.
      Yhdellä isomulkkuisella tulee aina paineella paljon että pakko olla serlaa ettei sotke lakanoita. Vaikka sotkeentuu ne kumminkin,valun niin paljon.

    • Anonyymi

      Ei ehkäisyä käytössä joten kaikki muu mutta ei pillu. Jos rouva jo saanut niin yleensä mennään 69llä loppu. Se on todettu siistiksi tavaksi ei sotkeennu lakanat joten sopii myös kyläreissuilla. Toiseksi yleisin on takaa päin ja pepun päälle roiskaisen ja kolmas on peppureikään mutta nämä vaatii pesut eli ei kylässä rouva anna näitä tehdä.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­tsum­me sinu­­t kä­ym­­­ään uude­­­ss­­­a chatissa! Mei­­tä on yl­­i miljo­­ona! 👉 http://aram-us.com/H/C5p9W4

    • Anonyymi

      Rouvalle käy kaikki, tykkään roiskutella vähän joka paikkaan. Yleensä otan kalun pois pillusta/pepusta ennen kuin laukean ja lasken rouvan päälle, joskus myös suuhun. Kaikki onneksi käy.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe