COLT on hyvä!

peska1

oin sanoa 3,5 v tosin vai 40tkm , että on hyvä kokoluokkansa auto , eli ei mitään moitittavaa ja melusta en puhu tämän hintaluokan autoista mitään.Desipelit saa varmaan hakemalla renkaan sopivasti hiljaisemmat moottori ei pidä isoa mölyä.
Itsellä invite cool 95 ja alla tuli 195/50 15 vai mitkä neoli, mutta hiljaisempia varmasti löytyy. Ottakaa luottavaisena COLT tai jos jollakin on varaa
kalliimpiin , mutta luulen että tulevaisuudessa järkevin on COLT

5

1034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peska1

Olen nähnyt muutamia kuvia uudesta IBITZASTA ....!!!
      Ja kuulemma laatuun on panostettu!! Itsellä oli cordoba 2000. ja oli hyvä auto ..jotakin pientä oli
      virtalukonpohja ja lyhyt takuuu..

• Maiden 1975

Mulla vm 07 Colt czt,ajettu 38tkm eikä oo viel tarvinnu ees yhtään polttimoa vaihtaa. 20tkm huolto ainut toimenpide tähän asti. Ripeä pikkukinneri,,eikä samanlaista tuu vastaan joka mutkassa.SUOSITTELEN! Kuten TOPGEAR kirjoitti: The best supermini in its class.

• Mitsubishi Colt 95

Itse ostin vasta kyseisen kiesin ja tyytyväinen olen ollut. Noi kesäpyörät 195/50 ovat mielestäni hieman liian "sporttiset". Talvirenkaat oli 185/55 ja mielestäni paljon paremmat ajaa. Kesä renkailla tuntuu vähän vetelevän, mutta silti ihan ok. Seuraavat kesärenkaat ostan 185/55 ja noi 195 oli muuten ensiasennus kumit.

Auto on yllättävän pirteä ja vetää todella hyvin moottorin koon huomioiden. Polttoaineen kulutus taasen on pienimmästä päästä.

Luotettavuus testien kärkeä!

• mitsucolt

Muutama sata kilometriä nyt ajettu Stokkalta ostetulla. Kokemukset hyvät ottaen huomioon hinnan ja auton käyttötarkoituksen. Tuo 14" rengaskoko ei ole mitenkään muista autoista poikkeavan meluisa, merkki renkaissa Kumho.

• CA1A

Hyvä on, mulla -95 CA1A Colt, 275 000 km mittarissa ja ostin sen vuonna 2007.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe