COLT on hyvä!

peska1

oin sanoa 3,5 v tosin vai 40tkm , että on hyvä kokoluokkansa auto , eli ei mitään moitittavaa ja melusta en puhu tämän hintaluokan autoista mitään.Desipelit saa varmaan hakemalla renkaan sopivasti hiljaisemmat moottori ei pidä isoa mölyä.
Itsellä invite cool 95 ja alla tuli 195/50 15 vai mitkä neoli, mutta hiljaisempia varmasti löytyy. Ottakaa luottavaisena COLT tai jos jollakin on varaa
kalliimpiin , mutta luulen että tulevaisuudessa järkevin on COLT

5

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peska1

      Olen nähnyt muutamia kuvia uudesta IBITZASTA ....!!!
      Ja kuulemma laatuun on panostettu!! Itsellä oli cordoba 2000. ja oli hyvä auto ..jotakin pientä oli
      virtalukonpohja ja lyhyt takuuu..

    • Maiden 1975

      Mulla vm 07 Colt czt,ajettu 38tkm eikä oo viel tarvinnu ees yhtään polttimoa vaihtaa. 20tkm huolto ainut toimenpide tähän asti. Ripeä pikkukinneri,,eikä samanlaista tuu vastaan joka mutkassa.SUOSITTELEN! Kuten TOPGEAR kirjoitti: The best supermini in its class.

    • Mitsubishi Colt 95

      Itse ostin vasta kyseisen kiesin ja tyytyväinen olen ollut. Noi kesäpyörät 195/50 ovat mielestäni hieman liian "sporttiset". Talvirenkaat oli 185/55 ja mielestäni paljon paremmat ajaa. Kesä renkailla tuntuu vähän vetelevän, mutta silti ihan ok. Seuraavat kesärenkaat ostan 185/55 ja noi 195 oli muuten ensiasennus kumit.

      Auto on yllättävän pirteä ja vetää todella hyvin moottorin koon huomioiden. Polttoaineen kulutus taasen on pienimmästä päästä.

      Luotettavuus testien kärkeä!

    • mitsucolt

      Muutama sata kilometriä nyt ajettu Stokkalta ostetulla. Kokemukset hyvät ottaen huomioon hinnan ja auton käyttötarkoituksen. Tuo 14" rengaskoko ei ole mitenkään muista autoista poikkeavan meluisa, merkki renkaissa Kumho.

    • CA1A

      Hyvä on, mulla -95 CA1A Colt, 275 000 km mittarissa ja ostin sen vuonna 2007.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe