Mistäköhän voisi nyt kesällä bongata näyttelijä Kari-Pekka Toivosen? Muualta kun Naantalin kesäteatterista..
Kari-Pekka Toivonen
4
693
Vastaukset
- Nådendahl
Naantalista tyttö pieni,Naantalista.
- Tuulia-75
Ajattelin vaan josko joku olisi törmännyt K-P:hen esim. Turun yöelämässä..
- tuulia tuulia
Tuulia-75 kirjoitti:
Ajattelin vaan josko joku olisi törmännyt K-P:hen esim. Turun yöelämässä..
jos oot vm-75 niin muista että k-p on sua paljon vanhempi ja varattu mies! ja monen lapsen isä!
enpä lähtis kisailemaan Larivaaran kanssa...
kivahan noita "kuuluisuuksia"on ihailla mutta
älä hanki itsellesi sydänsuruja! - Tuulia-75
tuulia tuulia kirjoitti:
jos oot vm-75 niin muista että k-p on sua paljon vanhempi ja varattu mies! ja monen lapsen isä!
enpä lähtis kisailemaan Larivaaran kanssa...
kivahan noita "kuuluisuuksia"on ihailla mutta
älä hanki itsellesi sydänsuruja!Kyse ei ole mistään K-P "yrittämisestä"! Olen hyvin tietoinen että hänellä on perhe, naimissa jne. Ajattelin vaan josko joku olisi häneen törmännyt esim. juuri turun yöelämässä tai muussa vastaavassa, kun täällä Turussa kert asuu kesän. Olisi ollut mielenkiintoista vaihtaa pari sanaa yhden suomen parhaimman miesnäyttelijän kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628