Jo talvesta alkaen on tullut joka viikko useita ihania puutarha-ohjelmia, joista on oppinut paljon ja saanut 1001 ideaa !
Oletteko katselleet ?
Vastaus on tullut kaikkiin kysymyksiin ja niihinkin joita ei olisi älynnyt kysyä !
Nyt on alkanut uusi, kasvimaa-sarja, sekin ihan fantastico !
Joka viikko puutarha-ohjelmia
5
322
Vastaukset
- odottaa
Englantilaiset aivan mahtavia . Pitää katsoa aina uusinnatkin. Kyllä nämä suomalaiset p..unelmat ovat aivan pintarääpäisyjä noiden rinnalla. Niistä todella saa jotain vinkkejä
- ei puutarhaa
Ei niitä enään voi sanoa puutarhaohjelmiksi, ovat mieluimmin 'rakennusvinkkejä rakentajille' .
- muutakin
Olen vuosien myötä katsonut TV:n puutarhaohjelmia, niin kotimaisia kuin niitä englantilaisia, mutta kaukana ovat tavallisen tallaajan mahdollisuuksista. Käykääpä vaihteeksi Ylen areenassa kuuntelemassa Biologia-ohjelmia, joissa varsinainen puutarha guru Pentti Alanko kertoo puutarhasta. Niitä kuunneltua voi ajatus maailma puutarhasta mennä aivan uusiksi.
Puutarhaan saa uppoamaan rahaa, mutta pienelläkin budjetilla saa aikaan paljon, jos on kärsivällisyyttä ja viitseliäisyyttä. Minulla on menossa toinen puutarha. Molemmat olen aloittanut aivan tyhjästä ja muutamassa vuodessa on todella rehevä kasvusto.
Ostamalla siemmeniä ja kylvämällä saa jo melkoisen valikoiman kukkia. Ostamalla muutaman perenna ja jo vuoden parin päästä voi jakaa. Miksi puutarhan pitäis olla heti valmis, puutarhan pitää olla ikuisuus projekti. Aina löytyy uusia kasveja ja uusia mahdollisuukia yhdistellä niitä.- haluamansa
"palan" ohjelmista, olen saanut paljon ihania ideoita BBC:n tuottamasta ohjelmasta, jossa hurmaavasti ja innostavasti kertoileva Alan antoi vinkkejään. Se oli napakymmpi-ohjelma !!!
Suomalaiset ohjelmat on tekopirtetä ja sekavia vain.
Pertti Alanko on asia erikseen, siinä guru todellakin. - allekirjoittaa
haluamansa kirjoitti:
"palan" ohjelmista, olen saanut paljon ihania ideoita BBC:n tuottamasta ohjelmasta, jossa hurmaavasti ja innostavasti kertoileva Alan antoi vinkkejään. Se oli napakymmpi-ohjelma !!!
Suomalaiset ohjelmat on tekopirtetä ja sekavia vain.
Pertti Alanko on asia erikseen, siinä guru todellakin.Voin allekirjoittaa saman. Englantilaisista saa hyviä vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902045- 841825
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1431360
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 102986