talon päätyyn Suomen ja Ahvenanmaan pienoisliput vierekkäin.
saakos Ahvenenmaalla laittaa
6
1146
Vastaukset
- Joskus käynyt
Luulisin joskus nähneeni, että Ahvenanmaan lipun rinnalla on ollut Ruotsin ja Suomen liput.
Voi olla, että ruotsin lippu täytyy olla myös Suomen lipun lisäksi?Kerropa nyt, miksi vieraan valtion lippu pitäisi olla? Ahvenanmaa on osa Suomea ei Ruotsia. Tietysti esim. illallispöydässä on Ruotsin lippu mukana, jos on ruotsalaisia vieraita ja halutaan käyttää lippja, mutta se on taas ihan eri asia.
- Joskus käynyt
ahvennainen kirjoitti:
Kerropa nyt, miksi vieraan valtion lippu pitäisi olla? Ahvenanmaa on osa Suomea ei Ruotsia. Tietysti esim. illallispöydässä on Ruotsin lippu mukana, jos on ruotsalaisia vieraita ja halutaan käyttää lippja, mutta se on taas ihan eri asia.
Sen vain olin huomannut, että useimmin tankoissa oli kolme lippua.
Ruotsin,Ahvenanmaan ja Suomenlippu.
En vai ymmärtänyt kysyä miksi piti olla kolme lippua? - Jospa siten
ahvennainen kirjoitti:
Kerropa nyt, miksi vieraan valtion lippu pitäisi olla? Ahvenanmaa on osa Suomea ei Ruotsia. Tietysti esim. illallispöydässä on Ruotsin lippu mukana, jos on ruotsalaisia vieraita ja halutaan käyttää lippja, mutta se on taas ihan eri asia.
Ahvenanmaan lipun värit viestivät vahvaa ruotsalaisuutta.
Eihän Ahvenanmaalla suvaita sinivalkoista lippua olevan näkösällä juurikaan missään?
Ahvenanmaalle merkitsee vain edut mitä se saa olemalla Suomeen kuuluvana, ei mikään muu.
Ahvenanmaan muutamat suomenkieliset, ovat aivopestyjä eivätkä uskalla sanoa mitään omista oloistaan saarellaan?
Vaikka suomenkielisillä ei ole mitään samoja oikeuksia mitä ruotsinkielisillä asukkailla on. - rise.against
Jospa siten kirjoitti:
Ahvenanmaan lipun värit viestivät vahvaa ruotsalaisuutta.
Eihän Ahvenanmaalla suvaita sinivalkoista lippua olevan näkösällä juurikaan missään?
Ahvenanmaalle merkitsee vain edut mitä se saa olemalla Suomeen kuuluvana, ei mikään muu.
Ahvenanmaan muutamat suomenkieliset, ovat aivopestyjä eivätkä uskalla sanoa mitään omista oloistaan saarellaan?
Vaikka suomenkielisillä ei ole mitään samoja oikeuksia mitä ruotsinkielisillä asukkailla on.Olis vaa pitäny pitää itellään Ahvenanmaa ja heivata svärjet jonnekki vittuun soutuveneillä vaik.
- käyn sekä
Suomen että Ruotsin liput näkyvissä koska Suomenruotsalainen lippu ei ole keksitty ja me kun puhutaan kotikielenä svenska ja työkielenä finska.
Ollan huomattu että ulkomailla tulevat niin Suomalaiset kun Ruotsalaist juttelemaan meidän kanssa.
Pienoisliput saa laittaa vierekkäin ja pitää ulkona jopa yöllä. Niillä kun ei ole liputus sääntöjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439