Miten

jouskarimies...

...lepytetään? Olen saanut hänet todellla suuttumaan. Miettii lähteekö vai jääkö.. Pelkään että lähtee. Kaikki omaa tyhmyyttäni, kun epäilin häntä pettämisestä. Nyt mietin, miten saisin hänet leppymään. Mies on kuitenkin parasta mitä minulle on tapahtunut, enkä haluaisi menettää häntä.. :´o( Neuvot viisaat olisi nyt tarpeen tässä tilanteessa..

6

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i´han oikeassa

se petti suo ja on nyt muka suuttunut sulle. Se on sairas mieleltään. Unohda koko tyyppi. Sehän nauttii siitä klun sä ryvet epätoivossa ja haluat sen takaisin. Älä pyytele anteeksi. Tekee saman sulle uudestaan kun haluaa mennä taas pettämään. Kokemusta on suuttumiset kesti sellase 1-2 kuukautta ja silloin oli aikaa panna muita naisia. Sairas merkki koko Jouskari. Unohda hänet.

• Jousimiesnainen**

Äläpä yleistä !

Minä jouskarina voin sanoa että en ole koskaan pettänyt kumppania. Aviossakin minä olin se kiltti puoliso kun taas exäni (kauris) kävi vieraissa.
        Monta vuotta eron jälkeenkin exäni tahtoo minut takasin, mutta minä en halua nähdä häntä silmissänikään.

Jos minua loukataan syvästi niin vihakin on aika syvällistä.

• uskoa
        Jousimiesnainen** kirjoitti:

Äläpä yleistä !

Minä jouskarina voin sanoa että en ole koskaan pettänyt kumppania. Aviossakin minä olin se kiltti puoliso kun taas exäni (kauris) kävi vieraissa.
        Monta vuotta eron jälkeenkin exäni tahtoo minut takasin, mutta minä en halua nähdä häntä silmissänikään.

Jos minua loukataan syvästi niin vihakin on aika syvällistä.

että mua olis petetty. en tiedä.. kun en ole saanut selvää syytä miksi lopettaa koko juttu, kun pääpiirteittäin on hyvin mennyt. Vai olisiko sittenkin juuri kyse pettämisestä ja nyt vain täytyy hakemalla hakea vikoja minusta. Sanoi, että käytökseni ahdistaa häntä ja kun yrittää kysyä että mikä siinä ahdistaa niin ei saa vastausta. Vaikeita juttuja. Mut tämä jouskari on ihanin koskaan tapaamani mies.. on hellä, sanoo helliä sanoja ja on mahtava seksissä jne. en tiedä.. pelottaa.

• samaa mieltä..
        uskoa kirjoitti:

että mua olis petetty. en tiedä.. kun en ole saanut selvää syytä miksi lopettaa koko juttu, kun pääpiirteittäin on hyvin mennyt. Vai olisiko sittenkin juuri kyse pettämisestä ja nyt vain täytyy hakemalla hakea vikoja minusta. Sanoi, että käytökseni ahdistaa häntä ja kun yrittää kysyä että mikä siinä ahdistaa niin ei saa vastausta. Vaikeita juttuja. Mut tämä jouskari on ihanin koskaan tapaamani mies.. on hellä, sanoo helliä sanoja ja on mahtava seksissä jne. en tiedä.. pelottaa.

..että hän pettää sinua. Hän on sinulle hellä ja rakastelee ihanasti, mutta et ole ainoa. Hän ei voi itselleen mitään ja naiset haluavat häntä. Hän tykkää sinusta, mutta hän ei tykkää ahdistelusta eikä ikävistä vihjailuista eikä kysymyksistä. Hän haluaa, että tyytyisit siihen mitä saat, kun hän yrittää parhaansa kanssasi. Minun mies on samanlainen. Olen aikanaan tehnyt päätöksen olla hänen kanssaan, vaikka muitakin on välillä. Olen kuulema paras kaikista.. se riittää mulle..hänkin on mulle paras kaikista.

• tapasimme...
        samaa mieltä.. kirjoitti:

..että hän pettää sinua. Hän on sinulle hellä ja rakastelee ihanasti, mutta et ole ainoa. Hän ei voi itselleen mitään ja naiset haluavat häntä. Hän tykkää sinusta, mutta hän ei tykkää ahdistelusta eikä ikävistä vihjailuista eikä kysymyksistä. Hän haluaa, että tyytyisit siihen mitä saat, kun hän yrittää parhaansa kanssasi. Minun mies on samanlainen. Olen aikanaan tehnyt päätöksen olla hänen kanssaan, vaikka muitakin on välillä. Olen kuulema paras kaikista.. se riittää mulle..hänkin on mulle paras kaikista.

vihdoin jouskarini kanssa ja hän tuli anteeksipyydellen.. vaikka tunti ennen näkemistämme oli vielä tyyliin että ei enempää.. en tiedä mikä meininki.. en tiedä uskallanko luottaa.. syy katkoon oli toinen nainen, se jo selvisi. Oli huomannut ettei tykkää kympillä jos voi ihastua jostain muustakin.. heidän välillä ei kuitenkaan ole mitään tapahtunut.. mene ja tiedä. no kuitenkin tuli takaisin ja nyt en tiedä luottaakko.. huoh.. kyl on vaikeeta.. minä en ole valmis jakamaan häntä yhdenkään kanssa.. ihmetyttää kun sanoo ettei voisi ikinä pettää, koska on kokenut itsekin samaa. kai sen aika näyttää.. eikä epäilykään mitään auta. pahentaa vaan asioita. jos jää pettämisestä kiinni niin sit saa mennä, mut siitä vaan on aika vaikee kiinni jäädä kun ei asuta edes samalla paikkakunnalla. Tosin miettinyt että mitkä ovat pettämisen merkkejä sitten. Jos ei vastaa illalla puheluun, eikä soita takaisin vaan laittaa viestinä hyvänyön toivotukset (eikä kysy mitä asiaa edes oli) niin eipä kai tuostakaan voi hirveästi ajatella olevan pettämässä.. plaah. jooh.. vaan se joka leikkii ryhtyy, leikin kestäkööt, sanotaan.

• ihmetyttää
        tapasimme... kirjoitti:

vihdoin jouskarini kanssa ja hän tuli anteeksipyydellen.. vaikka tunti ennen näkemistämme oli vielä tyyliin että ei enempää.. en tiedä mikä meininki.. en tiedä uskallanko luottaa.. syy katkoon oli toinen nainen, se jo selvisi. Oli huomannut ettei tykkää kympillä jos voi ihastua jostain muustakin.. heidän välillä ei kuitenkaan ole mitään tapahtunut.. mene ja tiedä. no kuitenkin tuli takaisin ja nyt en tiedä luottaakko.. huoh.. kyl on vaikeeta.. minä en ole valmis jakamaan häntä yhdenkään kanssa.. ihmetyttää kun sanoo ettei voisi ikinä pettää, koska on kokenut itsekin samaa. kai sen aika näyttää.. eikä epäilykään mitään auta. pahentaa vaan asioita. jos jää pettämisestä kiinni niin sit saa mennä, mut siitä vaan on aika vaikee kiinni jäädä kun ei asuta edes samalla paikkakunnalla. Tosin miettinyt että mitkä ovat pettämisen merkkejä sitten. Jos ei vastaa illalla puheluun, eikä soita takaisin vaan laittaa viestinä hyvänyön toivotukset (eikä kysy mitä asiaa edes oli) niin eipä kai tuostakaan voi hirveästi ajatella olevan pettämässä.. plaah. jooh.. vaan se joka leikkii ryhtyy, leikin kestäkööt, sanotaan.

ja ihmetyttää.. ei kai tuossa ole mitään ihmettelmistä et se noin sanoo.. :D hiukka ajatukset hukassa.. ja tekstikin sekavaa sitten. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      57
      3982
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2351
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2012
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1551
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe