3-vuorotyö+työmatkavähennys-kokemuksia!

. . .

Miten toimisitte, eli teen vuorotyötä, joskus tehdään pidempiä työvuoroja ja kuukauden aikana työpäiviä saattaa olla vain kymmenen. Toisinaan taas ns. "normi" 20 työpäivää kuukaudessa. Miten kirjaatte työmatkakulut? Lasketteko jonkun keskiarvon työpäiville, minkä mukaan ilomoitatte kulut vai miten?

6

4702

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin yrittäisin

      11 kuukautta omalla autolla, jos nyt on hirveän rehellinen, niin pistää vain sen 20 päivää.
      Käsittely riippuu paljon virkailijasta, ei siellä yleensä ole aikaa ruveta miettimään, että ehkä tuo pääsisi joskus yleiselläkin.
      Olen ollut kolmivuorotyössä viisi vuotta ja teen paljon yövuoroja, joten ei niitä työpäiviä kuukaudessa aina ole täysiä normaalimääriä, en kyllä ole ruvennut pitämään päiväkirjaa, milloin on mahdollista mennä yleisellä, milloin ei ja aina on hyväksytty matkavähennykset omalla autolla.

      • Itse olen laskenut vähennykset tehtyjen päivien mukaan.

        Tehtyjen työpäivien määrä X Edestakaisen matkan kilometrit X 0,22

        Näin saan kaikki reissut merkityksi ja läpi on mennyt.


    • näin.

      vuodessa keskimäärin 321 työpäivää.se kertaa työmatkat.ei verottaja tiedä mitä pirun vuorotyötä teet,ellet itse ole tyhmyyksissäsi mennyt sitä itse kertomaan.10v olen noin ilmoittanut,ja kunaan ei ole perään kysellyt.yleisillä kulkuneuvoilla ei tosin ole mahdollista kulkea mihinkään vuoroon.joka vuosi olen selvityksen noin tehnyt ja niin on läpi nmennyt.

      • tällä tavalla

        Ei sinne ruveta värkkäämään, että miinus 5 sairauspäivää ja yksi päivä mummon hautajaisissa.


    • Pizza6euroa

      Onko noin että verottaja ei tarkasta vuorotyöläisten ilmoittamia päiviä, eli siihen lappuun voi runoilla ihan mitä vaan kun verotgaja ei tarkasta niitä. Siistiä, ja onneks vaan tutkitaan kuuden euron pizzoja, eikä kilometreillä huijaamista, mistä taitaa tulla aika turhaa maksua miljoonien edestä vuodessa. Onneks suomessa ei ole kateellisia, niin hommaa voi jatkaa loputtomiin

      • qeryqeryt

        Kuinka monta verotarkastajaa ajattelit sitten että palkataan tutkimaan pelkästään 2 miljoonan ihmisen ilmoittamia vähennyksiä? Miten ylipäänsä kuvittelet että tuo tarkastaminen on mahdollista?

        Tuo ei ole mahdollista mitenkään muuten kuin JOKAISELLE suomalaiselle laitetaan varjoksi verottajalta tarkastaja joka tutkii tekemisiäsi 24/7 AIVAN KOKO AJAN!

        Mitäs luulet.. Onko mahdollista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe