97 komiaa senttiä. Ihanne oisi että naisen vyötärö olisi 88 cm. Kuka haluaa senttejää, minä voin niitä lahjoittaa.
Vaikka en minä tosissaan ala sen vuoksi laihikselle. Komia nainen siinä tärvääntyisi ja menisi vallan hukkaan ylellisen elämän tulos.
Miten on... käykö flaksi, jos on lihaa luitten päällä tämänkin verran, mitä luulette
Mittasin vyötäröni
49
2628
Vastaukset
- mittasin
navankohdalta niin 87 cm näyttää olevan ja painoa 80 kg ja pituutta on 180 cm, kengän koko 45,
- tän ikäsen indeksitaulukoss...
lievästi ylipainoinen, oon iloinen aina, paitsi
vaateostoksilla, syön hyvin, erittäin nautinnollisesti, ja pilailuhenkeäriittää. - t.l.
..mitataan kaks senttiä navan yläpualelta. Sanovat tuolla kuntoutuksessa ja niin mittasivat. Kymmenen senttiä tuli lisää vyötärömittaan sillä viisin. :(
Kyllä mä sitä ihmettelin ja sanoin, että mun vyötäröni on kyllä tuos navan kohdalla, se kapein paikka. Että silleen. - pilailutaulukkokin
tän ikäsen indeksitaulukoss... kirjoitti:
lievästi ylipainoinen, oon iloinen aina, paitsi
vaateostoksilla, syön hyvin, erittäin nautinnollisesti, ja pilailuhenkeäriittää.Painoindeksisi on: 34.3
Se tarkoittaa, että olet merkittävästi lihava. Sinulla on suositukseen nähden liikapainoa 28.7 kiloa - "meillä onkaan"....
pilailutaulukkokin kirjoitti:
Painoindeksisi on: 34.3
Se tarkoittaa, että olet merkittävästi lihava. Sinulla on suositukseen nähden liikapainoa 28.7 kiloa...antaa toisillemme tämänlaatuista "infoa"....?
- HTZA
"meillä onkaan".... kirjoitti:
...antaa toisillemme tämänlaatuista "infoa"....?
Me "muut" joudumme katselemaan moista hirvitystä koko ajan.
Asianomainen vain Lauantaisin, saunassa.
Jokusenkin kerran olen iloisesti valehdellut kun minulle on esitelty jotain "Marimekko"-tyyppistä kukkaistelttaa ja kysytty kirkkain silmin: "No, olenko sievä ja nätti?"
Ja kun on tunnin lenkki kävelty kesäauringossa, hissukseen, on se riepu jo hiestä märkä. Ja sitten menee litran verran tavallista Colaa alta aikayksikön, ja pari makkaravoileipää, kun alkoi tuo lenkkeily, niin hiukomaan.
Ja kalliiksi käy, sen kanssa ei paljon muuta kirjopyykkiä pesukoneeseen sovi, joku kesäinen kauluspaita, ehkä. - justiinsa
HTZA kirjoitti:
Jokusenkin kerran olen iloisesti valehdellut kun minulle on esitelty jotain "Marimekko"-tyyppistä kukkaistelttaa ja kysytty kirkkain silmin: "No, olenko sievä ja nätti?"
Ja kun on tunnin lenkki kävelty kesäauringossa, hissukseen, on se riepu jo hiestä märkä. Ja sitten menee litran verran tavallista Colaa alta aikayksikön, ja pari makkaravoileipää, kun alkoi tuo lenkkeily, niin hiukomaan.
Ja kalliiksi käy, sen kanssa ei paljon muuta kirjopyykkiä pesukoneeseen sovi, joku kesäinen kauluspaita, ehkä.sitten aikaas kauhea jäbälä kertakaikkiaan
- HTZA
justiinsa kirjoitti:
sitten aikaas kauhea jäbälä kertakaikkiaan
En minäkään, jokunen vuosi sitten, mitään juhlaa ollut katsella. Voi olla että en vieläkään, mutta 30kg. pudotus teki ihmeitä. ainakin näen napani, nöyhtää en vielä, lievä "miehekäs" pullotus on jäljellä, mutta vain lievä. Italialaiset kengät näkyy hyvin, ne kalliit.
185 cm. 100 kg. Laske siitä. (ja pelihommien jälkeen on vielä jokunen lihas pulleana). Että ruipeloksi en vielä pääse helpolla.
Se mitä kerroin edellisessä viestissä pätee yhä.
Kauheata ne ovat. - sisätautilekuri juuri sanoi
pilailutaulukkokin kirjoitti:
Painoindeksisi on: 34.3
Se tarkoittaa, että olet merkittävästi lihava. Sinulla on suositukseen nähden liikapainoa 28.7 kiloa50 vuotiaasta menee raja, että lievästi ylipainoinen, ja näkisitpä miten upea lady,
komia ja halattava..... - "meillä onkaan"....
HTZA kirjoitti:
Ja kalliiksi käy, sen kanssa ei paljon muuta kirjopyykkiä pesukoneeseen sovi, joku kesäinen kauluspaita, ehkä.Luin tuonnenpana, että vallan 30 kg.....
Juups!
Minulla ei "vielä" saavutettuna aivan tuota
Mutta enpä katso , että moisen takia voisin itseni ylentää ja toisille tuomioita jakaa
Olenpa huomannut kun olen täällä sivuilla välillä vieraillut, että sinulle kovastikin ajoittain huutia annetaan.
Sinä varmaankin moisesta olet kovasti "partaasi nauranut"
Uskoakseni olet tahallisesti halunnut aiheuttaa "myrskyä vesilasissa"
Mutta ebpä oikeasti ymmässä miksi tällä kirjoituksellasi haluat toista suoraan loukata.
Ymmartääkseni aloittaja on vakituisia kirjoittajia, jonka kanssa sinäkin olet ajatuksia vaihtanut.
Minun mielestäni aiheutat melkoista mielipahaa kirjoituksellasi.
Haluaisin kuitenkin kaikkine iloisine kiloineni toivottaa sinulle HYvää kesää :) - HTZA
Luin tuonnenpana, että vallan 30 kg.....
Juups!
Mutta enpä katso , että moisen takia voisin itseni ylentää ja toisille tuomioita jakaa
Olenpa huomannut kun olen täällä sivuilla välillä vieraillut, että sinulle kovastikin ajoittain huutia annetaan.
Mutta ebpä oikeasti ymmässä miksi tällä kirjoituksellasi haluat toista suoraan loukata.
Ymmartääkseni aloittaja on vakituisia kirjoittajia, jonka kanssa sinäkin olet ajatuksia vaihtanut.
Haluaisin kuitenkin kaikkine iloisine kiloineni toivottaa sinulle HYvää kesää :)minä en kirjoittanut mitään henkilökohtaisesti kenellekään.
En loukannut ketään, kirjoitin asiasta yleisellä tasolla. - HTZA
Luin tuonnenpana, että vallan 30 kg.....
Juups!
Haluaisin kuitenkin kaikkine iloisine kiloineni toivottaa sinulle HYvää kesää :)saatan kyllä aiheuttaa mutta se johtuu useimmin kalikan kalahtamisesta jonkun nilkkaan.
Minä kirjoitan yleisesti enkä, todellakaan, halua kirjoittaa hymisteleviä kommentteja "kannustavasti" jos en näe aihetta.
Ja kiitos! Hyvää kesää sinullekin, minulla se alkaa Keskiviikkona, viikon päästä, kaikki 4 viikkoa!
Tulkoon taivaalta vaikka "vanhoja ämmiä, parireet selässä" (V.Linna, Tuntematon sotilas/Hietanen).
Ja, ihan kiva vaikka tulisikin. Möisin ne reet kalliilla museoon ja ostaisin uudet kengät, Italialaiset. Vanhat menee kuitenkin taas päreiksi, matoja kaivaessa. - "meillä onkaan"....
HTZA kirjoitti:
saatan kyllä aiheuttaa mutta se johtuu useimmin kalikan kalahtamisesta jonkun nilkkaan.
Minä kirjoitan yleisesti enkä, todellakaan, halua kirjoittaa hymisteleviä kommentteja "kannustavasti" jos en näe aihetta.
Ja kiitos! Hyvää kesää sinullekin, minulla se alkaa Keskiviikkona, viikon päästä, kaikki 4 viikkoa!
Tulkoon taivaalta vaikka "vanhoja ämmiä, parireet selässä" (V.Linna, Tuntematon sotilas/Hietanen).
Ja, ihan kiva vaikka tulisikin. Möisin ne reet kalliilla museoon ja ostaisin uudet kengät, Italialaiset. Vanhat menee kuitenkin taas päreiksi, matoja kaivaessa....Ok. Hyvä, että itse ajattelet yleisellä tasolla kirjoittaneesi...
Minä uudelleen lukemisen jälkeenkin näen asia toisin.
MUTTA en harrasta jankkaamista, joten en jatka .
Vaan kiitän Hyvän kesän toivotuksesta
Olenpa koko kesän töissä ja lomani on sitten syksyllä
Ja koska kerran olen töissä toivotan sinut ostoksille : Myyn mielelläni sinulle ne Italialaiset :)
Tahi saatanpa puhua sinut pyörryyksiin myyntipuheillani ja unohdatkin ne Italialaiset
Saattaisipa varpaillesi koittaa uusi aika :D)))
- Angel of The Morning
75cm näytti kylmä, metallinen mittanauha.
Mutta olen muutenkin pieni, 163cm käypi. Pitäähän sitä jotain pehmikettäkin olla;)
- -mummi55-
minunkin kaivettava mittanauha esille ja mitattava. Lukema oli 75cm. Pienehkö olen muutenkin.
- HTZA
vanha nauha kutistunut, täytynee ostaa uusi.
No, suurehko olen muutenkin.
- syysunelma
on kertynyt 73 cm, vaikken lyhyt olekaan. Ei ne lihat luiden päällä haittaa, tärkeintä on mitä sieltä sisimmästä löytyy.
- käykö flaksi
vai ei.
Jokainen lihansa kantaa, eikö niin? - Angel of The Morning
Minulla ei ole vyötärön kohdalla luita,
ei niitä pitäisi siinä kohti olla muillakaan. - 64cm vyötärö
hetkeä ennen pyörtymistä 60cm, korkealta en pudonnut ;)
- paksu!
Kokonaista 66cm! Pyörryin vasta mitattuani. :)
- parempi**
vaihtoehto, ampiasensielu vai ampiasvyötärö.
- tarviin
avustajan jotta saisin mitattua vyötärönympärykseni.
Semmoosen joka kiertäisi itteni ympäri ja mittaisi. - paremp
ampiaisvyätärö ja enkelinsiälu.
- ja nimmaria en tähän laita :)
70 cm. Ja tarkoittaako tämä ihanne 88 cm sitten sitä että pitäisi syödä riskimmin, että vyötärö katoaisi? Muut mitat: Pituus 165, rinnanympärys 90 cm, lantionympärys 90 cm, paino 57 ja ikä 52. Kengännumero on 37. Muuten en kehuisi, kun peiliin katsoo ja vertaa nuoruudenkuviin. Hui kauhistus:)
- Normaaleja
olemme. :)
Omat mittani ovat: 90-65-90 paino 47 pituus 150
ikä 52 ja kengännumero 36.
Olkaamme iloisia hoikkuudestamme. Ei kaikkien tarvitse olla pullukoita. - ja nimmaria en tähän laita :)
Normaaleja kirjoitti:
olemme. :)
Omat mittani ovat: 90-65-90 paino 47 pituus 150
ikä 52 ja kengännumero 36.
Olkaamme iloisia hoikkuudestamme. Ei kaikkien tarvitse olla pullukoita.Joskus vaan tuntuu, että normaali on epänormaalia. En minäkään enää nuoruusmittoihin pääse eikä liene tarpeenkaan. Silloin oli vyötärönympärys 63 cm. Ja mitä hyötyä siitä muka oli sillonkaan? Minusta tuntuu, etteivät miehet nuoruudessani nähneet minussa mitään vyötärön yläpuolella. Se siitä vyötäröstä ja kauneusihanteista :)
- tuo naiselle
sopii. Tykkään vähän pyöreistä ja pehmeistä. Ei luut yhteen kolise. Isot rinnatkin olisi suotavia, että jos siltä kohtaa mitat.
Rupesin kuitenkin miettimään, kun paljon puhutaan "miehen mitasta". Mistä se lasketaan?
Onko se varmaa, jos kittaa muutaman korin kaljaa ja hankkii kunnon kaljamahan? Vai hoituisiko paremmin, jos hommaisi netin roskapostissa kaupitun peniksenvenyttäjän? Kummalla konstilla naiselle kelpaisi? - Pirre*
, ja ei olla moksiskaan kiloista, nehän on meidän omia :)
- Pirre*
ihannemittoihin pääsisi?
On se sitten syötävä sitä grillimakkaraa :)- Pirre*
mies-vm56 kirjoitti:
grillimakkara eikä sen kyytipoikakaan kun ei ole kuin 80 cm.
sit ruipelo. :)
Mitenkäs pitkä sie olet? Tietysti 190 sentimetriä? :) Pirre* kirjoitti:
sit ruipelo. :)
Mitenkäs pitkä sie olet? Tietysti 190 sentimetriä? :)mikä ruipelo. Onneks ei kuitenkaan niin pitkä ruipelo, 20 vähemmän, eli lyhyt ruipelo.
- Pirre*
mies-vm56 kirjoitti:
mikä ruipelo. Onneks ei kuitenkaan niin pitkä ruipelo, 20 vähemmän, eli lyhyt ruipelo.
aina ajattelin, olin siis rakentanut mielikuvan isosta miehestä, - niin se tämä virtualimaailma toimii, sanoista saatujen mielikuvien varassa.
P.s. iso mieshän sie kyllä oletkin - sydämeltäsi ja se on jottai jos mikä :)
voisit senttejä lahjoittaa..Minä oon lihotuskuurilla.Nytkin oon kyl normaalipainoinen,mut joteski näyttäis mukavamalta,ku olis vähän enempi vielä ympärillä pehmeetä...:)
Karkkia oon syöny jo paljon ja makkaraa,mut vielä ei oo tehonnu niin paljon ku tarvis..:)- Pirre*
ei oo luojan lahjat tasan :( - arvaa jos söisin karkkia ja makkaraa niinkuin mieli tekisi, - en sopisi ovista ...epistä! :)
Pirre* kirjoitti:
ei oo luojan lahjat tasan :( - arvaa jos söisin karkkia ja makkaraa niinkuin mieli tekisi, - en sopisi ovista ...epistä! :)
mä kyl lihoin,mutta nykyään painoa ei tuu millään..:( Jos jonkun verran kertyy,nii se tippuu taas samantien pois..
Minusta naisen ei tarvi, eikä saa olla mikään tikku.Pikkusysteri on älyttömän hoikka ja vaatteet roikkuu päällä niinku kepin nokassa..mii-su kirjoitti:
mä kyl lihoin,mutta nykyään painoa ei tuu millään..:( Jos jonkun verran kertyy,nii se tippuu taas samantien pois..
Minusta naisen ei tarvi, eikä saa olla mikään tikku.Pikkusysteri on älyttömän hoikka ja vaatteet roikkuu päällä niinku kepin nokassa..tyttäreni on sellainen kukkakeppi, ihan pahaa tekee kattoakin, mutta nuorena tietysti tosi laihakin on nätti.
Nyt painaa ne LUUT ;)
- naisen oikeat
mitat, nimittäin tuumissa!
- hyvä soitanta
kappale myös mutta kenenkäs biisi, muistatteko?
- sanoo_suttura*
10-5-10! Siinä mittani...hyppelen tässä näppäimeltä toiselle kirjoittaessani. A:lta Ä:lle siirtyessäni otan pitkän harppauksen mutta joskus ei voimat pikku kintuissani riitä ja tipahdan alas jo K:lla...
- Otto-Vaan
Punnitaan neuvolassa.:)
Yksi mitta oli 1050 mm, mutten kerro mikä.;) - roteva nainen
Minua sitten ärsyttää, että naisen keskimitan mukaan vyötärön pitäisi olla 88 cm. Naisia on eri kokoisia, on suuria naisia ja pieniä naisia.
- "Laihduttaja"
Olet auttamattomasti liian tukevaa sorttia. Naisen vyötärön tulee olla alle 60cm, ja miehen alle 90cm.Pidän hoikista naisista joilla muut muodot ja ulokkeet paikallaan ja hyvin esillä, mutta Sinun kaltaisilla naisilla läskiä niin paljon vartalolla että miehen vaikea tietää onko kädessä naisen rinta, vai muu rasvapoimu, ja niitähän teillä riittää.
Laihaksi en itseäni luullutkaan ja on mukava lukea monenlaisia kommentteja. Meitä on joka junaan ja kaikkia meitä tarvitaan...sinuakin.
väliä sillä on,onko se tissi vai rasvapoimu siinä käpälässä..Saman asian se vetää..Onpahan sitten enempi kopeloitavaa.:)
Jos itse pidät hoikista,niin ei anna oikeutta arvostella muita..Taaplataan jokainen omine avuinemme..:)
- Heikunkeikku
...se "flaksi" riipu ihan muista seikoista, kuin vyötärön mitasta.
Joillekin sopii pieni pyöreys.
Ja pituudellakin on merkityksensä.
Mun vyötärön ympärys on 81cm., mutta en ole koskaan ajatellut, että sillä olisi mitään merkitystä.
Ja eikö ne miehet vähän pyöreähköistä pidä enemmän, tämmöstä oon kuullut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177