BE2

VAROKAA

TODELLINEN HUIJARI-FIRMA...ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA
MENKÖ OSTAMAAN JÄSENYYTTÄ! MENETÄTTE RAHANNE!
RAHASTAVAT LUOTTOKORTTIANNE LOPUTTOMIIN!
IRTISANOMINEN EI ONNISTU!

73

8239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • firma on

      ei oo tuttu

    • krista1961

      Hei! Mulla ainakin onnistui irtisanominen tosi vaivattomasti Lähetin kirjeen osoitteeseen be2 GmbH,Gustomer service,2koffers chmatts gaessel,L-6755 GREVEN MACHER kirjeeseen laitoin tiedot; etu-sukunimi,osoite,sähköpostiosoite,käyttäjätunnus,liittymispäivämäärä,jäsenyydestä maksettu summa,syy irtisanomiseen,allekirjoitus ja nimen selvennys. Meni noin viikko ja sain vahvistuksen sähköpostiini että peruutus on vastaanotettu ja jäsenyys päättyy maksetrun jakson loppuun. Lykkyä vaan muillekkin,mutta tuo asiakaspalvelusta saatu osoite toimi ainakin minulla

      • älkää missään nimessä liittykö

        Älkää siis todellakaan liittykö tuohon!!
        Vievät rahat, ja irtisanoutua voi vain faksitse, kellä nyt faksi enää on?!!
        Markkinointi on harhaanjohtavaa, palvelu ei teknisesti toimi, eikä siellä kukaan hullu edes liiku. Eli älä hukkaa rahoja tollaseen, todella kiskuri-riistofirma, Luxemburgissa.


      • tyhmäsaapas
        älkää missään nimessä liittykö kirjoitti:

        Älkää siis todellakaan liittykö tuohon!!
        Vievät rahat, ja irtisanoutua voi vain faksitse, kellä nyt faksi enää on?!!
        Markkinointi on harhaanjohtavaa, palvelu ei teknisesti toimi, eikä siellä kukaan hullu edes liiku. Eli älä hukkaa rahoja tollaseen, todella kiskuri-riistofirma, Luxemburgissa.

        itse kokeilin vain muutaman päivän sitä ilmaista liittymää, mutta hokasin että kaikki saamani viestit oli kuin kopio toisesta,eli hokasin että varmaan joltain koneelta tulee eikä keneltään henkilöltä.Onneksi lopetin ennen liittymistä nyt kun kävin tos vähän googlettamassa be2 sivuilla niin aika hurja on be2


      • uutistenlukija Z

        Be2 antoi 3 pv:n ajan käyttää ilmaiseksi palveluja. En ole ostanut Premium-jäsenyyttää kuultuani sen ongelmista. Kyllähän se niin on, että maksu pitäisi tapahtua muulla tavoin kuin luottokortilla. Kaikilla ei ole edes luottokorttia.

        Joka tapauksessa aika vähän tuolla Be Kakkosessa on ehdokkaita ja osa on myös Suomi kaksnelosen treffeissä. Hukkaan olisi rahat menneet, kun pääsi paremmin tutustumaan.

        Voi olla, että irtisanominen onnistuu jollakin kirjeellä, mutta sen perille meno jo pelkästään ulkomaille kestää. Ja melko vaivalloista, jos eroaminen pitää tehdä ulkomaille lähetetävälle kirjeellä.


      • Be2 lähettää vain lisää vaa...
        uutistenlukija Z kirjoitti:

        Be2 antoi 3 pv:n ajan käyttää ilmaiseksi palveluja. En ole ostanut Premium-jäsenyyttää kuultuani sen ongelmista. Kyllähän se niin on, että maksu pitäisi tapahtua muulla tavoin kuin luottokortilla. Kaikilla ei ole edes luottokorttia.

        Joka tapauksessa aika vähän tuolla Be Kakkosessa on ehdokkaita ja osa on myös Suomi kaksnelosen treffeissä. Hukkaan olisi rahat menneet, kun pääsi paremmin tutustumaan.

        Voi olla, että irtisanominen onnistuu jollakin kirjeellä, mutta sen perille meno jo pelkästään ulkomaille kestää. Ja melko vaivalloista, jos eroaminen pitää tehdä ulkomaille lähetetävälle kirjeellä.

        Tiedoksi vaan, että oon yrittäny irtisanoutua Be2 kirjeitse, ja sieltä ilmotetaan, että kirje ei olekaan - yllätys yllätys- tullu perille. Eli k-tus jatkuu...

        Irtisanoutumine ei todellaakaan ole helppoa, niinku toi ym. viestin lähettäjä (ehkä Be2-nimisestä firmasta) väittää.
        Mä en näytä pääsevän eroon palvelusta millään. Pitäs varmaan ottaa kuningaskuluttajaan yhteyttä!


      • maallinen
        Be2 lähettää vain lisää vaa... kirjoitti:

        Tiedoksi vaan, että oon yrittäny irtisanoutua Be2 kirjeitse, ja sieltä ilmotetaan, että kirje ei olekaan - yllätys yllätys- tullu perille. Eli k-tus jatkuu...

        Irtisanoutumine ei todellaakaan ole helppoa, niinku toi ym. viestin lähettäjä (ehkä Be2-nimisestä firmasta) väittää.
        Mä en näytä pääsevän eroon palvelusta millään. Pitäs varmaan ottaa kuningaskuluttajaan yhteyttä!

        Kaveri kerto että jostain FAQ kautta Premium jäsenyyden peruminen onnistu hyvin, sai peruutuskoodin tai jotain, pitää kuulemma vaan seurata niitä linkkejä.. Totta nyt joku toinenkin keino täytyy olla kuin faksin lähettäminen!!


      • Peruuttamattomasti?
        maallinen kirjoitti:

        Kaveri kerto että jostain FAQ kautta Premium jäsenyyden peruminen onnistu hyvin, sai peruutuskoodin tai jotain, pitää kuulemma vaan seurata niitä linkkejä.. Totta nyt joku toinenkin keino täytyy olla kuin faksin lähettäminen!!


      • ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu
        Be2 lähettää vain lisää vaa... kirjoitti:

        Tiedoksi vaan, että oon yrittäny irtisanoutua Be2 kirjeitse, ja sieltä ilmotetaan, että kirje ei olekaan - yllätys yllätys- tullu perille. Eli k-tus jatkuu...

        Irtisanoutumine ei todellaakaan ole helppoa, niinku toi ym. viestin lähettäjä (ehkä Be2-nimisestä firmasta) väittää.
        Mä en näytä pääsevän eroon palvelusta millään. Pitäs varmaan ottaa kuningaskuluttajaan yhteyttä!

        Tiedoksi vaan multakin: olin sitten - yllätys yllätys - minäkin tehnyt irtisanotumisessa VIRHEEN ja olen edelleen jäsen, vaikka olen tietääkseni poistanut sieltä profiilini eikä niitä idioottimaisia "c4c23c4c4 on lähettänyt sinulle postia, vastaathan hänelle" enää ole tullut lainkaan.

        Kuningask-ttaja be2!


      • onnea sulle

        jos pääsit irti


      • Ainoa keino
        onnea sulle kirjoitti:

        jos pääsit irti

        Kuoletin korttini ja senjälkeen ne on Luottokunnan mukaan yrittäneet periä eilenkin uusia huijauksiaan, mutta kun kortti ei ole enää maksukelpoinen.... heh... Sitten huomasin, että ne alkoivat uhkailemaan sähköpostiini oikeudella, lakimiehillä ja perintäfirmalla. Sekä kuluttajasuoja- asiamies että luottokunnasta sanottiin, että ne yrittää epätoivoisesti saada ihminen maksamaan lisää ja lisää. Meitä on jo paljon joita on huijattu ja voitaisiin tehdä ryhmäkanne oikeuteen. siitä tulisi suomen suurin ja ensimmäinen ryhmäkanne! Ja saataisiin huijaus ainakin suomesta loppumaan!


      • kuolettaa korttia!!
        Ainoa keino kirjoitti:

        Kuoletin korttini ja senjälkeen ne on Luottokunnan mukaan yrittäneet periä eilenkin uusia huijauksiaan, mutta kun kortti ei ole enää maksukelpoinen.... heh... Sitten huomasin, että ne alkoivat uhkailemaan sähköpostiini oikeudella, lakimiehillä ja perintäfirmalla. Sekä kuluttajasuoja- asiamies että luottokunnasta sanottiin, että ne yrittää epätoivoisesti saada ihminen maksamaan lisää ja lisää. Meitä on jo paljon joita on huijattu ja voitaisiin tehdä ryhmäkanne oikeuteen. siitä tulisi suomen suurin ja ensimmäinen ryhmäkanne! Ja saataisiin huijaus ainakin suomesta loppumaan!

        Uskokaa jo nyt hyvät ihmiset että sitä luottokorttia EI tarvitse kuolettaa!

        Jos be2 (tai KUN, heidät tuntein) veloittaa uudestaan se on RIKOS. Luottokunnan kautta poliisille, niin menee oikea tie!


      • ja vaivaa paljonkin
        kuolettaa korttia!! kirjoitti:

        Uskokaa jo nyt hyvät ihmiset että sitä luottokorttia EI tarvitse kuolettaa!

        Jos be2 (tai KUN, heidät tuntein) veloittaa uudestaan se on RIKOS. Luottokunnan kautta poliisille, niin menee oikea tie!

        No ei tietysti tarvitse kuolettaa. Joo. Jos tykkäät sitten tehdä siitä be2- tulevista laskuista (jokaisesta!) kirjallisen reklamaation luottokunnalle ja sitten viedä asiaa itse vielä poliisille, niin ihan jees, jos olet työtön ja sinulla ei ole yhtään mitään järkevämpää tekemistä elämässäsi. Toinen vaihtoehto: Kuoleta kortti parin minuutin puhelulla ja ne lähettää uuden jota be2 ei pääse veloittamaan enää.

        Valinta on tietysti jokaisen oma. Joo, ei tosiaan TARVITSE kuolettaa. Eikä kukaan pakota varsinkaan kuolettamaan. Jos tykkää juosta ilman palkkaa ja kirjoitella kirjallisia reklamaatioita, joita luottokunta vaatii jokaisesta laskusta. Ihan miten vaan... Järki säästää hikeä (suomalainen sanonta) Ja tyhmästä päästä kärsii aina lompakko (sekin ihan totta...)


      • olla noin?
        ja vaivaa paljonkin kirjoitti:

        No ei tietysti tarvitse kuolettaa. Joo. Jos tykkäät sitten tehdä siitä be2- tulevista laskuista (jokaisesta!) kirjallisen reklamaation luottokunnalle ja sitten viedä asiaa itse vielä poliisille, niin ihan jees, jos olet työtön ja sinulla ei ole yhtään mitään järkevämpää tekemistä elämässäsi. Toinen vaihtoehto: Kuoleta kortti parin minuutin puhelulla ja ne lähettää uuden jota be2 ei pääse veloittamaan enää.

        Valinta on tietysti jokaisen oma. Joo, ei tosiaan TARVITSE kuolettaa. Eikä kukaan pakota varsinkaan kuolettamaan. Jos tykkää juosta ilman palkkaa ja kirjoitella kirjallisia reklamaatioita, joita luottokunta vaatii jokaisesta laskusta. Ihan miten vaan... Järki säästää hikeä (suomalainen sanonta) Ja tyhmästä päästä kärsii aina lompakko (sekin ihan totta...)

        Reklamoin yhden laskun ja luottokunta palautti rahat. He sanoivat puhelimessa ettei be2 enää voi laskuttaa minua eikä korttia tarvitse vaihtaa.

        Onko tosiaan noin kuin sanoit?


      • vähällä niin...
        olla noin? kirjoitti:

        Reklamoin yhden laskun ja luottokunta palautti rahat. He sanoivat puhelimessa ettei be2 enää voi laskuttaa minua eikä korttia tarvitse vaihtaa.

        Onko tosiaan noin kuin sanoit?

        hienoa...
        be2 on yrittänyt luottokunnan mukaan veloittaa useasti kuoletettua korttiani mutta kun se ei ole enää myyntikelpoinen kuoletuksen jälkeen. Minä olen joutunut reklamoimaan useita veloituksia mutta probleema on se, että kun ne oli ehditty jo lähettää luxembourgiin niin rahoja ei enää kovin helposti saa takaisin. No hyvä jos sinä pääset noin vähällä ja helposti. Minun kokemukset ovat hieman työläämmät kyseisestä klubista ja reklamoinneista. Niitä on ollut useampia ja nyt be2 uhkailee oikeustoimilla. Onneksi niillä ei ole oikeaa osoitettani... (Sitä ne yrittää saada irtisanomis- ilmoituksen kautta ja ne myy kaikki asiakkaan tiedot muillekin firmoille). Hyvä kun korttia ei tarvitse kuolettaa. Minä olen vain tyytyväinen kun tajusin vaatia sitä. Jos sinulle on luvattu niin, sinulla ei varmaan ole enää tulevaisuudessa mitään huolta be2: sta :)))


      • Vai niin toimii...

        No aika monella on ihan toisenlaisia kokemuksia. Iltasanomat- lehti kokeili kuuleman mukaan irtisanomista kirjeitse ja kirje tuli takaisin "Tuntematon osoite, palautetaan lähettäjälle". Ja useilla muilla ihan sama juttu. Minun kirje kuulemaa hävisi matkalla ja he eivät saaneet sitä ja siksi jäsenyys jatkui ja rahaa tilitettiin heille. Onneksi olkoon vain Krista! Ihme juttu sinulle sattuikin...


      • huolta be2sta
        vähällä niin... kirjoitti:

        hienoa...
        be2 on yrittänyt luottokunnan mukaan veloittaa useasti kuoletettua korttiani mutta kun se ei ole enää myyntikelpoinen kuoletuksen jälkeen. Minä olen joutunut reklamoimaan useita veloituksia mutta probleema on se, että kun ne oli ehditty jo lähettää luxembourgiin niin rahoja ei enää kovin helposti saa takaisin. No hyvä jos sinä pääset noin vähällä ja helposti. Minun kokemukset ovat hieman työläämmät kyseisestä klubista ja reklamoinneista. Niitä on ollut useampia ja nyt be2 uhkailee oikeustoimilla. Onneksi niillä ei ole oikeaa osoitettani... (Sitä ne yrittää saada irtisanomis- ilmoituksen kautta ja ne myy kaikki asiakkaan tiedot muillekin firmoille). Hyvä kun korttia ei tarvitse kuolettaa. Minä olen vain tyytyväinen kun tajusin vaatia sitä. Jos sinulle on luvattu niin, sinulla ei varmaan ole enää tulevaisuudessa mitään huolta be2: sta :)))

        silti varmaan loppuelämä...!


        Luulenpa että vahdin luottokorttilaskuani kuin haukka tästä lähtien. Ettei vaan lue taas "Luxemburg"!

        Taidan nyt kerran vielä varmistaa luottokunnalta oliko asia niin, etteivät voi enää veloittaa.

        Toivon sulle voimia tuon h-vetinkoneen kanssa! Minusta on SUURI vitsi että be2 uhkailee OIKEUStoimilla sinua! Kukapa OIKEUSviranomainen ottaisi heidän asiansa hoidettavakseen?!


      • perintätoimisto itselläään
        huolta be2sta kirjoitti:

        silti varmaan loppuelämä...!


        Luulenpa että vahdin luottokorttilaskuani kuin haukka tästä lähtien. Ettei vaan lue taas "Luxemburg"!

        Taidan nyt kerran vielä varmistaa luottokunnalta oliko asia niin, etteivät voi enää veloittaa.

        Toivon sulle voimia tuon h-vetinkoneen kanssa! Minusta on SUURI vitsi että be2 uhkailee OIKEUStoimilla sinua! Kukapa OIKEUSviranomainen ottaisi heidän asiansa hoidettavakseen?!

        Kyllä ottaa perinnän hoidettavakseen kun asiakashan on todistettavasti hyväksynyt sopimuksen ja he ovat ilmoittaneet että heidän mielestään minulla ja heillä on voimassaoleva sopimus jonka pohjalta minulle kertyy velkaa heille joka kuukaudelta. Minä olen kyllä saanut nyt viranomaiset taakseni jotka sanovat että he odottavat sitä kun tulee oikeuskäsittely veloistani be2- paskafirmalle joka on tällähetkellä levinnein huijaus ympäri maailman. onneksi heillä ei ole nykyistä osoitettani että he eivät saa kiinni.


      • VIE JULKISUUTEEN
        perintätoimisto itselläään kirjoitti:

        Kyllä ottaa perinnän hoidettavakseen kun asiakashan on todistettavasti hyväksynyt sopimuksen ja he ovat ilmoittaneet että heidän mielestään minulla ja heillä on voimassaoleva sopimus jonka pohjalta minulle kertyy velkaa heille joka kuukaudelta. Minä olen kyllä saanut nyt viranomaiset taakseni jotka sanovat että he odottavat sitä kun tulee oikeuskäsittely veloistani be2- paskafirmalle joka on tällähetkellä levinnein huijaus ympäri maailman. onneksi heillä ei ole nykyistä osoitettani että he eivät saa kiinni.

        Toi on aivan uskomaton tilanne sulla!

        Ota ihmeessä yhteyttä siihen Iltalehden toimittajaan joka teki jo be2-kusetuksesta kaksi juttua! Hän voi haastatella sinua nimettömänä. Toimittajilla on myös nk. lähdesuoja joten tietosi ovat turvassa hänellä.

        Tuo on NIIN karsea tapaus, että vie kaikille suomalaisille julki!


      • tosiaan, krista
        Vai niin toimii... kirjoitti:

        No aika monella on ihan toisenlaisia kokemuksia. Iltasanomat- lehti kokeili kuuleman mukaan irtisanomista kirjeitse ja kirje tuli takaisin "Tuntematon osoite, palautetaan lähettäjälle". Ja useilla muilla ihan sama juttu. Minun kirje kuulemaa hävisi matkalla ja he eivät saaneet sitä ja siksi jäsenyys jatkui ja rahaa tilitettiin heille. Onneksi olkoon vain Krista! Ihme juttu sinulle sattuikin...

        jos tuo viestisi oli totta niin älä krista suutu

        mutta kun yhtä sun toistakin juttua on myös be2 tänne joukkoon tummaan lähetellyt

        niin

        epäilen ettet vaan sinäkin olisi niitä taruja

        ????

        korjaa jos olen väärässä

        ei millään pahalla

        paitsi jos olet be2n edustaja


      • jännittää
        tosiaan, krista kirjoitti:

        jos tuo viestisi oli totta niin älä krista suutu

        mutta kun yhtä sun toistakin juttua on myös be2 tänne joukkoon tummaan lähetellyt

        niin

        epäilen ettet vaan sinäkin olisi niitä taruja

        ????

        korjaa jos olen väärässä

        ei millään pahalla

        paitsi jos olet be2n edustaja

        ehdin tehdä sopimuksen ennenkuin muiden paniikista laskujen kanssa. Lähetin monta sähköpostia asiakaspalveluun ja laskutukseen. Niihin ei ole vastattu. Luin jäsensopimuksen uudestaan tarkkaan. menin ohjelmaan asetukset- premius.-jäsenyys ja maksaminen-maksaminen-tekstistä linkki irtasanominen-sen jälkeen kysymyksiin vastaamista ja jatka -valikon valitsemista monta kertaa aina uusien kysymysten jälkeen. sit ohjelma imoitti,että virhe irtisanoutumisessa ja aloitin homman uudestaan. tein sen uudestaan ja sain sahköpostiini peruutuskoodin, jota sivusto kysyi, kun kirjauduin sinne uudestaa. sit sahköpostiin tuli vahvistus jäsenyyden irtisanomisesta. Jännittää silti, tuleeko uusia laskuja. ilmoitin kyllä heille, että liian hankala löytää irtisanoutumisen linkkiä sivustolta.


      • tiedoksi
        jännittää kirjoitti:

        ehdin tehdä sopimuksen ennenkuin muiden paniikista laskujen kanssa. Lähetin monta sähköpostia asiakaspalveluun ja laskutukseen. Niihin ei ole vastattu. Luin jäsensopimuksen uudestaan tarkkaan. menin ohjelmaan asetukset- premius.-jäsenyys ja maksaminen-maksaminen-tekstistä linkki irtasanominen-sen jälkeen kysymyksiin vastaamista ja jatka -valikon valitsemista monta kertaa aina uusien kysymysten jälkeen. sit ohjelma imoitti,että virhe irtisanoutumisessa ja aloitin homman uudestaan. tein sen uudestaan ja sain sahköpostiini peruutuskoodin, jota sivusto kysyi, kun kirjauduin sinne uudestaa. sit sahköpostiin tuli vahvistus jäsenyyden irtisanomisesta. Jännittää silti, tuleeko uusia laskuja. ilmoitin kyllä heille, että liian hankala löytää irtisanoutumisen linkkiä sivustolta.

        en muuten ilmoittanut heille osoitettani enkä puhelinnumeroani, vaikka heidän ohjelmansa sitä kysyi. olivat vaan muka merkinneet ne pakollisiksi tiedoiksi.


      • suljin
        tiedoksi kirjoitti:

        en muuten ilmoittanut heille osoitettani enkä puhelinnumeroani, vaikka heidän ohjelmansa sitä kysyi. olivat vaan muka merkinneet ne pakollisiksi tiedoiksi.

        varmuuden vuoksi suljin myös luottokorttini. menkööt ensimmäinen maksu, koska käytin palvelua yhden vapaan viestin kirjoittamiseen. eivät nyt pysty toistamiseen ainakaan veloittamaan korttiani, koska saan uuden kortin ja tunnuksen. kortin sulku 10e ja uusi tunnusluku 5e. Kannattaa lukea sopimus uudestaan, niin tietää milloin joutuu maksamaan ja milloin ei. eli jos ei ole ehtinyt käyttää palvelua, niin ei joudu maksamaan, jos peruuu sopimuksen 14 päivän kuluessa. jos on ehtinyt käyttää palvelua, kuten minä yhden vapaan viestin verran, joutuu maksamaan tekemänsä sopimuksen mukaan. irtisanoutua voi ohjelman kautta 14 päivää ennen sopimuskauden loppumista. tein irtisanoutumisen ohjelman kautta seuraavana päivänä sopimuksen alkamisesta. ohjelma tosin sanoi, että sinulla on vielä runsaasti aikaa irtisanoa, koska sopimukseni päättyy 19.01.2009. sanoin kuitenkin irti heti.


      • jos tuo pitää paikkaansa
        suljin kirjoitti:

        varmuuden vuoksi suljin myös luottokorttini. menkööt ensimmäinen maksu, koska käytin palvelua yhden vapaan viestin kirjoittamiseen. eivät nyt pysty toistamiseen ainakaan veloittamaan korttiani, koska saan uuden kortin ja tunnuksen. kortin sulku 10e ja uusi tunnusluku 5e. Kannattaa lukea sopimus uudestaan, niin tietää milloin joutuu maksamaan ja milloin ei. eli jos ei ole ehtinyt käyttää palvelua, niin ei joudu maksamaan, jos peruuu sopimuksen 14 päivän kuluessa. jos on ehtinyt käyttää palvelua, kuten minä yhden vapaan viestin verran, joutuu maksamaan tekemänsä sopimuksen mukaan. irtisanoutua voi ohjelman kautta 14 päivää ennen sopimuskauden loppumista. tein irtisanoutumisen ohjelman kautta seuraavana päivänä sopimuksen alkamisesta. ohjelma tosin sanoi, että sinulla on vielä runsaasti aikaa irtisanoa, koska sopimukseni päättyy 19.01.2009. sanoin kuitenkin irti heti.

        Ovat nyt mediajuttujen jälkeen sentään jotenkin ehkä tehneet perumisen mahdolliseksi.

        Toivotaan etteivät enää laskuta sinua!

        Mutta aikas rahat he saivat: yksi vapaa viesti, muutama rivi kait = 138 euroa plus luottokortin sulku ja uusi tunnusluku 15 euroa.

        Tästä sun esimerkistä huomaa sen kuinka kannattava petosautomaatti be2 on.


      • toisinaan sitten taas ei
        suljin kirjoitti:

        varmuuden vuoksi suljin myös luottokorttini. menkööt ensimmäinen maksu, koska käytin palvelua yhden vapaan viestin kirjoittamiseen. eivät nyt pysty toistamiseen ainakaan veloittamaan korttiani, koska saan uuden kortin ja tunnuksen. kortin sulku 10e ja uusi tunnusluku 5e. Kannattaa lukea sopimus uudestaan, niin tietää milloin joutuu maksamaan ja milloin ei. eli jos ei ole ehtinyt käyttää palvelua, niin ei joudu maksamaan, jos peruuu sopimuksen 14 päivän kuluessa. jos on ehtinyt käyttää palvelua, kuten minä yhden vapaan viestin verran, joutuu maksamaan tekemänsä sopimuksen mukaan. irtisanoutua voi ohjelman kautta 14 päivää ennen sopimuskauden loppumista. tein irtisanoutumisen ohjelman kautta seuraavana päivänä sopimuksen alkamisesta. ohjelma tosin sanoi, että sinulla on vielä runsaasti aikaa irtisanoa, koska sopimukseni päättyy 19.01.2009. sanoin kuitenkin irti heti.

        Kirjoitit että kannattaa lukea sopimus.

        Ei oo paljon siitä hyötyä koska ehdot muuttuu aivan sopimuksesta riippumatta. Joillekin onnistuu päästä irti, toisille ei. Jotkut saivat rahat takaisin, toiset eivät.

        Jokaisen pitää ymmärtää ettei noin toimi mikään ns kunniallinen liikeyritys. (Ja jes, kiitos kysymästä, minä sain 138 euroani takaisin, en tosin ihan helposti mutta sain kumminkin).


      • että sait rahasi takaisin
        toisinaan sitten taas ei kirjoitti:

        Kirjoitit että kannattaa lukea sopimus.

        Ei oo paljon siitä hyötyä koska ehdot muuttuu aivan sopimuksesta riippumatta. Joillekin onnistuu päästä irti, toisille ei. Jotkut saivat rahat takaisin, toiset eivät.

        Jokaisen pitää ymmärtää ettei noin toimi mikään ns kunniallinen liikeyritys. (Ja jes, kiitos kysymästä, minä sain 138 euroani takaisin, en tosin ihan helposti mutta sain kumminkin).

        eli mitä teit että sait rahasi takaisin? kuinka kauan olit jäsenenä? Mulle ne yritti tänään väittää, että jäsenyyteni kestää 21.01.2009 asti, vaikka alunperin sopimus oli 19.01.2009 asti. ilmoitin että jäsenyyteni olen irtisanonut 21.10.2008, joten se on päättynyt 21.10.2008. varoitin myös yrittämästä huijata minua enää.


      • minulle väittää
        että sait rahasi takaisin kirjoitti:

        eli mitä teit että sait rahasi takaisin? kuinka kauan olit jäsenenä? Mulle ne yritti tänään väittää, että jäsenyyteni kestää 21.01.2009 asti, vaikka alunperin sopimus oli 19.01.2009 asti. ilmoitin että jäsenyyteni olen irtisanonut 21.10.2008, joten se on päättynyt 21.10.2008. varoitin myös yrittämästä huijata minua enää.

        että jäsenyyteni (heh!) on voimassa 3 kk koska eivät (muka) ole saaneet irtisanoutúmista.

        Saivat kyllä s-postitsee ja ihan ajoissa mutta en siihen faxirumbaan lähtenyt lainkaan, vaan heti saatuani ne naurettavat ohjeet otin yhteyttä pankkiini ja sieltä luottokuntaan.

        Teimme reklamaation ja rahat be2 maksoi takaisin noin kolmen viikon kuluttua.

        Sen koommin en ole heistä kuullut. En ole pitänyt heihin tuon fax-kirjeen jälkeen mitään yhteyttä. Riitti mulle.

        Ehdin olla jäsen (heh!) vajaat 2 vuorokautta.


      • tosi julkisen!
        VIE JULKISUUTEEN kirjoitti:

        Toi on aivan uskomaton tilanne sulla!

        Ota ihmeessä yhteyttä siihen Iltalehden toimittajaan joka teki jo be2-kusetuksesta kaksi juttua! Hän voi haastatella sinua nimettömänä. Toimittajilla on myös nk. lähdesuoja joten tietosi ovat turvassa hänellä.

        Tuo on NIIN karsea tapaus, että vie kaikille suomalaisille julki!

        Teen kaikkeni että asiasta tietäisi jokainen! Jo se on kumma kuttu kun suomessa joku serveri toimittaa tuollaisille huijareille sivuja, joiden kautta ihmiset joutuvat kuolettamaan korttinsa ja maksamaan itsensä kipeiksi. On ne huijanneet jotain syöpäsairasta naistakin jonka mielenterveys järkkyi kun joutui kusetetuksi. Joo, ja kohta be2- on varmaan telkkarissa MOT- ohjelmassa tai KuningasKuluttajassa. Minä en anna periksi! Se on ihan varma.


      • toimintaa!
        tosi julkisen! kirjoitti:

        Teen kaikkeni että asiasta tietäisi jokainen! Jo se on kumma kuttu kun suomessa joku serveri toimittaa tuollaisille huijareille sivuja, joiden kautta ihmiset joutuvat kuolettamaan korttinsa ja maksamaan itsensä kipeiksi. On ne huijanneet jotain syöpäsairasta naistakin jonka mielenterveys järkkyi kun joutui kusetetuksi. Joo, ja kohta be2- on varmaan telkkarissa MOT- ohjelmassa tai KuningasKuluttajassa. Minä en anna periksi! Se on ihan varma.

        Kuinkahan monta kohtaloa noiden huijausten taakse kätkeytyy? Kuinka monta mielentarveyden järkkymistä?

        Toivon nyt totisesti että K-kuluttaja tai MOT tarttuu tähän! Osallisina tosiaan on suomalaisia yhteistyökumppaneita ja myös luottokunta jatkaa be2-asiakassuhdettaaan eli siten edesauttaa uusien ihmisten eksyttämistä.

        VOIMIA SUNULLE!


      • Olet kiltti...
        toimintaa! kirjoitti:

        Kuinkahan monta kohtaloa noiden huijausten taakse kätkeytyy? Kuinka monta mielentarveyden järkkymistä?

        Toivon nyt totisesti että K-kuluttaja tai MOT tarttuu tähän! Osallisina tosiaan on suomalaisia yhteistyökumppaneita ja myös luottokunta jatkaa be2-asiakassuhdettaaan eli siten edesauttaa uusien ihmisten eksyttämistä.

        VOIMIA SUNULLE!

        ... ihminen. Kyllä se oli aika paukku kun on Afrikan matkan verran rahaa huijareille. Ja monelta, monelta muulta. Täytyy yrittää levittää infoa asiasta mahdollisimman monelle!


      • Olen iloinen puolestasi!
        minulle väittää kirjoitti:

        että jäsenyyteni (heh!) on voimassa 3 kk koska eivät (muka) ole saaneet irtisanoutúmista.

        Saivat kyllä s-postitsee ja ihan ajoissa mutta en siihen faxirumbaan lähtenyt lainkaan, vaan heti saatuani ne naurettavat ohjeet otin yhteyttä pankkiini ja sieltä luottokuntaan.

        Teimme reklamaation ja rahat be2 maksoi takaisin noin kolmen viikon kuluttua.

        Sen koommin en ole heistä kuullut. En ole pitänyt heihin tuon fax-kirjeen jälkeen mitään yhteyttä. Riitti mulle.

        Ehdin olla jäsen (heh!) vajaat 2 vuorokautta.

        Olen iloinen ettei sinulla mennyt enempää rahaa huijareille kun ehdit reagoimaan niin nopeasti! Täytyy todeta, että siinä kahdessakin vuorokaudessa be2- jäsenyyttä on kolme vuorokautta liikaa!


      • vielä ehdin perua maksun
        minulle väittää kirjoitti:

        että jäsenyyteni (heh!) on voimassa 3 kk koska eivät (muka) ole saaneet irtisanoutúmista.

        Saivat kyllä s-postitsee ja ihan ajoissa mutta en siihen faxirumbaan lähtenyt lainkaan, vaan heti saatuani ne naurettavat ohjeet otin yhteyttä pankkiini ja sieltä luottokuntaan.

        Teimme reklamaation ja rahat be2 maksoi takaisin noin kolmen viikon kuluttua.

        Sen koommin en ole heistä kuullut. En ole pitänyt heihin tuon fax-kirjeen jälkeen mitään yhteyttä. Riitti mulle.

        Ehdin olla jäsen (heh!) vajaat 2 vuorokautta.

        ovat tosi agressiivisia markkinoinnissa. lokakuun alussa tullut muutos kuluttajansuojalakiin kieltää mm.agressiivisen markkinoinnin jonka seurauksena asiakas ostaa pavelun.


      • v ielä
        jos tuo pitää paikkaansa kirjoitti:

        Ovat nyt mediajuttujen jälkeen sentään jotenkin ehkä tehneet perumisen mahdolliseksi.

        Toivotaan etteivät enää laskuta sinua!

        Mutta aikas rahat he saivat: yksi vapaa viesti, muutama rivi kait = 138 euroa plus luottokortin sulku ja uusi tunnusluku 15 euroa.

        Tästä sun esimerkistä huomaa sen kuinka kannattava petosautomaatti be2 on.

        onhan ne kerran muistuttaneet, että voin uudestaan kirjautua käyttäjäksi ja ilmoittaa käyttäjänimen ja tunnuksen heille, niin siirtävät jäsenyyden niille tunnuksille, koska olen maksanut jäsenyyteni ja se on vielä voimassa meilkein kolmen kuukautta.


      • mitään palveluja
        vielä ehdin perua maksun kirjoitti:

        ovat tosi agressiivisia markkinoinnissa. lokakuun alussa tullut muutos kuluttajansuojalakiin kieltää mm.agressiivisen markkinoinnin jonka seurauksena asiakas ostaa pavelun.

        ainakaan omasta mielestäni. Ne viestit tajusin heti automaatin tekemiksi. Sitten kun tutkin eli hieman käytin hakukoneita selvisi loput.

        Hiukset nousi kauhusta pystyyn ja lähetin irtisanomisen.

        Kiinnostava tuo aggressiivisen markkinoinnin kieltävä lain muutos! Minun tapaukseeni ei tosin päde koska sattui jo ennen lain tultua voimaan. Enkä oikein tiedä koskeeko be2ta vaikka se aggressiivisesti markkinoikin. Mutta koskee kyllä monia yrityksiä.

        Minun mielestäni be2ta koskee eniten *täysin valheellinen markkinointi*. Ja tietenkin *pankkivarkaus*.


      • SINUA NYT
        tosi julkisen! kirjoitti:

        Teen kaikkeni että asiasta tietäisi jokainen! Jo se on kumma kuttu kun suomessa joku serveri toimittaa tuollaisille huijareille sivuja, joiden kautta ihmiset joutuvat kuolettamaan korttinsa ja maksamaan itsensä kipeiksi. On ne huijanneet jotain syöpäsairasta naistakin jonka mielenterveys järkkyi kun joutui kusetetuksi. Joo, ja kohta be2- on varmaan telkkarissa MOT- ohjelmassa tai KuningasKuluttajassa. Minä en anna periksi! Se on ihan varma.

        uudestaan tekemään hemmetinmoisesta tilanteestasi julkisen. Eli toistan: ota yhteys luotettavaan toimittajaan (=mikä tahansa asiallinen tiedotusväline, siis ei seiskapäivää jne) ja kerro taustat (ohjaa vaikka näille sivuille) ja että olet valmis kertomaan oman tarinasi. Voit tosiaan esiintyä nimettömänä ja kasvottomana eivätkä toimittajat kerro lähdesuojan takia henkilöllisyyttäsi kenellekään. (Se lukee laissa ja toimittajien ohjeissa.)

        Jos kukaan ei astu esiin tämä pöyristyttävä kusetus jatkuu, nytkin näkyy, että be2 senkun lisää mainostustaan. Rahaahan heillä on.

        Julkisuus on ehdottomasti paras ase. Mitä sinulla on menetettävää? Entä voitettavaa? Esimerkiksi rahasi takaisin? Ja tilit be2n kanssa selviksi?


      • Taksikuskina
        SINUA NYT kirjoitti:

        uudestaan tekemään hemmetinmoisesta tilanteestasi julkisen. Eli toistan: ota yhteys luotettavaan toimittajaan (=mikä tahansa asiallinen tiedotusväline, siis ei seiskapäivää jne) ja kerro taustat (ohjaa vaikka näille sivuille) ja että olet valmis kertomaan oman tarinasi. Voit tosiaan esiintyä nimettömänä ja kasvottomana eivätkä toimittajat kerro lähdesuojan takia henkilöllisyyttäsi kenellekään. (Se lukee laissa ja toimittajien ohjeissa.)

        Jos kukaan ei astu esiin tämä pöyristyttävä kusetus jatkuu, nytkin näkyy, että be2 senkun lisää mainostustaan. Rahaahan heillä on.

        Julkisuus on ehdottomasti paras ase. Mitä sinulla on menetettävää? Entä voitettavaa? Esimerkiksi rahasi takaisin? Ja tilit be2n kanssa selviksi?

        Tiedän että olet oikeassa ja aion ottaa ensiviikolla yhteyttä muutamaan lehteen.


      • JULKISUUDELLA
        Taksikuskina kirjoitti:

        Tiedän että olet oikeassa ja aion ottaa ensiviikolla yhteyttä muutamaan lehteen.

        on uskomaton voima.

        Ja tosiaan itseään kuunioittavat asialehdet ja toimittajat noudattavat lakeja ja eettisiä ohjeitaan. Tavallisen kansalaisen yksityisyyden suoja on erittäin korkea.

        (Sen sijaa esim. suurta julkista bisnestä johtavien ihmisten suoja on vähäisempi koska ovat vastuussa asiakkaille ja kuluttajille. Siis esim. be2-huijarit, jos heidät tavoitetaan - esiintyvät nimillään,)

        Toivon sinulle sitkeyttä että saat oikeutta!


      • jo monia
        JULKISUUDELLA kirjoitti:

        on uskomaton voima.

        Ja tosiaan itseään kuunioittavat asialehdet ja toimittajat noudattavat lakeja ja eettisiä ohjeitaan. Tavallisen kansalaisen yksityisyyden suoja on erittäin korkea.

        (Sen sijaa esim. suurta julkista bisnestä johtavien ihmisten suoja on vähäisempi koska ovat vastuussa asiakkaille ja kuluttajille. Siis esim. be2-huijarit, jos heidät tavoitetaan - esiintyvät nimillään,)

        Toivon sinulle sitkeyttä että saat oikeutta!

        Olet oikeassa että julkisuus on mahtavin voima saada huijarit kuriin ja olen nyt jo saanut aikaan jotakin. Tarjoan juttua ensiviikolla muutamalle asialehdelle. Pystyn todistamaan väitteeni todeksi ja minulla ei ole mitään hävittävää. BE2- firmalla on, - paljonkin.


      • JA LUOTTOKUNTA
        jo monia kirjoitti:

        Olet oikeassa että julkisuus on mahtavin voima saada huijarit kuriin ja olen nyt jo saanut aikaan jotakin. Tarjoan juttua ensiviikolla muutamalle asialehdelle. Pystyn todistamaan väitteeni todeksi ja minulla ei ole mitään hävittävää. BE2- firmalla on, - paljonkin.

        sekä poliisi tunevat be2n ja antavat varmasti julkisuudessa huijauksesta lisätietoa. Lujaa mieltä sulle!


      • Totisesti!
        JA LUOTTOKUNTA kirjoitti:

        sekä poliisi tunevat be2n ja antavat varmasti julkisuudessa huijauksesta lisätietoa. Lujaa mieltä sulle!

        Mä olen valmis tekemään aika paljon että ne kusipäät ei huijaa enää ketään! Vasta kun sattui omaan nilkkaan niin raivo heräsi! Mä menen vaikka henk koht Luxembourgiin pyytämään niiltä rahat takaisin... Ja otan itselleni henkivartijan mukaan. Mä olen ottanut jo aika paljon selvää niistä ja voitte olla varmoja, että julkisuudessa tulee vielä juttua!


      • et kyllä mitään voi
        Totisesti! kirjoitti:

        Mä olen valmis tekemään aika paljon että ne kusipäät ei huijaa enää ketään! Vasta kun sattui omaan nilkkaan niin raivo heräsi! Mä menen vaikka henk koht Luxembourgiin pyytämään niiltä rahat takaisin... Ja otan itselleni henkivartijan mukaan. Mä olen ottanut jo aika paljon selvää niistä ja voitte olla varmoja, että julkisuudessa tulee vielä juttua!

        ... ja samaan aikaan kun te uhootte täällä niin vieressä on kaksi be2 mainosta, se vanha ja nyt myös uusi jossa Anne, Jari, Riitta ja Matti mainostavat be2ta ja itseään.... ette te tavalliset rahoistanne puhdistetut voi isolle bisnekselle yhtikäs mitään, sori, kun sanon suoraan


      • JormaPoikola
        ja vaivaa paljonkin kirjoitti:

        No ei tietysti tarvitse kuolettaa. Joo. Jos tykkäät sitten tehdä siitä be2- tulevista laskuista (jokaisesta!) kirjallisen reklamaation luottokunnalle ja sitten viedä asiaa itse vielä poliisille, niin ihan jees, jos olet työtön ja sinulla ei ole yhtään mitään järkevämpää tekemistä elämässäsi. Toinen vaihtoehto: Kuoleta kortti parin minuutin puhelulla ja ne lähettää uuden jota be2 ei pääse veloittamaan enää.

        Valinta on tietysti jokaisen oma. Joo, ei tosiaan TARVITSE kuolettaa. Eikä kukaan pakota varsinkaan kuolettamaan. Jos tykkää juosta ilman palkkaa ja kirjoitella kirjallisia reklamaatioita, joita luottokunta vaatii jokaisesta laskusta. Ihan miten vaan... Järki säästää hikeä (suomalainen sanonta) Ja tyhmästä päästä kärsii aina lompakko (sekin ihan totta...)

        Muuten: Poliisi ei tee mitään, jos virheellinen lasku on olle 5000 euroa


      • Anonyymi
        Ainoa keino kirjoitti:

        Kuoletin korttini ja senjälkeen ne on Luottokunnan mukaan yrittäneet periä eilenkin uusia huijauksiaan, mutta kun kortti ei ole enää maksukelpoinen.... heh... Sitten huomasin, että ne alkoivat uhkailemaan sähköpostiini oikeudella, lakimiehillä ja perintäfirmalla. Sekä kuluttajasuoja- asiamies että luottokunnasta sanottiin, että ne yrittää epätoivoisesti saada ihminen maksamaan lisää ja lisää. Meitä on jo paljon joita on huijattu ja voitaisiin tehdä ryhmäkanne oikeuteen. siitä tulisi suomen suurin ja ensimmäinen ryhmäkanne! Ja saataisiin huijaus ainakin suomesta loppumaan!

        Kuoletin juuri oman korttini kun lasku oli tullut aiheetta puolenvuoden kuluttua uudelleen . En ole tuota peruuttamista löytänyt mistään . Vaikealta tuntuu minustakin.


      • Anonyymi
        olla noin? kirjoitti:

        Reklamoin yhden laskun ja luottokunta palautti rahat. He sanoivat puhelimessa ettei be2 enää voi laskuttaa minua eikä korttia tarvitse vaihtaa.

        Onko tosiaan noin kuin sanoit?

        Hyvä jos reklamointi auttoi, tein juuri sellaisen myös ja odotan jotain tapahtuvan . Oma korttini on Mastercard firman luotottama ja menee DanskeBankin kautta .


      • Anonyymi

        Entäs kun et oo ees liitynyt jäseneksi silti rahat viiään tililtä


      • Anonyymi

        HEI ... PULASSA OLEN MINÄKIN , YÖ UNET MENEE .... PITÄÄKÖ KIRJE KIRJOITTAA ENGLANNIKSI ???? EN ONNISTU SIINÄ TAPAUKSESSA JOS EIVÄT HUOLI SUOMEN KIELELLÄ KIRJOITETTUA !!!!!


      • Anonyymi
        Be2 lähettää vain lisää vaa... kirjoitti:

        Tiedoksi vaan, että oon yrittäny irtisanoutua Be2 kirjeitse, ja sieltä ilmotetaan, että kirje ei olekaan - yllätys yllätys- tullu perille. Eli k-tus jatkuu...

        Irtisanoutumine ei todellaakaan ole helppoa, niinku toi ym. viestin lähettäjä (ehkä Be2-nimisestä firmasta) väittää.
        Mä en näytä pääsevän eroon palvelusta millään. Pitäs varmaan ottaa kuningaskuluttajaan yhteyttä!

        Soita pankkiin, sulje korttisi ja pyydä,uusi, muu ei auta.


    • Yrittänyttä ei laiteta!

      Ai ja pitäisi vaan olla että "Ihan jees, kun ihmisiä huijataan!" Mä olen itse huijattu kyseisen firman taholta ja vaikka vaikutukset olisivat vähäisetkin niin yritän silti. Mutta huijattuja on paljon ja yhdessä voi olla vahvempi!

    • luottokortin

      minä kuoletin kortin ja siihen loppuivat veloitukset. Ja tein euroopan kuluttajaviranomaiselle valituksen (suomenkieliset sivut) ja luottokunnalle reklamaation laskuista. Nämä kannattaa tehdä. Ellei sitten aio mennä moikkaamaan huijareita luxembourgiin (ja se on pieni kulu siihen, mitä on hävitty..)

      • Luxemburgiin asti

        Jos tutkitte vähän tarkemmin be2sta täällä Suomessakin ja tälläkin areenalla käytyjä keskusteluja niin huomaatte ettei huijareita tarvitse lähteä hakemaan Helsinkiä kauempaa.


      • on erikoinen sukunimi
        Luxemburgiin asti kirjoitti:

        Jos tutkitte vähän tarkemmin be2sta täällä Suomessakin ja tälläkin areenalla käytyjä keskusteluja niin huomaatte ettei huijareita tarvitse lähteä hakemaan Helsinkiä kauempaa.

        vihjeeksi vaan ettei ole joku virtanen se suomalainen be2- saalistaja


      • remulusko
        on erikoinen sukunimi kirjoitti:

        vihjeeksi vaan ettei ole joku virtanen se suomalainen be2- saalistaja

        ÄLKÄÄ VAAN HYVÄT IHMISET IKINÄ ANTAKO LUOTTOKORTIN TIETOJANNE BE2-FIRMALLE! EROON PÄÄSETTE VARMASTI VAIN KUOLETTAMALLA LUOTTOKORTTINNE JA TILAAMALLA UUDEN, MAKSOI 10E ELI PIENI HINTA MIELENRAUHASTA! Tulin itse kusetetuksi, sinne meni 135e kuin kankkulan kaivoon mutta ei onneksi enempää käyttämällä em. keinoa. Ihmeellistä ettei Euroopassa saada tuollaista kusetusfirmaa kuriin ja Suomi 24:kin esimerkiksi myy heille mainostilaa..


      • myös LOPETELTULTA
        remulusko kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAAN HYVÄT IHMISET IKINÄ ANTAKO LUOTTOKORTIN TIETOJANNE BE2-FIRMALLE! EROON PÄÄSETTE VARMASTI VAIN KUOLETTAMALLA LUOTTOKORTTINNE JA TILAAMALLA UUDEN, MAKSOI 10E ELI PIENI HINTA MIELENRAUHASTA! Tulin itse kusetetuksi, sinne meni 135e kuin kankkulan kaivoon mutta ei onneksi enempää käyttämällä em. keinoa. Ihmeellistä ettei Euroopassa saada tuollaista kusetusfirmaa kuriin ja Suomi 24:kin esimerkiksi myy heille mainostilaa..

        luottokortilta!

        Tutkipas näitä keskusteluja niin huomaat ettei kortin kuoletus auta mitään! Be2 on veloittanut useita ihmisiä myös siltä LOPETETULTA kortilta!

        Suomi24 on mukana tässä petoksessa myymällä mainostilaa ja houkuttelemalla lisää ihmisiä ansaan.


      • suomi24n osuudesta
        myös LOPETELTULTA kirjoitti:

        luottokortilta!

        Tutkipas näitä keskusteluja niin huomaat ettei kortin kuoletus auta mitään! Be2 on veloittanut useita ihmisiä myös siltä LOPETETULTA kortilta!

        Suomi24 on mukana tässä petoksessa myymällä mainostilaa ja houkuttelemalla lisää ihmisiä ansaan.

        "Suomi24 on mukana tässä petoksessa myymällä mainostilaa ja houkuttelemalla lisää ihmisiä ansaan"

        Veitpä juuri sanat suustani!


      • ole silti tarkkana
        remulusko kirjoitti:

        ÄLKÄÄ VAAN HYVÄT IHMISET IKINÄ ANTAKO LUOTTOKORTIN TIETOJANNE BE2-FIRMALLE! EROON PÄÄSETTE VARMASTI VAIN KUOLETTAMALLA LUOTTOKORTTINNE JA TILAAMALLA UUDEN, MAKSOI 10E ELI PIENI HINTA MIELENRAUHASTA! Tulin itse kusetetuksi, sinne meni 135e kuin kankkulan kaivoon mutta ei onneksi enempää käyttämällä em. keinoa. Ihmeellistä ettei Euroopassa saada tuollaista kusetusfirmaa kuriin ja Suomi 24:kin esimerkiksi myy heille mainostilaa..

        sillä totta on että be2 saattaa yrittää periä jopa siltä sun lopetetulta tililtäsi. Minulle näin kävi ja tuli heiltä perintäuhkauksia kun kortti ei ollut veloitettavissa. En tiedä selvisinkö siitä lopullisesti Luottokunnan avulla joten olen varuillani, varmaan koko loppuikäni. Näen yhä pahoja unia be2sta ja siitä mitä he keksivät seuraavaksi.


      • Anonyymi
        Luxemburgiin asti kirjoitti:

        Jos tutkitte vähän tarkemmin be2sta täällä Suomessakin ja tälläkin areenalla käytyjä keskusteluja niin huomaatte ettei huijareita tarvitse lähteä hakemaan Helsinkiä kauempaa.

        Sain perinnästä tänään laskun.Olen irtisanoutunut asiakspalveluun Luxenburgiin ja en edes muista miten monta kertaa olen ottanut yhteyttä jne.eli 131.70 plus kulut yht.190,01 kysymys kuuluu mitä pitäisi tehdä...meneekö luottotidot jos en maksa?


    • rikollista..

      firmaa, tai siltä se ainakin vaikuttaa monen ihmisen kokemusten perusteella? B2 mainos Suomi24 treffien sivuilla voi hyvinkin saattaa jonkun kurimukseen, josta ei pääse eroon. Toimiiko S24 myös rikollisesti mainostaessaan rikollista firmaa?

    • Virukset sinne

      Itselläni tuli ongelma kun en tajunut eka taustatietoa ettiä kyseisestä paskahuijauksesta. Tein siis profiilin, ja tein persoonallisuustestin ja se jäi 5 % vajaaksi mutta profiili on olemassa, vain sähköpostiosoitteen saivat. Miten pirussa saan tuon proffan pois ettei tarvi viimeistellä ja pelätä että rupeavat laskuttamaa??

    • Epätoivoinen

      Olen kokenut aivan saman! Onko neuvoa, kuinka toimia!

    • 1z35

      Mitä kautta pääsis eroon ,mie onneton maksoin jäsenyyden, enkä saa lopetettua sitä

    • NeveragaininBe2

      Miten Be2-premium-jäsenyys irtisanotaan - siis miten maksut loppuvat:
      1) Lähetä irtisanomiskirje sähköpostilla osoitteeseen: [email protected]. Kirjeessä pitää olla selkeästi nimi, allekirjoitus ja palvelussa käytetty sähköpostiosoite. Lähetä skannattu kirje pdf-, jpg- tai gif-tiedostona.
      2) Sinun on suoritettava sopimuksen purkaminen viimeistään 14 päivää ennen sopimussuhteen automaattista uusiutumista. Muussa tapauksessa sopimuksen voimassaolo jatkuu automaattisesti tilauksen yhteydessä sovitulla sopimusajanjaksolla. (Sopimuksen uusimispäivämäärä on nähtävillä klikkaamalla “Profiilini”, “Asetukset”, “Jäsenyys”).
      3) Muistathan kuitenkin, että profiilisi on edelleen tiedostoissa, vaikka irtisanoisitkin Premium-jäsenyytesi. Voit poistaa profiilisi kirjautumalla sisään palveluumme ja painamalla ”Asetukset” painiketta ” Profiilini” alta. Sinua pyydetään sitten syöttämään salasanasi. Profiilin poistaminen onnistuu klikkaamalla “Muokkaa” osassa “Profiilin tila”.

      Jos olet maksanut yhden kuukauden jäsenyyden etkä halua sitä jatkaa, suosittelen irtisanomaan sopimuksen välittömästi sopimusjakson alussa. Minä en ainakaan onnistunut purkamaan sopimusta käyttöliittymän kautta - sinne ei ilmestynyt jäsenyyden peruuttamispainikkeita. Asiakaspalvelu vastaa suht hitaasti ja epäselvästi. Eivät esim. vastanneet, miksi jäsenyyttä ei voinut peruuttaa käyttöliittymän kautta.

    • epätodellistako

      En ole ikinä kuullutkaan.

    • eituuenää

      Minulle loppui laskutus heti kun laitoin sähköpostin heille:
      I not order.

    • Tuo firma ei enää ota sähköposteja, vaan vastaa niihin "ticket". Yritn juuri irtisanoa itseni. Ne vaativat lähettämään faksilla. Kenellä enää on faksi. Toinen mahdollisuus on kirje jonnekin Luxenburgiin. Millähän kielellä se pitäisi lähettää? Kolmas mahdollisuus olisi skannata allekirjoituksella varustettu tiedosto. Ei ole tulostinta eikä taitoa skannata.
      Firmalla ei ole muuta kuin ns. faksikioski Suomessa. Soitin tästä kuluttajaneuvontaan ja ne kertoivat, että tuollainen faksikioski on hyvin yleinen ulkomaisissa firmoissa, jotka rahastavat ja rahastavat, rahastavat....
      Firman sivuilla esiintyy joku hemmo suomalaisella nimellä, taitaa olla tekaistua, koska firmalla ei ole puhelinnumeroa...
      Suurin hölmöys mihin olen netissä ryhtynyt. Nyt vaan täytyisi päästä eroon tuosta sivustosta. Ei ne tarvinneet minun allekirjoitustani liittyessä, mihin ne sitä muka tarvitsevat nyt kun yritän erota. Koko sivusto on pelkkää huijausta, varoitus! Jos tunnet itsesi yksinäiseksi, älä missään nimessä liity tuohon.

    • Tuo firma ei enää ota sähköposteja, vaan vastaa niihin "ticket". Yritn juuri irtisanoa itseni. Ne vaativat lähettämään faksilla. Kenellä enää on faksi. Toinen mahdollisuus on kirje jonnekin Luxenburgiin. Millähän kielellä se pitäisi lähettää? Kolmas mahdollisuus olisi skannata allekirjoituksella varustettu tiedosto. Ei ole tulostinta eikä taitoa skannata.
      Firmalla ei ole muuta kuin ns. faksikioski Suomessa. Soitin tästä kuluttajaneuvontaan ja ne kertoivat, että tuollainen faksikioski on hyvin yleinen ulkomaisissa firmoissa, jotka rahastavat ja rahastavat, rahastavat....
      Firman sivuilla esiintyy joku hemmo suomalaisella nimellä, taitaa olla tekaistua, koska firmalla ei ole puhelinnumeroa...
      Suurin hölmöys mihin olen netissä ryhtynyt. Nyt vaan täytyisi päästä eroon tuosta sivustosta. Ei ne tarvinneet minun allekirjoitustani liittyessä, mihin ne sitä muka tarvitsevat nyt kun yritän erota. Koko sivusto on pelkkää huijausta, varoitus! Jos tunnet itsesi yksinäiseksi, älä missään nimessä liity tuohon.

    • Arska2003

      Tuo firma ei enää ota sähköposteja, vaan vastaa niihin "ticket". Yritn juuri irtisanoa itseni. Ne vaativat lähettämään faksilla. Kenellä enää on faksi. Toinen mahdollisuus on kirje jonnekin Luxenburgiin. Millähän kielellä se pitäisi lähettää? Kolmas mahdollisuus olisi skannata allekirjoituksella varustettu tiedosto. Ei ole tulostinta eikä taitoa skannata.
      Firmalla ei ole muuta kuin ns. faksikioski Suomessa. Soitin tästä kuluttajaneuvontaan ja ne kertoivat, että tuollainen faksikioski on hyvin yleinen ulkomaisissa firmoissa, jotka rahastavat ja rahastavat, rahastavat....
      Firman sivuilla esiintyy joku hemmo suomalaisella nimellä, taitaa olla tekaistua, koska firmalla ei ole puhelinnumeroa...
      Suurin hölmöys mihin olen netissä ryhtynyt. Nyt vaan täytyisi päästä eroon tuosta sivustosta. Ei ne tarvinneet minun allekirjoitustani liittyessä, mihin ne sitä muka tarvitsevat nyt kun yritän erota. Koko sivusto on pelkkää huijausta, varoitus! Jos tunnet itsesi yksinäiseksi, älä missään nimessä liity tuohon.

    • Arska2003

      Tuo firma ei enää ota sähköposteja, vaan vastaa niihin "ticket". Yritn juuri irtisanoa itseni. Ne vaativat lähettämään faksilla. Kenellä enää on faksi. Toinen mahdollisuus on kirje jonnekin Luxenburgiin. Millähän kielellä se pitäisi lähettää? Kolmas mahdollisuus olisi skannata allekirjoituksella varustettu tiedosto. Ei ole tulostinta eikä taitoa skannata.
      Firmalla ei ole muuta kuin ns. faksikioski Suomessa. Soitin tästä kuluttajaneuvontaan ja ne kertoivat, että tuollainen faksikioski on hyvin yleinen ulkomaisissa firmoissa, jotka rahastavat ja rahastavat, rahastavat....
      Firman sivuilla esiintyy joku hemmo suomalaisella nimellä, taitaa olla tekaistua, koska firmalla ei ole puhelinnumeroa...
      Suurin hölmöys mihin olen netissä ryhtynyt. Nyt vaan täytyisi päästä eroon tuosta sivustosta. Ei ne tarvinneet minun allekirjoitustani liittyessä, mihin ne sitä muka tarvitsevat nyt kun yritän erota. Koko sivusto on pelkkää huijausta, varoitus! Jos tunnet itsesi yksinäiseksi, älä missään nimessä liity tuohon.

    • Merj

      Törkeää liiketoimintaa. Jouduin lopettamaan luottotilini tuan firman takia ja nyt lähettävät veloituskirjeitä emailillä vaikka irtisanouduin jo vuosi sitten jopa faksilla. Mikään ei auta

      • Anonyymi

        Joudutko maksamaan kumminkin edelleen vaikka lopetit lluottotilisi.siis niitä e mailin kautta tulleita laskuja.


    • Anonyymi

      Kyllä kokemusta on, laskuttivat luottokorttia no edelleen vaikka olin jo kuukausi sitten ssnoutunut irti. Ei pääse irti. Piti sulkea luotto- pankki kortti, etteivät pääse tilille.

    • Anonyymi

      En ollut tuon nimisestä firmasta koskaan kuullutkaan, joten klikkasin uteliaisuuttani auki googlaamani BE2-sivuston ajatellen, että mitähän tämä nyt sitten kauppaa. Ei mitään!

      Jätin asian "firman" nettisivun pintapuoliseen vilkaisuun.

    • Anonyymi

      Todella huijaus firma on en oo ees tietoinen ollut koko firmasta et on olemassa. Kuitenki ovat vieneet tililtäni rahaa lähemmäs 300€ olen muka liittynyt jäseneksi....Viritys käyrä on koholaan

    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA SEKAANTUKO TÄHÄN KUSETUKSEEN! RIKOSILMOITUS AINUT TAPA PÄÄSTÄ EROON!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe