mikä on vialla seat leon 1.8t 4x4 vm:2002 mallissa, ajoin autolla jotain pari tuntia ja toimi ilman mitään moitteita sit tulin kotiin sammutin auton ja jätin avaimet virtalukkoon,sit meni noin pari tuntia ja aloin käynnistää autoa ja se starttas normaalisti mut ei lähde käyntiin ja jos pitkään starttaa niin välillä öljynpainevalo palaa ja piippaa muutaman kerran...ja öljyä on tarpeeks?? ihan ku olis joku esto päällä en tiedä kertokaa..
seat leon 1.8t
7
2972
Vastaukset
- Auto Masentaja 3
elektroniikkapelin toimintaa. Alahan vain säästämään elektroniikkalaatikoiden hintaa. Niitä kulkineesi tullaan vaihtelemaan useita á 2000 euroa. Vika tulee kuitenkin pian uudestaan.
Olisit ostanut auton, etkä elektroniikkapeliä. Vai vieläkö niitä on myynnissä?- bmwe36
tota mitä meinaat tolla elektroniikkapelillä?
- Masentajan kouluttaja
Taas täällä joku kehityksen kyydistä pudonnut "masentaja" itkee, koska ei ymmärrä mistään mitään.
Keskustelun aloittajalle: Jos ajonesto lyö päälle, auto hörähtää ja sammuu. Keltainen avaimen kuva jää palamaan tauluun tai vilkkuu. Jos jälkiasennus hälytin/ajonesto, voi se tehdä mitä vain...
Jos autosi hörähtää ja sammuu sekä tuo avaimen kuva jää palamaan tai vilkkuu vedä avain virtalukosta ja takaisin lukkoon muutaman kerran, sillä avaimen sirun luku tapahtuu avaimen työnnettäessä virtalukkoon.
Jos siis autossasi ei ole jälkiasennus hälysysteemejä, eikä tuo avaimen kuva kummittele, ei vika ole ajonestossa ja suosittelenkin hinaamaan pajalle, koska itsediagnostiikka auttaa kummasti vianhakuun.
- Leon1.8t_vm05
Paljon on vettä virrannut tästä, mutta tunnistan tämän ongelman omassa autossani juuri. Muistatko vielä mikä mahtoi olla ratkaisuna ongelmaan?
- Leon1.8t_vm05
Paljon on vettä virrannut tästä, mutta tunnistan tämän ongelman omassa autossani juuri. Muistatko vielä mikä mahtoi olla ratkaisuna ongelmaan???
- sulmyös
Antura vikaa pukkaa, vikakoodi diaksoonia kehiin!
- Eimennytyöunet
Kiitos, toivotaan että sillä selviäis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011209Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2171195Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765