ONNITTELUT KASVATTAJALLE !!!

FORSSA 15.06

RYHMÄN 1. RYP YKKÖSELLE !!!

HIENOA, UPEETA !!!

16

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paivansadeko

ihan pakko kirjautua ja tulla kiittämään onnitteluista :) Kummarran ja niian.

Ollaan vieläkin tyttären kanssa päästämme pyörällä :D Kun vielä rop koiran veli oli pu kolme saaden sertin, toinen siskokin hienosti eri3 :)

Päivä oli yhtä hymyä ja suurin kiitos kuuluu minulta koirien omistajille. Ilman heitä tämä ei olisi ollut mahdollista :)

• hienoo upeeta !

Siksi laitoin näin salaperäisesti, kun en tiennyt, haluatko julkaista !

Tosi upeestihan teillä meni.

Ja toiseksi, minusta on hienoa, että näitä ´turkkirotuja´ sijoitetaan ryhmässäkin kärkipäähän - olihan siellä toinenkin ´turkki´ sijoitettuna!!! - Hienoa !

Jatkakaa samaan malliin ja Hyvää Kesää !

• Teidän voittokulkunne sitten vain jatkuu;)))) Ihanaa.
        Olet tehnyt loistavaa jalostustyötä,,, ja nyt se näkyy!!

• paivansadeko
        umalehtinen kirjoitti:

Teidän voittokulkunne sitten vain jatkuu;)))) Ihanaa.
        Olet tehnyt loistavaa jalostustyötä,,, ja nyt se näkyy!!

11 vuoden pentueettoman vuoden jälkeen on kyllä ihana tunne. Tyytyväinen olen viime pentueeseen. Kannatti odottaa ja käydä kaikki vastoinkäymisetkin lävitse. Ne kasvattivat ja opettivat.
        Mutta varsinkin siitä olen onnellinen että, ne kaikki pennelit ovat omistajiensa rakastettuja silmäteriä :) Aivan kaikki myös ne yhtä rakkaat ihan lemmikkihaukuksikin menneet :)

Voittokulusta en osaa sanoa sen kummemmin mutta, pientä menestystä on tullut ja se lämmittää sydäntä kovin.

Kovasti jo odotan seuraavia pentujamme. Josko niistä syntyisi minulle se joka jäisi kotiin ilokseme ja vaikka paikkaamaan hieman Jenna mummon jättämää aukkoa.

• paivansadeko
        hienoo upeeta ! kirjoitti:

Siksi laitoin näin salaperäisesti, kun en tiennyt, haluatko julkaista !

Tosi upeestihan teillä meni.

Ja toiseksi, minusta on hienoa, että näitä ´turkkirotuja´ sijoitetaan ryhmässäkin kärkipäähän - olihan siellä toinenkin ´turkki´ sijoitettuna!!! - Hienoa !

Jatkakaa samaan malliin ja Hyvää Kesää !

Kun en edes tiedä kuka olet. Mutta hymyn sait silti aikaan suupielillä :)

Mukavaa loppukesää sinulle myös :)

• Sulleko ne onnittelut tulivat!

Onnea täältäkin sinne upeasta suorituksesta!

• paivansadeko
        Haukullinen kirjoitti:

Sulleko ne onnittelut tulivat!

Onnea täältäkin sinne upeasta suorituksesta!

kiitos vaan kovasti sinulle myös :) Tietäisinpä vain kuka on tuo salaperäinen onnittelija. En meinannut silmiäni uskoa kun tämän onnittelut kasvattajalle kohdan avasin. Moneen kertaan luin ja totesin että, minua kirjoittajan täytyy tarkoittaa :))
        Vähän on jäänyt vähiin minun kirjoitteluni täällä viime aikoina. Lukemassa olen kyllä käynyt melkein päivittäin :)

• paivansadeko kirjoitti:

kiitos vaan kovasti sinulle myös :) Tietäisinpä vain kuka on tuo salaperäinen onnittelija. En meinannut silmiäni uskoa kun tämän onnittelut kasvattajalle kohdan avasin. Moneen kertaan luin ja totesin että, minua kirjoittajan täytyy tarkoittaa :))
        Vähän on jäänyt vähiin minun kirjoitteluni täällä viime aikoina. Lukemassa olen kyllä käynyt melkein päivittäin :)

oikeaa onnitteli, sun työsi tuloksena on maailmalla kauniita fiksuja koiria.

Onhan se upeaa että ne koirat saavat ansaitsemaansa tunnustusta myös virallisesti joiden tietysti itse tietää olevan kaikkein parhaita.

• Mahtavat ONNITTELUT täältäkin !!!!!

• n.sorsa

sinulla turkkijenkin pitää olla tiptop kunnossa näyttelyssä. Onnea vain kovasti täältäkin ja toivotan sinulle ja kasvateillesi koko sydämmestä menestystä, näyttelyissä kuin koulutuksissa ja niille ihan soffaperunoillekkin.

• paivansadeko
        Sikra kirjoitti:

Mahtavat ONNITTELUT täältäkin !!!!!

onnitteluista :) Mahtava on mielikin :) Mutta nöyryys säilyy :)

• paivansadeko
        n.sorsa kirjoitti:

sinulla turkkijenkin pitää olla tiptop kunnossa näyttelyssä. Onnea vain kovasti täältäkin ja toivotan sinulle ja kasvateillesi koko sydämmestä menestystä, näyttelyissä kuin koulutuksissa ja niille ihan soffaperunoillekkin.

kovasti :) Kaikki ne kasvatit on yhtä tärkeitä tuloksista riippumatta :)

• manta-elviira

Hyvät arvostelut omalle koiralle ovat iloa, kasvateilleen tuovat mielihyvää montasataa kiloa.

• paivansadeko

Mukavaa on olla hymysuin :)

• Hieno juttu,Onnea ! :O)

• paivansadeko

sinulle myös :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      241
      10563
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      127
      6863
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6534
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      94
      5404
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4750
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      40
      4044
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3374
    8. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3318
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3265
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3063
    Aihe