Lahtelaiset naiset mikä teitä vaivaa??

Tööt!!

Onko nyt niin, että Lahtelaiset miehet eivät osaa tyydyttää omia vaimoja/tyttöystäviään. Joka tanan kerta kun on baarissa, niin kyllä sieltä aina joku mukaan lähtisi ja aloitteentekijä ei todellakaan tarvitse olla....muutama pidempi katse, niin se on siinä! Irtoseksi ei kannata!

61

3596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PRKL

Enpä tiedä, mutta minusta nainen lähtee muualtakin yhtä helposti tai vielä helpommin kuin Lahdesta. Olisin tosin viimekin viikonloppuna saanut varattua, jos olisin halunnut. Eipä viitsinyt kuitenkaan.

• Tööt

varmasti, mutta viime aikoina Lahdessa on tullut enemmän pyörittyä ja enemmän sitä oman kaupungin moraali tai sen puute kiinnostaa kuin muiden

• PRKL
        Tööt kirjoitti:

varmasti, mutta viime aikoina Lahdessa on tullut enemmän pyörittyä ja enemmän sitä oman kaupungin moraali tai sen puute kiinnostaa kuin muiden

Ei kannata muiden moraalista huolta kantaa. Siihen kun ei voi vaikuttaa.

• Nainen25
        PRKL kirjoitti:

Ei kannata muiden moraalista huolta kantaa. Siihen kun ei voi vaikuttaa.

1) omaan korkean moraalin, ja mielestäni pettäjät tulisi kitkeä suohon
        2) miehestäni erosin viimevuoden puolella
        3) rima on ehkä liian korkealla kumppanin suhteen, kun ei "kukaan kelpaa"
        4) seksi on ihmisen perustarve

ELI?

• Mari
        Nainen25 kirjoitti:

ELI?

Olen ihmetellyt samaa, mutta miehistä, nimittäin kaikki ukkomiehet ovat aina kimpussa, seksiä vonkumassa..että mikä on eikö avioseksi kiinnosta enää?

• PRKL
        Mari kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa, mutta miehistä, nimittäin kaikki ukkomiehet ovat aina kimpussa, seksiä vonkumassa..että mikä on eikö avioseksi kiinnosta enää?

Johtuisikohan siitä, että ukkomiehet ovat haluttua riistaa ja haluavat välillä itsekin tehdä aloitteen. Olen nimittäin itse huomannut sen ilmiön, että sormus sormessa on naismagneetti. Joka helkutin kerta on joku vonkaamassa petiin, kun on ilman vaimoa liikkeellä. Enpä ole ottanut.

• n25
        PRKL kirjoitti:

Johtuisikohan siitä, että ukkomiehet ovat haluttua riistaa ja haluavat välillä itsekin tehdä aloitteen. Olen nimittäin itse huomannut sen ilmiön, että sormus sormessa on naismagneetti. Joka helkutin kerta on joku vonkaamassa petiin, kun on ilman vaimoa liikkeellä. Enpä ole ottanut.

Suurimmat kunnianosoitukseni Sinulle!

• Anonyymi
        Nainen25 kirjoitti:

ELI?

Syöminen, juominen, virtsaaminen/ulostaminen sekä suihkussa käynti ovat perustarpeita. En ole nähnyt vielä ihmistä, joka olisi psyykkisesti romahtanut valitessaan vapaaehtoisen selibaatin.

• toosaakaikillelahes

Lahtelaiset varatutkin ämmät on helppoja nakkeja.

• hameväkeeosamiehist

Lahtelaiset vanhemmat miehet ovat yrmynaamoja, kitisijöitä ja luusereita, että ei ihme jos vieras mies houkuttaa.

• Volvo-Markkanen

Yrmynaamaisuus johtuu sosiaalidemokratiasta, pieni palkka ja isot verot ja Scoda.

Ei se enää tuon jälkeen voi seisoa .

• metoometoo

Minä se vasta naismagneetti olen.Joka paikassa mihin menen naiset katsovat minua himokkaasti.

• rikkihaiseeko

Miten katsotaan himokkaasti, selitä. Tiedätkö itse, vai luulet

• RamboMuje
        rikkihaiseeko kirjoitti:

Oletko sinä kehitysvammainen?

• Lapsenhaukkumasanat

Lihava juoppo - jokaisen naisen intohimoisen katseen kohde...

• Vainoharhaisuus
        rikkihaiseeko kirjoitti:

Taitaa vanhuksen vanhuutta mädäntyneet aivot haista.

• Anonyymi

Nii ootki

• heitä kiinnostaa vieraat munat..

ei tule baarissa ravattua, ehkä mulla alkaa olla ikääkin jo sen verran, enkä missi eikä ees iso tissi, nii mulla ei tuota ongelmaa, että joku haluais mukaansa poimia, vaikka ripsiä räpsyttelis
      heh heh!

• Toosa.kutisee

Jostain selittämättömästä syystä lahtelaisnaiset ovat aina olleet nk. löyhälovisia. Mulle se selvisi jo 80-luvulla.

• Raketti-Rauni

Älä äitiäs nimittele. Menisit töihin raato.

• Anonyymi

Jakorasioitahan ne on ja statuksen perään. Ns. halpoja.

• y54u7455

Aika rumia miehiä lahtelaisilla naisilla. Eli ei ulkonäkö tai statusvaatimusta vissii.

• statuskebab

Ai siis irakilaisia ym.etelän hetelmiä.?

• RichMan

Mies saa olla ruma jos se on sukua.

• Anonyymi

Lahtelaiset miehet on hiljaisia hissukoita eivätkä osaa puhua siksi juoruilevat muista. Juoruilukin on yleensäkin lapsellista akkojen puuhaa.

Ei ihme että miehet haluaa vierasta....

• Anonyymi

Miehet betamiehiä jotka luulee et eristämällä saisvat enemmän naisia mut toisinpäin siinä käy......

• Anonyymi

Oot roskaa jos sulla vähän kavereita. Jos sulla paljon kamui voit olla rumakin ja naisia riittää.

• Anonyymi

Miehet naiset valitsee rahan ja statuksen perusteella. Köyhyydessä kun suurin osa kasvanut. Yöelämästä salaa haetaan muiden himojen tyydyttäjä.

• Anonyymi

Lahtelaiset miehiä kiinnostaa vain tyttöily.

• Anonyymi

Lahtelaisia miehiä kiinnostaan vaan tyttöily.

• Anonyymi

Aika pissiksiå juu

• Anonyymi

Lahessa on todella paljon hyvännäkösiä naisia. Miehet taas liian monesti lapsellisia mulkeroita. Ei onneksi kaikki. Vai ovatko siksi mulkeroita kun eivät saa niitä top naisia?

• Anonyymi

Lahtelaiset miehet on niin kieroja kusipäitä, jotka mustamaalaavat ja esittävät perättömiä väitteitä, suorastaan valheita heitä uhkaavista miehis, jotka eivät kuulu heidän kaveripiiriinsä. Betamiehiä suurin osa. Ailuistivat hitaasti tai ei ollenkaan.

Jos aloittaja on alfa ja aikuinen mies, niin ei ihme että naiset kiinnostuvat hänestä. Miehet yrittävät mustamaalata ja savustaa häntä ulos parhaansa mukaan, jos et ole kontrolloitavissa.

• Anonyymi

Kaikki Lahtelaiset miehet ovat bottomeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Lahtelaiset miehet ovat bottomeita.

Hihitellen ottavat kakkoseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stringit riisutaan jo trion kulmilla valmiiksi pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin homppelikytät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin homppelikytät.

Jep! Esim . Armalsen Travolta...Kan.tee asennetta huuteleva täysvartalo sellainen. Äklö imelä täys neiti. Ja poliisiksi itseään luuleva vääristelijä ja vahteleva Rut.ila. Tanssiva feministiämmä. Luulis sen tietävän, että mies vie ja vikiseee.

• Anonyymi

No kuule kaikki tyhmät kyselijät,edelleen.

• Anonyymi

Jos poliistkin ovat Lahdessa järjestäin kuspäitä niin?

• Anonyymi

Lahtelaise miehet on järjestään seläntakana puhuvia, junantuomia miehiä vihaavia ämmiä, niin ei ihme että naiset miettii oman jälkipolvensa geeniperimää.

• Anonyymi

Kaikki on paskaa en hymyile koskaan paitsi muiden epäonnelle ja tuijotan ikkunasta naapureiden liikkeitä ja laitan kalenteriin ylös. Olen lahti mees.

• Anonyymi

Yhdelläkin vihaisella bätäng naisella oli lihava mumiseva mohikaani hiuksinen mies. Ei ihme et huudatuttaa ja käy vihaksi.

• Anonyymi

Nuorena ne on kilttejä ja kohteliaita. Kun ne alkaa liikkua jonneuhoavien miesten kanssa niistä tulee täysiä lehmiä.

• Anonyymi

Amfetamiinin käyttö on Lahdessa yleistä.

Tuonkin huumeen käyttäjiä ei enää seksi kiinnosta ja vaikka kiinnostaisi niin aiheuttaa erektiohäiriötä elikkä vaikka kiinnostaisi vehje toimi.

• Anonyymi

Onneks elintasopakolaisilla vehkeet toimii. Ei tarvi Suomijuntteja katella nurkissa.

• Anonyymi

Aika heikko testotaso jos äänikin miehellä kimeää kiljumista.

• Anonyymi

Ja suklaaryppy kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suklaaryppy kiinnostaa.

Toisten miesten ulkonäkö tärkeää.

• Anonyymi

Kympin muijat kulkee hörökorvaisten mieslapsien kans. Huhhuuh.

• Anonyymi

Ja hässii juopppoja.

• Anonyymi

Sillon ei oo oma mies mustamaalaamassa muota miehiä ja nainen saa arvoistaan seuraa.

• Anonyymi

Persoonallisuushäiriöisiä naisia paljon. Pitää olla elämänkoulun käynyt köyhä korsto uhkailemassa suojana ja haastamassa riitaa. Välillä hakkaamassa vaimoaan. Se on jännittävää.

• Anonyymi

Kuvasit hyvin lahtelaista pariskuntaa, joita kapakoissa käy.

• Anonyymi

Hei, minä tarvitsen apua

• Anonyymi

Millaista apua?

• Anonyymi

Lahtelaiset naiset ovat suurin osa kasvanut köyhyydessä. He etsivät elättäjää. Ylimeikattuja ja kieroja. Tyrkkyjä, pahasuopaisia ja kovia puhumaan pahaa toisista.
      Heillä ei ole kykyä elättää itseään eikä ottaa vastuuta omasta elämästään.
      Lahden baarit ovat täynnä näitä epätoivoisia naisia.

• Anonyymi

Kuvasit täydellisesti lahtelaisia naisia! Moni niistä on jakorasian maineessa etsiessään itselleen uutta elättäjää. Kiertäkää kaukaa nämä naiset.

Lahdessa on harvassa hyvät - kumppanuus ainesta olevat naiset.

• Anonyymi

Lahteen tullaan panemaan, ei etsimään kumppania. Ne löytyvät jostain ihan muualta siis ne kumppani ehdokkaat.

• Anonyymi

Nyt kun netti kiusattua ei saada tappettua niin nyt yritetään myrkyttää hengiltä.Yrittävät koska poliisilla paljon tietoa.Sanon et reakoin kaikkiin aineisiin tosi helposti.Olen erittäin herkkä kaikille ja oksennan tosi helposti kaikki pois.Eikö tehdään niin ette edes yritä tätä.Muuten minulla kivaa kerrottavaa luuletteko et kerron teille.Te kaikki netti kiusaajat lopettakaa teille nauraa kohta koko Suomi????

• Anonyymi

Eihän ne osaa mitään!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe