onko rapu pelimies?

Vaalea Vesimiestyttö

Tapasin ihanan miehen, joka on horoskoopissa rapu. Hän on tosi hurmaava, hauska, komea ja älykäs, kerrassaan täydellinen. Vaikuttais myös olevan aika seksuaalinen ja silti romanttinen! Voiko olla mahdollista että joku on näin ihana pakkaus?

Itse olen vesimies, ja sanotaan että rapu ja veskari ei tule toimeen. No itse en ole sellaista huomannut ainakaan vielä mutta emme toki seurustele emmekä muutenkaan ole vielä ainakaan tehneet "mitään".Ilmassa on kuitenkin vahvasti sähköä ja juttukin luistaa.

Tulikin mieleeni että ovatko ravut pelimiehiä? Näin ihana mies kyllä ainakin tietää miten nainen hurmataan...

Taustatietoina vielä sen verran että itse olen varattu ja hänellä taas on pitkäaikainen on off suhde johonkin naiseen. Hän on 34 ja minä 20.En haluaisi erota nykyisestäni ihan helpolla, vaikka vahvasti nyt huomaan,että tunteeni ovat täysin tälle ravulle.. leijailen ilmassa ja hän on AIVAN IHANA! Auttakaa minuu!

5

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

Rapu on romanttinen ja uskollinen, kylläkin tarvitsee rakastuakseen vahvan tunteen sekä varmuuden.

Sanoit hänellä olevan on/off suhde. Se kertookin sinulle kaiken. Rapusi on sydämessään varattu.
      Rapu ei ole luovuttajatyyppiä.

Vesimies on vapaudenkaipuinen, rapu taas pyörii pienissä ympyröissä ja on kotikeskeinen, myös mustasukkainen ja omistushaluinen.

Teillä on myös aikalailla ikäeroa. Rapumies tarvitsee naisen, joka on valmis sitoutumaan loppuiäksi, ei tyttöstä, joka vaihtaa ihastusta joka toinen päivä ja on samaan aikaan "varattu".

• VASTAA

VOISINKO ONNITELLA VAIKO SANOA JOTAIN MUUTA.MUT
      KERRON OMAN TARINAN LYHYESTI.
      OLEN AVOLIITOSSA OLEVA RAPU JOKA ELÄÄ KAKSOSEN
      KANSSA KOHTA 20-VUOTTA ONNELLISESTI.MUTTA AINA
      SILLOIN TÄLLÖIN KOHDALLENI SATTUU NAINEN JOKA
      LUMOAA SYDÄMENI NIINKUIN SILLOIN 20-VUOTTA SITTEN.OLEN AINA OLLUT USKOLLINEN ANTAISIN KAIKKENI RAKKAALLENI JOS VOISIN.JOSUS TUNTUU
      ET KAIPAAN JOTAKIN MIKÄ MINULTA PUUTTUU EHKÄ SE
      ON LÄHEISYYDEN KAIPUUTA MIKÄ SILLOIN NUOREMPANA
      OLI KUN OLTIIN TOISISSAMME KUIN TAKIJAISET.

JOTEN PIDÄ PÄÄSI KYLMÄNÄ JA NAUTI TILANTEESTA
      JOS SE SUINKIN ON MAHDOLLISTA.RAVUSTA SAA
      KYLLÄ HYVÄN KAVERIN JOKA KANSSA JAKAA TUNTEITAAN.

ITSELLÄNI ON VAAKA JOLLE VOIN USKOUTUA.

• huhhuhhuh

Ja vielä, kun osaisit laittaa sen CAPSLOCKin pois käytöstä niin varmaan elämäkin parantuisi internetissä ja ei tarvitsisi lueskella tämän vastauksen kaltaisia viestejä :)

• jos haluat selvittää

Noh, saat helposti tietoon onko ko. kaveri 'pelimies', kysäiset vaan nopeasti ohimennen tyypiltä 'milläs tasolla sun hahmo on wowissa?' jos tulee vastaus niin selkeästikin on.

• Vaalea Vesimiestyttö

Tämä asia saikin vastauksen ja kyllä vain todella onkin!! On pelimies. Voi kyllä hän minua haluaa kun hullu puuroa, mutta kun minä en olisi edes kakkonen. Olisin ehkä kolmonen tai nelonen. Ja meitä on muuten se viides ja kuudeskin..

Kiitoksia kaikille vastauksista, tämä tyttö toipuilee täällä pettymyksestä ja lähtee sitten kohti uutta.

En halua yleistää kaikkiin rapuihin mutta tässä kävi nyt näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      165
      2992
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      113
      2276
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      76
      1959
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      47
      1713
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      62
      1607
    6. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      15
      1421
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      32
      1400
    8. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      72
      1246
    9. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      66
      1245
    10. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      10
      988
    Aihe