onko rapu pelimies?

Vaalea Vesimiestyttö

Tapasin ihanan miehen, joka on horoskoopissa rapu. Hän on tosi hurmaava, hauska, komea ja älykäs, kerrassaan täydellinen. Vaikuttais myös olevan aika seksuaalinen ja silti romanttinen! Voiko olla mahdollista että joku on näin ihana pakkaus?

Itse olen vesimies, ja sanotaan että rapu ja veskari ei tule toimeen. No itse en ole sellaista huomannut ainakaan vielä mutta emme toki seurustele emmekä muutenkaan ole vielä ainakaan tehneet "mitään".Ilmassa on kuitenkin vahvasti sähköä ja juttukin luistaa.

Tulikin mieleeni että ovatko ravut pelimiehiä? Näin ihana mies kyllä ainakin tietää miten nainen hurmataan...

Taustatietoina vielä sen verran että itse olen varattu ja hänellä taas on pitkäaikainen on off suhde johonkin naiseen. Hän on 34 ja minä 20.En haluaisi erota nykyisestäni ihan helpolla, vaikka vahvasti nyt huomaan,että tunteeni ovat täysin tälle ravulle.. leijailen ilmassa ja hän on AIVAN IHANA! Auttakaa minuu!

5

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

      Rapu on romanttinen ja uskollinen, kylläkin tarvitsee rakastuakseen vahvan tunteen sekä varmuuden.

      Sanoit hänellä olevan on/off suhde. Se kertookin sinulle kaiken. Rapusi on sydämessään varattu.
      Rapu ei ole luovuttajatyyppiä.

      Vesimies on vapaudenkaipuinen, rapu taas pyörii pienissä ympyröissä ja on kotikeskeinen, myös mustasukkainen ja omistushaluinen.

      Teillä on myös aikalailla ikäeroa. Rapumies tarvitsee naisen, joka on valmis sitoutumaan loppuiäksi, ei tyttöstä, joka vaihtaa ihastusta joka toinen päivä ja on samaan aikaan "varattu".

    • VASTAA

      VOISINKO ONNITELLA VAIKO SANOA JOTAIN MUUTA.MUT
      KERRON OMAN TARINAN LYHYESTI.
      OLEN AVOLIITOSSA OLEVA RAPU JOKA ELÄÄ KAKSOSEN
      KANSSA KOHTA 20-VUOTTA ONNELLISESTI.MUTTA AINA
      SILLOIN TÄLLÖIN KOHDALLENI SATTUU NAINEN JOKA
      LUMOAA SYDÄMENI NIINKUIN SILLOIN 20-VUOTTA SITTEN.OLEN AINA OLLUT USKOLLINEN ANTAISIN KAIKKENI RAKKAALLENI JOS VOISIN.JOSUS TUNTUU
      ET KAIPAAN JOTAKIN MIKÄ MINULTA PUUTTUU EHKÄ SE
      ON LÄHEISYYDEN KAIPUUTA MIKÄ SILLOIN NUOREMPANA
      OLI KUN OLTIIN TOISISSAMME KUIN TAKIJAISET.

      JOTEN PIDÄ PÄÄSI KYLMÄNÄ JA NAUTI TILANTEESTA
      JOS SE SUINKIN ON MAHDOLLISTA.RAVUSTA SAA
      KYLLÄ HYVÄN KAVERIN JOKA KANSSA JAKAA TUNTEITAAN.

      ITSELLÄNI ON VAAKA JOLLE VOIN USKOUTUA.

      • huhhuhhuh

        Ja vielä, kun osaisit laittaa sen CAPSLOCKin pois käytöstä niin varmaan elämäkin parantuisi internetissä ja ei tarvitsisi lueskella tämän vastauksen kaltaisia viestejä :)


    • jos haluat selvittää

      Noh, saat helposti tietoon onko ko. kaveri 'pelimies', kysäiset vaan nopeasti ohimennen tyypiltä 'milläs tasolla sun hahmo on wowissa?' jos tulee vastaus niin selkeästikin on.

    • Vaalea Vesimiestyttö

      Tämä asia saikin vastauksen ja kyllä vain todella onkin!! On pelimies. Voi kyllä hän minua haluaa kun hullu puuroa, mutta kun minä en olisi edes kakkonen. Olisin ehkä kolmonen tai nelonen. Ja meitä on muuten se viides ja kuudeskin..

      Kiitoksia kaikille vastauksista, tämä tyttö toipuilee täällä pettymyksestä ja lähtee sitten kohti uutta.

      En halua yleistää kaikkiin rapuihin mutta tässä kävi nyt näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe