onko rapu pelimies?

Vaalea Vesimiestyttö

Tapasin ihanan miehen, joka on horoskoopissa rapu. Hän on tosi hurmaava, hauska, komea ja älykäs, kerrassaan täydellinen. Vaikuttais myös olevan aika seksuaalinen ja silti romanttinen! Voiko olla mahdollista että joku on näin ihana pakkaus?

Itse olen vesimies, ja sanotaan että rapu ja veskari ei tule toimeen. No itse en ole sellaista huomannut ainakaan vielä mutta emme toki seurustele emmekä muutenkaan ole vielä ainakaan tehneet "mitään".Ilmassa on kuitenkin vahvasti sähköä ja juttukin luistaa.

Tulikin mieleeni että ovatko ravut pelimiehiä? Näin ihana mies kyllä ainakin tietää miten nainen hurmataan...

Taustatietoina vielä sen verran että itse olen varattu ja hänellä taas on pitkäaikainen on off suhde johonkin naiseen. Hän on 34 ja minä 20.En haluaisi erota nykyisestäni ihan helpolla, vaikka vahvasti nyt huomaan,että tunteeni ovat täysin tälle ravulle.. leijailen ilmassa ja hän on AIVAN IHANA! Auttakaa minuu!

5

1580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

Rapu on romanttinen ja uskollinen, kylläkin tarvitsee rakastuakseen vahvan tunteen sekä varmuuden.

Sanoit hänellä olevan on/off suhde. Se kertookin sinulle kaiken. Rapusi on sydämessään varattu.
      Rapu ei ole luovuttajatyyppiä.

Vesimies on vapaudenkaipuinen, rapu taas pyörii pienissä ympyröissä ja on kotikeskeinen, myös mustasukkainen ja omistushaluinen.

Teillä on myös aikalailla ikäeroa. Rapumies tarvitsee naisen, joka on valmis sitoutumaan loppuiäksi, ei tyttöstä, joka vaihtaa ihastusta joka toinen päivä ja on samaan aikaan "varattu".

• VASTAA

VOISINKO ONNITELLA VAIKO SANOA JOTAIN MUUTA.MUT
      KERRON OMAN TARINAN LYHYESTI.
      OLEN AVOLIITOSSA OLEVA RAPU JOKA ELÄÄ KAKSOSEN
      KANSSA KOHTA 20-VUOTTA ONNELLISESTI.MUTTA AINA
      SILLOIN TÄLLÖIN KOHDALLENI SATTUU NAINEN JOKA
      LUMOAA SYDÄMENI NIINKUIN SILLOIN 20-VUOTTA SITTEN.OLEN AINA OLLUT USKOLLINEN ANTAISIN KAIKKENI RAKKAALLENI JOS VOISIN.JOSUS TUNTUU
      ET KAIPAAN JOTAKIN MIKÄ MINULTA PUUTTUU EHKÄ SE
      ON LÄHEISYYDEN KAIPUUTA MIKÄ SILLOIN NUOREMPANA
      OLI KUN OLTIIN TOISISSAMME KUIN TAKIJAISET.

JOTEN PIDÄ PÄÄSI KYLMÄNÄ JA NAUTI TILANTEESTA
      JOS SE SUINKIN ON MAHDOLLISTA.RAVUSTA SAA
      KYLLÄ HYVÄN KAVERIN JOKA KANSSA JAKAA TUNTEITAAN.

ITSELLÄNI ON VAAKA JOLLE VOIN USKOUTUA.

• huhhuhhuh

Ja vielä, kun osaisit laittaa sen CAPSLOCKin pois käytöstä niin varmaan elämäkin parantuisi internetissä ja ei tarvitsisi lueskella tämän vastauksen kaltaisia viestejä :)

• jos haluat selvittää

Noh, saat helposti tietoon onko ko. kaveri 'pelimies', kysäiset vaan nopeasti ohimennen tyypiltä 'milläs tasolla sun hahmo on wowissa?' jos tulee vastaus niin selkeästikin on.

• Vaalea Vesimiestyttö

Tämä asia saikin vastauksen ja kyllä vain todella onkin!! On pelimies. Voi kyllä hän minua haluaa kun hullu puuroa, mutta kun minä en olisi edes kakkonen. Olisin ehkä kolmonen tai nelonen. Ja meitä on muuten se viides ja kuudeskin..

Kiitoksia kaikille vastauksista, tämä tyttö toipuilee täällä pettymyksestä ja lähtee sitten kohti uutta.

En halua yleistää kaikkiin rapuihin mutta tässä kävi nyt näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      63
      5172
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      259
      4252
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      66
      3856
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      139
      2227
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      26
      1594
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      63
      1280
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      959
    8. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      889
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      32
      882
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      137
      857
    Aihe