Tietääkö kukaan millon alkaa Treella syksyn fuksimeiningit? Oon koittanu netistä löytää mutta tuloksetta...
Olen Treelle muuttamassa opiskelemaan toisesta kaupungista enkä haluais missata tilaisuuksia joissa voin tutustua kanssaopiskelijoihini! :)
sos.psyka Tampere
4
456
Vastaukset
- jo nyt päässeesi
menikös koe niin hyvin? Mitä muuten veikkaisit, paljonko hakijoita tuonne oli... Itsekin olin kokeessa, mutta en hahmottanut sillä tavalla, samassa kun oli sosiologia.
- aloittaja
en ollut kokeessa, pääsin erillisvalinnassa sisään ja tästä tiedon sain jo keväällä.
Toivottavasti sinulla meni koe hyvin! :) - tiluliina
aloittaja kirjoitti:
en ollut kokeessa, pääsin erillisvalinnassa sisään ja tästä tiedon sain jo keväällä.
Toivottavasti sinulla meni koe hyvin! :)Mitä opintoja sulla oli pohjana, että pääsit erillisvalinnalla sisään? En kyllä minäkään noista fuksimeiningeistä tiedä, mutta toivottavasti on hauska opiskeluaika edessä!
- tililiina
tiluliina kirjoitti:
Mitä opintoja sulla oli pohjana, että pääsit erillisvalinnalla sisään? En kyllä minäkään noista fuksimeiningeistä tiedä, mutta toivottavasti on hauska opiskeluaika edessä!
Sen verran edelliseen kirjoitukseeni lisäten voin sanoa että, ainakin siinä vaiheeessa kun saat koululta oman sähköpostiosoitteen kuulet kaikista bileistä ja häppeningeistä ja sehän tapahtuu opintojen alkusenteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784