Eli lähtee hyvin käyntiin mutta koneen käynti on aaltoilevaa, on sama kuinka kovalla kaasu on se vaan aaltoilee eli WWoooouuuwwaaaa;-)
Siinä vaiheessa kun bensa on juuri loppumassa niin se alkaa käymään hetken aikaa hyvin kunnes sammuu ja pitää tankkiin lisätä sitä benssaa....Mikä ratkaisuksi?
MTD G 46 M moottori takkuilee.
9
5474
Vastaukset
- novustrac
Kaasutinpuoli vaikuttaisi kaipaavan huoltoa. Ilmansuodattimet on syytä ainakin puhdistaa tai vaihtaa. Saa ehkä liikaa polttoainetta, kun laihemmalla seoksella käy normaalisti.
- crashline
Siellä jossain päin seos ruuvia? sitä säätämällähän se tasaantuisi saletisti, itse en kyllä löytänyt moista ruuvia???
Kai se pitää repiä koko paska auki ja kattoo mikä se n on, ei jaksa viedä huoltoon kun viellä pelittää, huolto jonot on monta viikkoa ja maksaa satasia, ruohonleikkurikaan ei maksa niin paljoa eli ei oo järkee huoltaa moista rakkinetta kuin itse. - Kvl Pm
crashline kirjoitti:
Siellä jossain päin seos ruuvia? sitä säätämällähän se tasaantuisi saletisti, itse en kyllä löytänyt moista ruuvia???
Kai se pitää repiä koko paska auki ja kattoo mikä se n on, ei jaksa viedä huoltoon kun viellä pelittää, huolto jonot on monta viikkoa ja maksaa satasia, ruohonleikkurikaan ei maksa niin paljoa eli ei oo järkee huoltaa moista rakkinetta kuin itse.missä niin hiton kallis huoltoliike on jossa kaasarin huolto maksaa satasia ?! Kyllä se meillä tehdään alle satasaen !
- crashline
Kvl Pm kirjoitti:
missä niin hiton kallis huoltoliike on jossa kaasarin huolto maksaa satasia ?! Kyllä se meillä tehdään alle satasaen !
Jos huolto/korjaus maksaa esim satasen matka kulut, lähin huolto liike semmoinen 40km meillä joillain saattaa olla enemmänkin,meillä tulisi ajoa n.200km yhteensä kun kone on haettuna pihassa.
Bensat maksaa n.48Egee eli n.15L saatasella eli yhteis summa huollon/korjauksen on noin 150Euroa pyöreesti, ja jos se huolto kustannus tulee pari kymppiä tuosta lisää niin tuo yhteis summa menee lähemmäks 200Euroa ja sillä saat jo uuden rakkineen lähi Agri Marketista....Että semmosta...Arvaa Harmittiko;-)
- ruohonleikkurin käynnissä
Huomasin että kaasarissa oli semmoinen ohut jousi venynyt. Rautalangalla sidoin sen pikku vivun sellaiseen asentoon että käy täysillä kierroksilla. Hyvin on toiminut siitä asti ja tehoja on enemmän kun uutena.
- crashline
Täytyy huommenna vilkaista jos vaikka tuo ilma tuosta paranisi, ilmoittelen kuinka kävi.
- 3.75
crashline kirjoitti:
Täytyy huommenna vilkaista jos vaikka tuo ilma tuosta paranisi, ilmoittelen kuinka kävi.
MINULLA ON KANS ONGELMANA MTD 3.75 KÄYNNITYY HYVIN MUTTA EI OTA KIERROKSIA TYÖNTÄÄ SAVUA NORMAALIA ENEMMÄN JA POLTTOAINETTA MENEE ENEMMÄN HIEMAN ENNEN BENSAN LOPPUMISTA OTTAA KIEROKSIA ENEMMÄN.OTIN KAASARIN AUKI PUHALTELI PAINEILMALLA EI AUTTANUT MITÄÄN VAIKUTTAKO KALVON VENYMÄ TÄHÄN VAIVAAN KUN SE ON HIEMAN VENYNYT.
- bijgb
Tulee kiertokanki lohko kyljestä ulos haukkaamaan raitista ilmaa jonkin ajan kuluttua.
- samaaaaaa
meillä on käytössä myös mtd m46 ja tänäkesänä alkoi juuri samat ongelmat. ärsyttävää... kyselen maahantuojalta uutta kaasuttimen kalvoa. se näyttää venyneen laitoin saman asian merkille.
kerron myöhemmin jos se auttoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202248
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4232151Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13958Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109756Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!14740Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32669