Olemme menossa kaveriporukalla mökille Mikkeliin, mutta ajattelimmme piipahtaa juhannusaattona baarissa/diskoteekissa. Tämä on ensimmäinen kerta kun kyseisessä paikassa juhannusta vietämme joten kaipaisin neuvoa....eli onko ihmisiä baareissa vai pakeneeko kaikki mökeilleen yms.?
Juhannus Mikkelissä
4
738
Vastaukset
- ole mitään
Kaupunki on luultavasti aiiiivan kuollut. Roller-baari saattaa olla auki, joka on pienehkö heviluola. Mikkelin läheisyydessä on kyllä tanssilavoja aika paljon, että olisiko se suuntana? Esim Pistohiekan lavalle suunnistaa monet mökkiläiset ja nuortakin porukkaa on.
- ! ? !
Ollaan kaveriporukalla menossa Pistohiekalle, mut mietittiin, että millainen meno siellä on? Kukaan ei oo aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa, joten kertokaahan hyvät ja huonot puolet Pistohiekasta juhannuksen viettopaikkana.
- infoa myös tänne
! ? ! kirjoitti:
Ollaan kaveriporukalla menossa Pistohiekalle, mut mietittiin, että millainen meno siellä on? Kukaan ei oo aikaisemmin käynyt kyseisessä paikassa, joten kertokaahan hyvät ja huonot puolet Pistohiekasta juhannuksen viettopaikkana.
Meilläkin suuntana pistohiekka. Ei ole aikaisempaa kokemusta paikasta. Liekkö siellä nuoria ollenkaan :-) Tanssitaito on kyllä ruosteessa, mutta käydään nyt katsomassa.
- DOOOH
infoa myös tänne kirjoitti:
Meilläkin suuntana pistohiekka. Ei ole aikaisempaa kokemusta paikasta. Liekkö siellä nuoria ollenkaan :-) Tanssitaito on kyllä ruosteessa, mutta käydään nyt katsomassa.
Mikkeliin ollaan tulossa johonki mökille! pitää katella jos kävis tuolla jossai huitelee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221