Mistähän saisi teetettyä nopeasti ja edullisesti pääkaupunkiseudulla sitlootan ympärille tuulensuojapressun, onko kokemuksia/vinkkejä?
Tuulensuoja sitlootaan?
7
1504
Vastaukset
- Kokemuksestani
Kun se iso aalto iskee veneeseesi jommalta kummalta lanteelta, repeää tuulisuoja ja tai taivuttaa kaidetolpat mukanaan. Asenna siksi tuulisuojat niin, että ne antavat hallitusti periksi aallon voimalle. Sitä nimittäin ei pidätä mikään, kun se tulee.
- pressusta
Rautakaupasta (tai Biltema) löytyy halpoja pressuja. Leikkaa itse muotoon ja sido narulla kiinni.
- pressu
että joku pösilö aina löytyy täältä...olet varmaan tehnyt veneeseesi purjeet samoilla ohjeilla
- Minkälaisen pressun.....
pressu kirjoitti:
että joku pösilö aina löytyy täältä...olet varmaan tehnyt veneeseesi purjeet samoilla ohjeilla
haluat veneeseesi? En ole juurikaan nähnyt pressuja käytettävän sitloodassa, paitsi talvisäilytyksen aikana. Siinä mielessä ymmärrän kyllä saamasi vastauksen.
Siis tarkoitatko tuulensuojakankaita, jotka kiinnitetään mantookeihin veneen sivulle sitloodan kohdalle? Onko veneessäsi jo sprayhood? Vai tarkoitatko kenties puomitelttaa?
Pressu on pressu...
- ja edullisesti
et saa mistään nopeasti saati edullisesti. Tai riippuu varallisuudesta mikä on edullista. Markiisikangas maksaa 30eur/m kangaskaupassa. Siihen työt päälle ja hinta on 300-500eur.
- 555
Eiköhän samasta paikasta löydy apua, josta saa uusittua puomipussitkin ja sprayhoodit. Alumiininen kehikko on tietysti kestävä ja saiskohan samasta paikasta, sillä oman veneen mukana tuli alumiiniputket ja teltta. Edullista ja kestävää tuskin löytyy.
- ..../)....
Minä teetin Silverplastissa Juvan teollisuusaluella. Kaksi n. 60X140 tuulisuojaa rekkapressusta 122€ alvilla. Toimitusaika oli kolmisen viikkoa. Hyvät tuli, voin suositella. Niihin sitten tarralla rekisteri-vituke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703