saappaat sisällä

jäljet

löytyykö kiinnostusta kenkien ja saappaiden sisäkäyttöön ja niin että niiden käyttöön liittyisi jonkin asteinen sotkeminen siis mahdolliset jäljet lattiassa tai matolla tai muuten vaan kulkeminen sisätiloissa epäsiisteissä jalkineissa ns vahingossa tai sopivan tilaisuuden tullen.itse hakeudun tilanteisiin jossa pääsen astelemaan sisätiloissa kumisaappaat jalassa.eli mikä on mieleenjäänyt paikkasi tai mikä kiihoittais.

66

8641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesken

      kun et osaa edes kirjoitaa. Pilkun jälkeen väli ja iso alkukirjain. Olet näköjään kirjoitellut täällä vähän jokaiseen paikkaan. Paljastuit taas.

      • Uuno Pönttö

        Missä koulussa itse opit, että pilkun (ja välin) jälkeen tulee iso kirjain? Taisi jäädä apukoulukin kesken.


      • Anonyymi

        Ootko kielipoliisi, onko valtuudet?


    • kiiltävällä marmorilattialla

      Jossakin hallintorakennuksen marmorilattialla olisi mukava kävellä mutaisilla kääntövarsikontioilla niin että lattiaan jäisi jäljet.

      • uusi harrastus

        ehdottomasti talleilta tullessa pitää jättää saappaista tai tallikengistä jäljet kt-rappukäytävään.


      • Maatalouslomittaja

        Minä meen aina navettapaskasissa saappaissa kunnantalolle jotta siivoojatkin saava tehä töitä palkasa etteen


      • 30v
        uusi harrastus kirjoitti:

        ehdottomasti talleilta tullessa pitää jättää saappaista tai tallikengistä jäljet kt-rappukäytävään.

        tämä flikka se meneekin vuokra mökille juhannukseks ja ilmojen mukaan ja muutenkin laitan sinne jalkaani talleilla käyttämät kontiot en muuten oo aatellu niitä sisälläkään riisua..vähän rentoo.


      • sssssx
        uusi harrastus kirjoitti:

        ehdottomasti talleilta tullessa pitää jättää saappaista tai tallikengistä jäljet kt-rappukäytävään.

        minulla kesätyöpaikka ratsutallilla ja mahdollisuus työaikana vähän saapastella.aamutallin jälkeen menen käymään omistajan asunnolla saamassa päivän ohjeet tai jos ei ketään paikalla selaan netistä leiriläisten yhteydenottoja sekä kysymyksiä.ensimmäisenä päivänä kiireinen emäntä ohjasi ja opasti minua saappaat jalassa myös sisällä joten omaksuin mahdollisuuden ja suoritan vierailuni jalkineita riisumatta.nautin työstäni.


      • 30v
        30v kirjoitti:

        tämä flikka se meneekin vuokra mökille juhannukseks ja ilmojen mukaan ja muutenkin laitan sinne jalkaani talleilla käyttämät kontiot en muuten oo aatellu niitä sisälläkään riisua..vähän rentoo.

        mökkilomat ovat niin rentouttavia,suosittelen.nimim.punaiset kontiot


      • cccc1
        uusi harrastus kirjoitti:

        ehdottomasti talleilta tullessa pitää jättää saappaista tai tallikengistä jäljet kt-rappukäytävään.

        mikäs sen mukavampaa kuin saapastelu ratsastussaappaissa,muuallakin kuin ratsastaessa.kisamatkoilla monia kohteita,huoltsikat,kisatoimistot niin ja kakspäiväsissä tietenkin majoitustilat ja huoneet.


      • oo85

        tänään astelin vakuutusyhtiöön suoraan rakennustyömaalta ,jäihän niistä kontioista jäljet


    • ainakin saappaissa

      juhannuksena lauri tähkän konsertissa kaunis nainen mustat kontiot jalassa esiintymislavan edessä.mitä muuta bongasitte

    • Ville000

      Ei kai sisällä kuulu saappaita pois ottaa.

      • 40n

        saappaissa sisälle.kontiot etuoikeutetut.


      • Kontioissa
        40n kirjoitti:

        saappaissa sisälle.kontiot etuoikeutetut.

        Ja vaikka olisi miten tarkka siisteyden suhteen, kumpparit ovat parhaat. Mitkä muut jalkineet voit pestä kuraeteisessä ennen sisälletuloa? Et mitään muita. Kun kurat on huuhdeltu päältä ja pohjista, Kontiot kelpaavat vaikka parketille.


      • meillä+
        Kontioissa kirjoitti:

        Ja vaikka olisi miten tarkka siisteyden suhteen, kumpparit ovat parhaat. Mitkä muut jalkineet voit pestä kuraeteisessä ennen sisälletuloa? Et mitään muita. Kun kurat on huuhdeltu päältä ja pohjista, Kontiot kelpaavat vaikka parketille.

        meillä lähes joka päiväistä tuo parketilla saapastelu kun eteisestä olohuoneen kulmasta parkettia pitkin mentävä isännän työhuoneeseen.ja jos sieltä olohuoneen yli keittiöön kahville.mutta talossa talon tavoin vaihka parkettia pitkin.


      • ainakin saappaissa
        meillä+ kirjoitti:

        meillä lähes joka päiväistä tuo parketilla saapastelu kun eteisestä olohuoneen kulmasta parkettia pitkin mentävä isännän työhuoneeseen.ja jos sieltä olohuoneen yli keittiöön kahville.mutta talossa talon tavoin vaihka parkettia pitkin.

        olin eilen mukana kun likkaporukalla järjestimme kaverillemme polttarit.paikka oli maatilayritys jossa ratsastuksella aloitimme joten kumpparit jalkaan kaikille ja menoks.esittely ja alku kahvit talossa niin yhtenäisesti saappaissa.siitä ratsastamaan ja keveimpiin lajeihin pihalla jossa jo virvokkeita siitä iltaa sisätiloissa,..oho saappaat unohtu jalkaan.


      • kkkk.
        Kontioissa kirjoitti:

        Ja vaikka olisi miten tarkka siisteyden suhteen, kumpparit ovat parhaat. Mitkä muut jalkineet voit pestä kuraeteisessä ennen sisälletuloa? Et mitään muita. Kun kurat on huuhdeltu päältä ja pohjista, Kontiot kelpaavat vaikka parketille.

        itse olen mieltynyt kulkemaan parketeilla pitkät mustat nahkaiset korkosaappaat jalassa.terävät korot ovat haasteelliset niin minulle kuin lattiallekkin.ulkoa tullessa nautin saappaitteni mahdollisesti jättämistä jäljistä.


      • päivä...
        kkkk. kirjoitti:

        itse olen mieltynyt kulkemaan parketeilla pitkät mustat nahkaiset korkosaappaat jalassa.terävät korot ovat haasteelliset niin minulle kuin lattiallekkin.ulkoa tullessa nautin saappaitteni mahdollisesti jättämistä jäljistä.

        nautin suunnattomasti juhlatilaisuuksista ja varsinkin yksityis sellaisista missä pääsen korkokengissä sisällä kävelemään.olen muutenkin hieman vauhdikas tyyppi.


      • kiitos...
        päivä... kirjoitti:

        nautin suunnattomasti juhlatilaisuuksista ja varsinkin yksityis sellaisista missä pääsen korkokengissä sisällä kävelemään.olen muutenkin hieman vauhdikas tyyppi.

        olimme töistä eräässä tilaisuudessa työporukalla.paikka suljettiin puoliltaöin,juuri kun fiilikset korkealla,mutta sitten jokin mies ilmoitti jatkoista hänen luonaan kaikille halukkaille.n15 henkilöä meitä lähti.paikka oli iso omakotitalo.kiersimme takapihalle sauhuille,naisten korot upposivat nurmikkoon,minullakin aivan piikkarit.talon isäntä avasi takaoven ja sanoi sisällä olevan lasit täynnä.no sehän sopii.tumma parketti kopisi kenkieni alla kun pöytää kohti suuntasin toisten seuratessa.siinä kopistelimme aamun pikkutunneille ja kivaa oli..


      • tämä x
        Kontioissa kirjoitti:

        Ja vaikka olisi miten tarkka siisteyden suhteen, kumpparit ovat parhaat. Mitkä muut jalkineet voit pestä kuraeteisessä ennen sisälletuloa? Et mitään muita. Kun kurat on huuhdeltu päältä ja pohjista, Kontiot kelpaavat vaikka parketille.

        tarvitaan naista saappaissa.joten sovimme että tulen kumppareissa.sori vaan mulla ei oo muuta kuin talleilla käyttämät kontiot,no itseäni ei haittaa vaihka pohjan urat hieman tukossa tallin jäljiltä.mielenkiintoista-sitä saa mitä tilaa.sohva parka ja vaaleat matot.


      • 88..k
        tämä x kirjoitti:

        tarvitaan naista saappaissa.joten sovimme että tulen kumppareissa.sori vaan mulla ei oo muuta kuin talleilla käyttämät kontiot,no itseäni ei haittaa vaihka pohjan urat hieman tukossa tallin jäljiltä.mielenkiintoista-sitä saa mitä tilaa.sohva parka ja vaaleat matot.

        meillä käy aina kunnon bileitten jälkeen ammattilainen siivousalan yrittäjä hoitamassa paikat kuntoon.saapastelu sallittua.


      • ainakin saappaissa
        meillä+ kirjoitti:

        meillä lähes joka päiväistä tuo parketilla saapastelu kun eteisestä olohuoneen kulmasta parkettia pitkin mentävä isännän työhuoneeseen.ja jos sieltä olohuoneen yli keittiöön kahville.mutta talossa talon tavoin vaihka parkettia pitkin.

        tämä isäntä kulkee myös sisällä saappaissa aina kun huvittaa tai ei viitsi riisua tai muuten vaan ottanut tavaksi.asunnossa parketit,paitsi keittiössä mutta niin vaan kuljen kontiot jalassa koko talossa jos saappaat jalassa.naiseni viikot töissä muualla ja suhtautunut kotona asiaan suvaitsevaisesti,myös itse usein kengissä sisällä.kai niitä jälkiäkin jää.


    • tyyli...

      työskentelen tilalla missä virolaisia kesätyöntekijöitä,naisia.heillä erillinen asunto majoituksena.mielestäni heidän tyyli sopii parhaiten tähän viestiketjuun,sillä vähintään ulkokengät mutta usein myös kumisaappaat jalassa he sisällä astelevat.tässä sitä vois suomalainen sukkakansa hieraista silmiään kun maton vaaleat raidat vaihtavat väriään.

      • joojoooo-

        hyviä ja estottomia naisia.


      • glxl

        oon itsekkin goottityttö ja järjestin kavereille bileet asunnollani,osasin vähän varautua mutta... kahdeksan henkilöä karkeakuvioisissa maihareissa saivat lattiani siihen kuntoon että en oo viitsinyt jälkeenkään kenkiäni riisua.mut tyyli tämäkin.


      • maiharifriikki
        glxl kirjoitti:

        oon itsekkin goottityttö ja järjestin kavereille bileet asunnollani,osasin vähän varautua mutta... kahdeksan henkilöä karkeakuvioisissa maihareissa saivat lattiani siihen kuntoon että en oo viitsinyt jälkeenkään kenkiäni riisua.mut tyyli tämäkin.

        Kunpa pääsisin ihailemaan sellaisen tyttöjoukon (toivottavasti) maihareita. Tulisin mielelläni kengänkiillottajaksenne.


      • www.t
        maiharifriikki kirjoitti:

        Kunpa pääsisin ihailemaan sellaisen tyttöjoukon (toivottavasti) maihareita. Tulisin mielelläni kengänkiillottajaksenne.

        kiinnostaisko sinua lattian siivous ensin,tietenkin voit myös kiilloittaa maiharimme,niin on tehnyt myös jokunen muu mies.


      • vika

        minulla oli vkl luonani serkkupoika ja hänen kaupunkilais tyttöystävänsä,nämä nuoret kulkivat koko ajan jalassaan olevat kengät tai kumpparit myös sisätiloissa.paripäivää siinä touhusivat ja kertaakaan ei ollut puhetta pitäisikö kengät sisälle tullessa riisua,ehkä eivät nähneet sitä tarpeelliseksi.edes kumpparien ollessa jalassa.


      • päivä...
        vika kirjoitti:

        minulla oli vkl luonani serkkupoika ja hänen kaupunkilais tyttöystävänsä,nämä nuoret kulkivat koko ajan jalassaan olevat kengät tai kumpparit myös sisätiloissa.paripäivää siinä touhusivat ja kertaakaan ei ollut puhetta pitäisikö kengät sisälle tullessa riisua,ehkä eivät nähneet sitä tarpeelliseksi.edes kumpparien ollessa jalassa.

        kenkien käyttö sisällä on yleistynyt nuorten keskuudessa,ainakin kaupungissa tapa leviää ja on hyväksyttävää jos sitten vierailee maalla sukulaisissa niin eipä taida antaa aihetta riisua sielläkään,luulisin. hyvää kesää.


      • nokia 43
        päivä... kirjoitti:

        kenkien käyttö sisällä on yleistynyt nuorten keskuudessa,ainakin kaupungissa tapa leviää ja on hyväksyttävää jos sitten vierailee maalla sukulaisissa niin eipä taida antaa aihetta riisua sielläkään,luulisin. hyvää kesää.

        hyviä neuvoja kesälomalaisille,itselläni myös aina autossa saappaat mukana jotta voin tarvittaessa käyttää.


    • Saappaat on mukavan hiostavat kesällä.
      Itse käytän niitä kesälläkin ,nimen omaan Haita

      • sataako

        Nyt juhannuksena sopivat kelit saapastella ja monellako jää jalkaan sisätiloissakin,nam..


    • kontiot

      otetaas jatkoa,mielenkiintoinen ketju

    • MustatKontiot

      Juu Kontiot jalassa toisinaan myös sisällä, kurahousut kanssa ja sadetakki.

      • moi sulla kiva harrastus sisätiloissa ite kans saappaat jalassa ja sadetakki kurikset sisällä päällä kaverin kans se olis kivempaa harrastaa.


    • ratsut

      Kun oon ollut vähän huonolla tuulella niin rappukäytävään on tullut jätettyä kunnon jäljet,joku siinäkin kiihoittaa,niin ja en oo ensimmäisenä kenkiäni riisumassa jos tiedän vaik jonkun kaverin luona, että ei oo pakko riisua,voi joku katsoa mutta en ole huomaavani.

    • Riitta31

      Minä pidän hai-saappaita kotona sisäkenkinä. Toki käytän niitä työmatkoillani, sillä autoilen paljon (hyvät autoilussa). Puhdistan ne kotiin tultuani, ja laitan jalkaan.

      • Kontsusetä

        Pidän aina kumisaappaita kotona. Minulla on useita pareja "sisäsaappaita", eri kokoisia ja eri mallisia. Joskus on liian pienet Kontsut, joskus Lenat. Mieluiten pidän liian pienet punakontsut ja liian pienet farkut, näitä kun pitää, niin tulee jossain vaiheessa tumputtaa. Minulla on roskisesta löydetyt pienet lasten kumpparit, niihin päästän satsit.

        Ulkokäytössä on eri saappaat.


    • Tuntuuihanalta

      Oltiin koulun kans metsäretkel tänään ja metsässä oli todella paljon savisia kuoppia. Itellä kun oli kumisaappaat jalassa ni pitihän ne sinne saveen upottaa ja syvälle upposivatkin ja jäivät kiinni niin että opettaja joutu kiskomaan saappaani irti No kun tultiin sitten takasin koululle niin aikannustetaan että kun sain kävellä koulun lattialla sisilla saappailla. Kyllä tuli komeen jäljet lattiian.

    • lomakumpparit

      Tässä hyviä esimerkkejä rentoon kesämenon..

      • Anonyymi

        Kontiot vois olla hyvät vaikka mökillä. Joskus parikyt vuotta sitten otettiin porukalla vuokramökki. Siellä oli just lakattu lattiat.Rampattiin sisältä ulos ja ulkoa sisälle kontiot ja maiharit jalassa. Petiin mentiin saappaat jalassa, ei niitä jaksanu riisua. Eikä laittaa lakanoita. Nukuttiin vaan pelkillä peitoilla ja patjoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontiot vois olla hyvät vaikka mökillä. Joskus parikyt vuotta sitten otettiin porukalla vuokramökki. Siellä oli just lakattu lattiat.Rampattiin sisältä ulos ja ulkoa sisälle kontiot ja maiharit jalassa. Petiin mentiin saappaat jalassa, ei niitä jaksanu riisua. Eikä laittaa lakanoita. Nukuttiin vaan pelkillä peitoilla ja patjoilla

        Rento reissu teillä!!! käyttöö vartehan ne lattiat on höylätty ja lakattu. pääsitte sitten jättää ekana kunnon jälet ja naarmut lakatulle pinnalle . Toivottavasti ette turhaan säälineet lattiaa, vaan annoitte mennä. Pitäähän lattia olla käytetyn näkönen :D:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rento reissu teillä!!! käyttöö vartehan ne lattiat on höylätty ja lakattu. pääsitte sitten jättää ekana kunnon jälet ja naarmut lakatulle pinnalle . Toivottavasti ette turhaan säälineet lattiaa, vaan annoitte mennä. Pitäähän lattia olla käytetyn näkönen :D:D:D

        ei oo kyl tullu lattioita säälittyy vuokra mökeil. Vuokrattiin metsästys porukalla mökki joskus 90luvun lopulla. Lattia oli just lakattu. Silloin sai mökeillä vielä vapaasti poltta röökii, Otettiin rennosti ja potkittiin kontioilla jälkiä lattioihin ja muutama röökikin tippu lattialle ja kärtsäss sinne jälet. Yks äijä tallas kaljapullon korkin kiinni lakattuun lattiaan. Se oli muutaman muunkin mielestä hyvä idea. Kuraset saappaat jalassa nukuttiin tietysti


    • Pirjo3

      Pidän usein Hai-saappaita sisäkenkinä. On hyvät siivotesssa , imuroidessa. Jos on ovi tiukassa , voi potkaista. Lapsiperheen äitinä on hyvä olla saappaat jalassa. Lapset heittelevät legoja pitkin
      lattiaa. Astuin sellaisen lego-auton päälle , se hajosi saappaani alla.

      • Anonyymi

        Pidän kumisaappaita 24/7, sisäkäytössä on Lenat, pihatöissä punaiset Kontiot, ja kaupungilla asioidessani mustat Kontiot. Nukun saappaat jalassa.

        Tarttis saada toiset Lenat, nykyiset ovat hajoamassa.


    • Tanja29

      Minustakin on kiva olla Hai-saappaat jalassa sisällä. Pienen lapsen äitinä tosiaan tiedän , että leluja lentelee. On ollut ihan läheltä piti tilanne. Astuin teräväreunaisen lelun päälle. Jos minulla ei olisi ollut saappaat jalassa , olisin saanut vertavuotavan haavan jalkapohjaan.

    • hauskaaon

      opiskelen iltalukiossa ja nyt syksyn sateisina pv jalassa ollut mustat haisaappaat,kivat ja muodikkaat,eikä siinä mitään.olen luennolla nähnyt muutamat muutkin saappaat..mutta itse tein reilun viikon kaverin ratsutallilla,aamu ja iltapv vuoroa,kaikkea tallihommia ja juuri nämä samat saappaat,millä sitten lähdin suoraan tallilta opintoihin,ensimmäisenä päivänä tallilta lähteissä katsoin millaisessa kunnossa ovat,totesin ,ei kovin sisäsiistit.Ei haittaa aattelin,en ajatellutkaan että ottaisin vaihtokengät mukaan,joten näillä mennään.Luentosalin pulpetissa oli kiva jalkatuki jota vasten saappaitani pidin,joo nyt oli pikku citysaappaistani tullut roskia lattialle..ja tais siinä lattiassakin näkyä pohjakuvion jälkiä ja tauolla muissakin tiloissa,noin puoltoista vko kuljin ja käytin kumppareita,jotka käytön myötä näyttivät oikein rennoilta.Kivan tuhmat käytössä,tykkäsin.Ja ovat tietty olleet jälkeen muuallakin käytössä sään mukaan.

      • Uteloittaa

        Mitä muuta haisaappaiden kanssa? Esimerkiksi millaiset farkut jne..?


      • Anonyymi

        Opiskeluaikana tuli käveltyy maihareissa ja usein sadeilmalla mustissa kontioissa luennoille. Kyllä jäi hiekkaa ja roskia lattialle. Lyijykynät teroitin lattialle. Ei ollut terottimessa säiliötä. Kontioiden ja maiharien pohjista jäi makeita kumijälkii luokkien ja käytävien lattioille kun veti jalkoja pitkin maata. olihan niiden hinkkaamisessa pois oma hommansa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskeluaikana tuli käveltyy maihareissa ja usein sadeilmalla mustissa kontioissa luennoille. Kyllä jäi hiekkaa ja roskia lattialle. Lyijykynät teroitin lattialle. Ei ollut terottimessa säiliötä. Kontioiden ja maiharien pohjista jäi makeita kumijälkii luokkien ja käytävien lattioille kun veti jalkoja pitkin maata. olihan niiden hinkkaamisessa pois oma hommansa :D

        Mustat Kontiot oli minullakin lukioaikana käytössä. Nautin suuresti kun aamulla laitoin Kontiot jalkaan ja tiesin että saan koko päivän olla sisätiloissa Kontiot jalassa. Minut tunnettiin siitä että aina kun on vähänkin sateista niin tulen kouluun mustissa kumisaappaissa. Tiesin että jotkut tuijottivat saappaitani ja se vain lisäsi nautintoa.


    • Silmänruokaa

      Mieleenjäävin kokemus oli erään päivävaelluksen jälkeen, kun eräs keski-ikäinen nainen tuli hotelliin punaisissa kontioissaan. Näky oli upea. Näki, että hän viihtyi saappaissa ja käytti niitä varmaan muulloinkin sisällä. Harmi, että mieskin oli mukana ja kaikesta päätellen hänkin nautti näkemästään.

      • Kontsut

        Oliko kyseessä punapohjakontiot vai olivatko uudempaa mustapohjaista mallia?


    • Voi-ku-kiva

      Voi-ku-kiva

    • hghgtf
    • aa21

      Minullakin on usein sisäkenkinä Hai-saappaat. Ne eivät hiosta , on mukavat jalassa , sitten kun lähden viemään lapsia harrastuksiin , niin näillä kengillä minä ajan.

    • Anonyymi

      Minäkin pidän usein Hai-saappaita sisällä. Ne on hyvät jalassa , hikoamattomia sukkia on saatavilla. En tiedä , mutta selkäkipuni ovat hävinneet saappaitteni sisäkäytön myötä.

      • Anonyymi

        Millaisia ovat hikoamattomat sukat?
        Tarkoitatko teknisiä sukkia vai mitä?


    • Anonyymi

      Nyt on Hai-lowt hyvät sisäkengät. Ne on sellaiset kepeät . ja kun pitää viedä lapsia harrastuksiin , niin niillä on hyvä ajaa autoa.

    • Anonyymi

      Minä ja vaimoni pidämme kumisaappaita sisällä koko päivä. Vaimolla Lena saappaat 38 ja minulla Lena 41. Kaikki alkoi siitä, kun vaimoni äiti antoi Lena-saappaansa vaimolle, kun itse siirtyi Hai-saappaisiin. Nuo saappaat olivat liian isot vaimolle, joten hän antoi ne minulle, ja kehotti kokeilemaan niitä. Vedin ne jalkaan, tuntui niin hyvältä, etten suostunut riisumaan niitä. Pidin ne jalassa koko päivän, ja vaimo laittoi omat Lenat jalkaansa. Saappaat jäiät jalkaan, kun menimme petiin, ja siellä leikit alkoivat.
      Nyt pitäisi saada toiset Lenat ulkokäyttöön, mutta en ole löytänyt sellaisia. Kuluneetkin kelpaisi.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a stream. Sisää­nkäynti kaiki­­lle, jotk­­­a haluavat pitää ha­uskaa 👉 http://9311333.com/H/Hl74y 👈

    • Anonyymi

      Täält­­­ä löydä­t nop­­easti suku­pu­­­olt­­a, suh­­­tei­­ta, tre­­­ff­­­it 👉 http://9311222.com/H/t2CSH 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­tsum­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään u­­ude­­ssa chatissa! Mei­­­tä on yli miljo­­ona! 👉 http://44338hddt.com/H/tX3pq 👈

    • Punakontiot sisäkäytössä mulla

      • Anonyymi

        Kävin äsken uimahallissa ja siellä oli yksi henkilökuntaan kuuluva alta kaksikymppinen nainen. Hänellä oli sportikas t paita ja tiukat legginsit ja jalassa pitkävartiset valkoiset Dunlop kumisaappaat. Hän otti mopin ja rupesi siivoamaan altaan ympäristöä. Kyllä siinä silmä lepäsi seuratessa hänen työskentelyään.


    • Anonyymi

      Nuorempana tuli tehtyy paljon matkatöitä. Asfaltti, maanrakennus ja rakennustöitä. Usein yöpymiset työpäivien välissä oli jossain hotelissa tai lomamökissä.

      Työpäivän jälkeen mentiin väsyneenä varattuun majoitukseen. Laukku tai rinkka huoneeseen. Tervtulo karkki naamariin ja paperi lattiallr. Jalassa oli työjalkineet kontiot tai kulunet maiharit. Ne oli aina työpäivän päätteeksi tooosi likaset ja kuraset. Niitä ei tullut riisuttua, vaan jalat nostettiin rennosti sohvalle tai jysäytettiin sohvapöydälle, johon levisi hiekkaa ja kuivunutta savee. Eväs kaljatölkki sihahti auki ja rööki huuleen. (Silloin sai vielä hotelli huoneissa polttaa vapaasti)

      Illalla sitten nukkumaan. Yleensä kontiot tai maiharit edelleen jalassa ja likanen työhaalari päällä. Lakanat tuli suttusiks, mutta mitä sillä väliä. Nehän vaihdetaan seuraavaks yöks. Aamulla sitten suihkuun. Kengät tuli vihdoin putsattuu aamulla. Kura irtosi hyvin pyyheliinaan tai tyynyliinaan.

      Että sillee siististi ja rennosti!

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe