Eli haluaisin tietää, onko Satakunnassa mahdollisuus 4d-ultraan ja paljonko hintana on mahtanut olla? Asun Raumalla ja halua 4d- ultraan on ihan mahdottomasti! :)
Kiitos!
4d-ultra Satakunnassa
7
3664
Vastaukset
- miiuli26
Ainakin Porissa Itäpuiston lääkäriasemalla (terveystalo) Ari Ylä-Outinen tekee 4D-ultria. Hinnasta en tosin tiedä, mutta jos haluat sinne mennä niin soita kyseiseen paikkaan ja kysy paljonko maksaa.
- kuvia saanut
Satakunnan keskussairaalassa vauvaa katsottiin 4D ultralla. Kuvia sain, mutta videota sieltä ei varmaan saa.
- on**
terveystalolla. Maksaa n.190e muistaakseni, kävin itse RV24, varaudu siihen ettei vauvasta sen asennon vuoksi välttämättä saa videota tai edes kunnolla kuvia.. että sillä asenteella kannattaa mennä, muuten voi kovasti pettyä.
- inspired
paljon tiedosta, täytyypi ottaa yhteyttä :) Mahtoiko noista kuvista muuten saada kelan korvausta? Muistaisin jonkun puhuneen tällaisesta. Mutta eipä tuo summa kyllä hirveän suuri ole, jos näkee lapsensa :)
Hänelle, joka olit SatKs:ssa käynyt, pääsitkö itse pyytämällä vai kuuluuko raskauden etenemiseen?
Kiitos todella paljon!
- mimmu75
itse asun raumalla, olemme menossa kaarinaan savonlahden jussille. Porissa hirmu kallis ( yli 400e)ja omavastuu n.250! kaarinassa omavastuu jotain 130-150 tienoilla! Monesko vko menossa? ja koska la? Itsellä on la 30.09
- inspired
Alussa vasta mennään, La tammikuussa :) Ihan uteliaisuuttani kysyin, koska kyseinen ultra on aina kiinnostanut mielettömästi :)
Mutta kiitos tiedosta, ehkäpä meidänkin täytyy sitten ajallaan sinne Kaarinaan ajella :) - C**
inspired kirjoitti:
Alussa vasta mennään, La tammikuussa :) Ihan uteliaisuuttani kysyin, koska kyseinen ultra on aina kiinnostanut mielettömästi :)
Mutta kiitos tiedosta, ehkäpä meidänkin täytyy sitten ajallaan sinne Kaarinaan ajella :)porin terveystalolla.. niinkuin tuolla ylhäällä jo mainittiin, maksaa noin 200€ ja siihen kuuluu DVD mukaan mikäli videointi onnistuu. Kuvia kyllä saa mukaan parhaan mukaan ;) Minä en saanut videota mutta eipä ottanut lääkäri hintaakaan kuin normaalin ultran verran (n.70€) ja kuvia kuitenkin näki 4D muodossa. Mukava kokemus oli ja lääkäri todella yritti vauvaa käännellä jotta kuvat onnistuisi.... Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979