PLIIS

HELP ME

Oon ihan kade niille jolla on Antti Tuiskun nimmari.. Itse ole halunnut jo sitä kauan enkä ole koskaan saanut.. :(
Ihan epistä kun jollain on jtn. 5 ja itellä ei ole yhtään ja se on vielä kaiken huipuksi mun lemppari.. :(
Onko kellään ideoita mstä muualta voisin saada kuin keikoilta, koska siellä on niin paljon ihmisiä jotka haluaa niin mun on ihan turha yrittää ees pyytää..
KIITOS JO ETUKÄTEEN!! ootte ihanii

4

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possutossu

En oo ikinä herralle postia lähettänyt, mutta luulisin että jos lähetät hänelle jonkun tosi hienon kirjeen/fanilahjan jonka eteen olet tosi paljon raatanut niin hän EHKÄ voisi vastata takaisin, jos laitat mukaan osoitteesi ja pyydät vastausta. Mutta siis en tiedä yhtään että vastaako, kyllä hän sen varmaan lukee jos se on oikeen hieno, koska ainahan joku ne fanikirjeet ym lukee...

Ja sitten jos joku entinen Antti Tuisku fani haluaa lahjoittaa nimmarin, niin kyllä varmaan sekin käy.

• 123

Mulla on usiampi enkä tykkää ko. tyypistä ennää..

• pyytäisit?
        123 kirjoitti:

Mulla on usiampi enkä tykkää ko. tyypistä ennää..

Aika mahdottomalta kuulostaa.. Sori

• sinis2

elä murehdi ei mullakaan ole kun 1 ja seki oli kovan työn takana odotin sitä 5h yhdessä paikassa, että jos vaikka saapus ja niin se sitte lopulta tuli ja olin niin onnessani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe