PLIIS

HELP ME

Oon ihan kade niille jolla on Antti Tuiskun nimmari.. Itse ole halunnut jo sitä kauan enkä ole koskaan saanut.. :(
Ihan epistä kun jollain on jtn. 5 ja itellä ei ole yhtään ja se on vielä kaiken huipuksi mun lemppari.. :(
Onko kellään ideoita mstä muualta voisin saada kuin keikoilta, koska siellä on niin paljon ihmisiä jotka haluaa niin mun on ihan turha yrittää ees pyytää..
KIITOS JO ETUKÄTEEN!! ootte ihanii

4

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possutossu

      En oo ikinä herralle postia lähettänyt, mutta luulisin että jos lähetät hänelle jonkun tosi hienon kirjeen/fanilahjan jonka eteen olet tosi paljon raatanut niin hän EHKÄ voisi vastata takaisin, jos laitat mukaan osoitteesi ja pyydät vastausta. Mutta siis en tiedä yhtään että vastaako, kyllä hän sen varmaan lukee jos se on oikeen hieno, koska ainahan joku ne fanikirjeet ym lukee...

      Ja sitten jos joku entinen Antti Tuisku fani haluaa lahjoittaa nimmarin, niin kyllä varmaan sekin käy.

      • 123

        Mulla on usiampi enkä tykkää ko. tyypistä ennää..


      • pyytäisit?
        123 kirjoitti:

        Mulla on usiampi enkä tykkää ko. tyypistä ennää..

        Aika mahdottomalta kuulostaa.. Sori


    • sinis2

      elä murehdi ei mullakaan ole kun 1 ja seki oli kovan työn takana odotin sitä 5h yhdessä paikassa, että jos vaikka saapus ja niin se sitte lopulta tuli ja olin niin onnessani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      266
      2647
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      205
      1710
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1444
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1191
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      230
      1053
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      79
      1005
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      44
      910
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      64
      768
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe