Remu-kirjasta

joopajooo

Remu-kirjassa on aika paljon valheita ja Remun omakeksimää stooria. :P Onks muut huomannu?

10

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä?

Esimerkiksi?

• kaikkii pikkujuttuja

Kaikenlaisia pikkujuttuja, esim. että oli Remun idea alkaa soittaa My Only Onea. Cissehän halusi sen jo Roadrunnerille!
        Ja lisäksi Remu tuntuu pistävän sanoja toisten suuhun. Ilmaisee omia ajatuksiaan toisten kautta... Esim. en usko että Cisse suhtautui niin negatiivisesti Albertiin kuin miten kirjassa asiat on ilmaistu.

Siis tämän kaltaisia. Niitä oli paljonkin, en nyt muista muita. Ei niissä mittään, mutta jää vain vähän sellainen kuva kirjasta ettei tiedä mikä on totta ja mikä Remun keksimää tai väärin muistamaa.

• ...
        kaikkii pikkujuttuja kirjoitti:

Kaikenlaisia pikkujuttuja, esim. että oli Remun idea alkaa soittaa My Only Onea. Cissehän halusi sen jo Roadrunnerille!
        Ja lisäksi Remu tuntuu pistävän sanoja toisten suuhun. Ilmaisee omia ajatuksiaan toisten kautta... Esim. en usko että Cisse suhtautui niin negatiivisesti Albertiin kuin miten kirjassa asiat on ilmaistu.

Siis tämän kaltaisia. Niitä oli paljonkin, en nyt muista muita. Ei niissä mittään, mutta jää vain vähän sellainen kuva kirjasta ettei tiedä mikä on totta ja mikä Remun keksimää tai väärin muistamaa.

Remu on todellisuutta ihmeellisempi ja senpä takia miehen puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

• ????
        ... kirjoitti:

Remu on todellisuutta ihmeellisempi ja senpä takia miehen puheet kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Mitä tarkoitat tolla "todellisuutta ihmeellisempi"??

• valhetta

Esim juttu Get Onin synnystä on puppua. Todellisuudessa kappaleen esimuotoa oli kuultu jo kesän -73 keikoilla.

• kesä -74
        valhetta kirjoitti:

Esim juttu Get Onin synnystä on puppua. Todellisuudessa kappaleen esimuotoa oli kuultu jo kesän -73 keikoilla.

Ei sitä vielä 1973 kesällä kuultu mutta kesältä 1974 löytyy parikin livenauhoitusta. Just eilen kuuntelin toista niistä ja kova on ollut meno.

• mitäh???????
        ... kirjoitti:

mitä tarkoitit???

• ..............

..mua vituttaa tää valhe, että Cisse ei halunnut Albertia Hurriganesiin. Kaksi eri juttua olen lukenut jossa Remu näin kertoo.

Remun versio:

"'Ootsä hullu', muistelee Remu Cissen huudahtaneen puhelimeen.
        'Ainahan mä oon ollu. Sano juu tai ei!'
        'No ei mulla oo mitään menetettävää, mutta silti mä en tajuu mikset sä oo jo oppinu.'

JA:

"Se jäi just semmoseen aikaan veke että se laski sen tarkkaan sen jutun, että nyt saa Aaltonen puukon selkään. Purjeet oli niin korkealla. Se oli siinä maineessa ite, että verhot tärisee kun se alkaa lyömään. Oli kuukausi aikaa siihen kun piti alkaa tekee uutta LP:tä. Mä kysyin Monttelta, että kerro säkin nyt joskus joku hyvä juttu.
        'Mä kerroin sen silloin kun sä soittelit et otetaanks Järvinen meiän bändiin.'

Just.......?

Cissen versio:

"Mä sanoin heti et: 'No mut ilman muuta!' Mä olin tavannu sen jo intissä - soiteltu kuivaushuoneessa kitaraa. Sanoin jo silloin sille, että joku päivä soitetaan samassa bändissä."

Cisse on myös sanonut mm. että hän, Albert ja Remu on ainoa oikea Ganes-kokoonpano, ja verrannut Abea enkeliin.

Kysymys kuuluu: MIKSI HELVETISSÄ REMU KUVAA OMAA VIHAANSA CISSEN KAUTTA????? Pitäisi omat mielipiteensä ominaan eikä laittaisi sanoja toisten suuhun.

• öä'å¨po
        .............. kirjoitti:

..mua vituttaa tää valhe, että Cisse ei halunnut Albertia Hurriganesiin. Kaksi eri juttua olen lukenut jossa Remu näin kertoo.

Remun versio:

"'Ootsä hullu', muistelee Remu Cissen huudahtaneen puhelimeen.
        'Ainahan mä oon ollu. Sano juu tai ei!'
        'No ei mulla oo mitään menetettävää, mutta silti mä en tajuu mikset sä oo jo oppinu.'

JA:

"Se jäi just semmoseen aikaan veke että se laski sen tarkkaan sen jutun, että nyt saa Aaltonen puukon selkään. Purjeet oli niin korkealla. Se oli siinä maineessa ite, että verhot tärisee kun se alkaa lyömään. Oli kuukausi aikaa siihen kun piti alkaa tekee uutta LP:tä. Mä kysyin Monttelta, että kerro säkin nyt joskus joku hyvä juttu.
        'Mä kerroin sen silloin kun sä soittelit et otetaanks Järvinen meiän bändiin.'

Just.......?

Cissen versio:

"Mä sanoin heti et: 'No mut ilman muuta!' Mä olin tavannu sen jo intissä - soiteltu kuivaushuoneessa kitaraa. Sanoin jo silloin sille, että joku päivä soitetaan samassa bändissä."

Cisse on myös sanonut mm. että hän, Albert ja Remu on ainoa oikea Ganes-kokoonpano, ja verrannut Abea enkeliin.

Kysymys kuuluu: MIKSI HELVETISSÄ REMU KUVAA OMAA VIHAANSA CISSEN KAUTTA????? Pitäisi omat mielipiteensä ominaan eikä laittaisi sanoja toisten suuhun.

... itket tollasia jossain internetin huuhaa-palstalla. Säälittävää

• .................
        öä'å¨po kirjoitti:

... itket tollasia jossain internetin huuhaa-palstalla. Säälittävää

ja sä vaivauduit tulla sen kertomaan? En itkenyt, kunhan kerroin mielipiteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe