Scanneri on lukenut sanan parametrina ja avaa tiedoston, mistä se löytyy ja tulostaa rivin, jolla sana on. Seuraavaksi se saa parametrina uuden sanan ja tekee sille taas saman toimenpiteen.
Onko mahdollista jotenkin kätevästi tarkistaa, onko scanneri tulostanut jo saman rivin? Eli jos mulla on lause "Kuu on Keltainen" ja haen noilla sanoilla, tulostaa ohjelma tällä hetkellä kolme kertaa saman rivin. Aika nihkeää. Olen saanut tehtyä kuitenkin niin, ettei ohjelma tulosta samaa sanaa monta kertaa, jos se itse sijaitsee samalla rivillä, samassa tiedostossa..
Kiitos mahdollisista kommenteista...
Scanner
Pottapää
1
361
Vastaukset 1
- keksa
aina kun löytyy sana joltain riviltä, niin laita taulukkoon ylös millä rivillä olet menossa.
Kun sitten seuraavan sanan haussa löytyy rivi, niin vertaat rivinumerotaulukkoon, että onko siellä jo sama rivinumero.
Tee vaikka bool[]-taulukko jossa solun järjestysnumero vastaa rivinumeroa ja arvo true/false jos riviltä on löytynyt jo sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l273912Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni47712- 67665
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34571- 52554
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30486- 48467
- 30459
- 38450
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437