Olen nainen ja elellyt vaimona 20 vuotta... Nyt olen vapaa ja haaveenani on ollut kauan saada montaa nautittavaa miestä, mieluiten vaikka esim. koko viikonlopun näissä merkeissä. Että olisi aina sisässä ihana kova kalu...kaikissa reijissä yhtaikaa tai vuorotellen kokoajan joku. Olisi kerrankin ihanaa tuntea todella saaneensa, vaikka todennäköisesti jäisin asiasta riippuvaiseksi. Kun löytyisi vähintään 3 uroon porukka, johon voisi ottaa joskus vaikka ihan spontaanisti yhteyttä ja toteuttaa asia samantien..sillä luulen että liika suunnitelmallisuus saisi pupun pöksyyni, ihanien kullien sijasta...
monta miestä
5
2759
Vastaukset
- satisfaction guaranteed
Jos oikeasti haluat kokeilla kolmen tai neljän kimppaa, voit kirjoitella corax2 at suomi24 -osoitteeseen. Minulla ja parilla kaverilla on satumainen kokemus yhden ja saman naisen tyydyttämisestä. On upea nähdä täysin tyydyttyneen naisen autuas hymy...Olemme kaikki ehdottoman terveitä, asiallisia, hyvärunkoisia ja viksuja 30-40 v. miehiä. Ilmoita rohkeasti toiveistasi...
- Juke
Mistäpäin olet?
- olen hieroja mies
hei tässä olisi tummahko suomalainen 40v siisti terve ´hierojamies ja kokenut seksistä olen valmis tulemaan sinun luoksesi. kerrotko s-osoitteesi niin kirjoitan sinulle
- ..yksi..
..seksissä erittäin kaikkiruokainen isokaluinen mies, joka tulisi mielellään mukaan joukkoon. Kalun strategiset mitat: pituus 24 cm ja ympärys 16 cm, eli sellainen suuri TuuliTukka hiuskiinnepullo;) Olen komeaksi sanottu 190 senttinen treenattu atleetti sixpackilla. Jaksan varmasti tarpeeksi monta kertaa haluamallasi tavalla. Kelpaako?
Otahan yhteytä niin suunnitellaan.Osoite profiilissa
Kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112087Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651956Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001803Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361255- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036