Olen nainen ja elellyt vaimona 20 vuotta... Nyt olen vapaa ja haaveenani on ollut kauan saada montaa nautittavaa miestä, mieluiten vaikka esim. koko viikonlopun näissä merkeissä. Että olisi aina sisässä ihana kova kalu...kaikissa reijissä yhtaikaa tai vuorotellen kokoajan joku. Olisi kerrankin ihanaa tuntea todella saaneensa, vaikka todennäköisesti jäisin asiasta riippuvaiseksi. Kun löytyisi vähintään 3 uroon porukka, johon voisi ottaa joskus vaikka ihan spontaanisti yhteyttä ja toteuttaa asia samantien..sillä luulen että liika suunnitelmallisuus saisi pupun pöksyyni, ihanien kullien sijasta...
monta miestä
5
2744
Vastaukset
- satisfaction guaranteed
Jos oikeasti haluat kokeilla kolmen tai neljän kimppaa, voit kirjoitella corax2 at suomi24 -osoitteeseen. Minulla ja parilla kaverilla on satumainen kokemus yhden ja saman naisen tyydyttämisestä. On upea nähdä täysin tyydyttyneen naisen autuas hymy...Olemme kaikki ehdottoman terveitä, asiallisia, hyvärunkoisia ja viksuja 30-40 v. miehiä. Ilmoita rohkeasti toiveistasi...
- Juke
Mistäpäin olet?
- olen hieroja mies
hei tässä olisi tummahko suomalainen 40v siisti terve ´hierojamies ja kokenut seksistä olen valmis tulemaan sinun luoksesi. kerrotko s-osoitteesi niin kirjoitan sinulle
- ..yksi..
..seksissä erittäin kaikkiruokainen isokaluinen mies, joka tulisi mielellään mukaan joukkoon. Kalun strategiset mitat: pituus 24 cm ja ympärys 16 cm, eli sellainen suuri TuuliTukka hiuskiinnepullo;) Olen komeaksi sanottu 190 senttinen treenattu atleetti sixpackilla. Jaksan varmasti tarpeeksi monta kertaa haluamallasi tavalla. Kelpaako?
Otahan yhteytä niin suunnitellaan.Osoite profiilissa
Kari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4688412Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195790Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2524736Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli504580Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614085Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603910SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673712- 901678
- 901138
- 42827